ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ: Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks όπως: Ασκητική, Ν. Καζαντζάκη * Το ξύλινο παλτό, Κ. Γώγου κ.ά ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο, παρακολουθείτε όλα τα είδη και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται!
Το koukidaki σάς πηγαίνει ΘΕΑΤΡΟ με διπλές προσκλήσεις! Επιλέξτε από τις ακόλουθες παραστάσεις και αφήστε το όνομά σας μαζί με την επιθυμητή ημέρα: Μακιαβέλλι *** ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Επίγειος άγγελος * Αιώνια σφραγίδα * Δύο νύχτες στην Αίγυπτο * Στον Όλυμπο της Ζανζιβάρης * Το λίκνο της ζωής * Hippie * Φιλήμων, ο ερευνητής του μεταφυσικού * Οδυσσέας Ντεσάντ, η ερωμένη του σπαθιού και του ρόδου * Οι Άγιοι τόποι του Σεμπάστιαν Λιαργκόβα * Το άρωμα της γυναίκας με τα μαύρα * Ουμπούντου ** Νουβέλα: Σκόνη στο πρόσωπο ** Θεατρικό: Άκουσε τα κύματα * Σκουριασμένη αυτοκτονία * Ωτακουστής και Το μπλουζ της Κυριακής ** Διηγήματα: Τα χρονικά της Ταμπου-Ρίας * Κόκκινη κλωστή δεμένη * Ανεξίτηλες στιγμές * Οι σκέψεις έστησαν χορό ** Παιδικά: Εδώ κουμπιά, εκεί κουμπιά... Μα πού πήγαν τα κουμπιά! * Βιβλία από τις εκδόσεις Ελληνοεκδοτική * Εκείνο το ταξίδι * Μάθε τον φόβο να νικάς! ** Ποίηση: Σύμφωνα συμβίωσης Ουρανού και Κόλασης * Με το βλέμμα του Ομήρου * Κλειδιά στο τραπέζι * PASSA TEMPO * Λοβοτομές τελευταίας τεχνολογίας * Φαντάσματα * Ο τελευταίος χτύπος * Το βλέμμα του χάους * Η ζωή μου, μια εκκρεμότητα * Φωτόστιχα ** Μαρτυρία: Η φωνή μέσα μου

Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2013

Μία από τα Γίδια



Μια stand up comedy, επιθεώρηση και βαριετέ μαζί που παίζεται από πέρσι, αλλά έκανε επίσημη πρεμιέρα εχθές, στο θέατρο Ήβη, που, γενικά, μου αρέσει πολύ σαν χώρος.
Τα Δευτερότριτα μπορείτε να χαρείτε τα αστεία και τις παρλάτες του Αντώνη Κρόμπα, του Γιάννη Δρακόπουλου και της Βούλας Τσαπακίδου.
Στην πρεμιέρα, εμείς που ήμασταν εκεί, είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε και τρία guest ονόματα εν δράση. Τον Χρήστο Φερεντίνο που επιστρατεύθηκε να μας παρουσιάσει μια καρικατούρα-παρωδία 'Ελληνα τραγουδιστή σε μπουζικομάγαζο και οι κύριοι Πάνος Μουζουράκης και Θανάσης Αλευράς με κέφι μαζί στη σκηνή. Πρόσθεσαν κι αυτοί το λιθαράκι τους -καλοδεχούμενο- στο σύνολο.

Οι βασικοί συντελεστές της παράστασης το "έχουν" με την κωμωδία και την επιθεώρηση αλλά ποτέ δεν κατάλαβα ποια ήταν η καλλιτεχνική επιμέλεια που έκανε η Δήμητρα Παπαδοπούλου, δεδομένου ότι είχαμε μια stand up κατάσταση, όπου βλέπαμε όλη την ώρα τρία άτομα να πηγαινοέρχονται στην σκηνή και να μοιράζουν αστεία. Κάποια βιντεάκια που συμμετείχαν στο σύνολο και κάποιες μουσικές επιλογές δεν ήταν και κάτι το φοβερό, δεδομένου ότι τέτοια και καλύτερα μπορείς να δεις σε κάθε παράσταση του είδους, ακόμη κι αν παίζεται σε έναν μικρό παρεΐστικο χώρο.
Επίσης, ποτέ δεν κατάλαβα ποια ακριβώς είναι τα σκηνικά που έκανε ο Γιάννης Μουρίκης, δεδομένου ότι δεν υπήρχαν ούτε έπιπλα, ούτε κατασκευές πάνω στην άδεια σκηνή.
Σε γενικές γραμμές, η παράσταση προσφέρει αυτό που περιμένεις από το είδος της και περάσαμε ευχάριστα τις δύο ώρες που διαρκεί στο σύνολό της.
Ο Αντώνης Κρόμπας ως πρεζόνι "έγραψε" στην κυριολεξία, ενώ το τραγουδιστικό μέρος της λήξης ήταν και το καλύτερό μου. Πολλά γνωστά και αγαπημένα μουσικά κομμάτια ενωμένα όλα μαζί σε ένα τελείως γελοίο τραγουδιστικό γαϊτανάκι που μας έφτιαξε τη διάθεση, μας έκανε να χαμογελάσουμε και έκλεισε πολύ όμορφα την παράσταση. 
Η ένσταση που έχω σχετικά με το κόνσεπτ είναι ότι, δεν μπορεί μια τεράστια σκηνή όπως αυτή του Ήβη και ένα μεγάλο θέατρο να "γεμίσει" με ένα videowall και τρεις ανθρώπους που βγαίνουν εναλλάξ επάνω να εκτελέσουν τα νούμερά τους. Ο μεγάλος χώρος δε γίνεται να γεμίσει ακόμη και από το μεγαλύτερο ταλέντο της υποκριτικής. Μια τέτοια σκηνή, χωρίς έπιπλα και άλλα σκηνικά-κοσμητικά στοιχεία, γιγαντώνεται φιλοξενώντας έναν, άντε δύο, ηθοποιούς πάνω της. Επιπλέον, το είδος αυτό του θεάτρου επιβάλλει ένα "παιχνίδι" ανάμεσα στον ηθοποιό και τον θεατή. Ο ηθοποιός πρέπει να προσεγγίσει τον θεατή άμεσα και να "παίξει" μαζί του ή ακόμη να τον ενσωματώσει στην παράσταση, να τον κάνει μέρος της. Στο Ήβη, ο χώρος είναι τόσο μεγάλος, ώστε αν ο ηθοποιός κατέβει προς την πλατεία, το αποτέλεσμα είναι,να "χαθεί", να "απορροφηθεί" από εκείνη. Μόνο πάνω στην σκηνή μπορεί να εξουσιάζει και να ξεχωρίζει.

Την πρεμιέρα τίμησαν -εκτός από τους κυρίους που προανέφερα και τους οποίους απολαύσαμε επί σκηνής- και οι: Τζένη Μπότση, Γιάννης Ζουγανέλης και Ισιδώρα Σιδέρη, Κλέλια Ρένεση, Κώστας Σπυρόπουλος [παραγωγός], Κώστας Βουτσάς, Αλέξανδρος Αντωνόπουλος, Μιχάλης Ρέππας, Δήμητρα Παπαδοπούλου [καλλιτεχνική επιμέλεια], Φιλίτσα Καλογεράκου, Κατερίνα Παπουτσάκη, Κατερίνα Διδασκάλου, Στέλλα Γιαμπουρά, Μαρία Γεωργιάδου... ίσως και μερικοί ακόμα που δεν κατάφερα να εντοπίσω.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο/-α που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
Οδυσσέας Ντεσάντ, Φώτης ΚατσιμπούρηςΤο μπλουζ της Κυριακής, Νατάσσα ΚαραμανλήΤο λίκνο της ζωής, Νίκος ΣυράκηςΟ πόνος της επιστροφής, Άγγελος ΜανουσόπουλοςΕκείνο το ταξίδι, Ανδρονίκη ΔακορούΣκόνη στο πρόσωπο, Νίκος ΙατρούHippie, P. Coelho
Ουμπούντου, Μάνθος ΣκαργιώτηςΟ τελευταίος χτύπος, Αλέξανδρος ΠετρόχειλοςΣύμφωνα Συμβίωσης Ουρανού και ΚόλασηςΗ φωνή μέσα μου, Κων. ΙωακειμίδηςΦιλήμων ο ερευνητής του μεταφυσικού, Ευάγγελος ΙωσηφίδηςΚλειδιά στο τραπέζι, Χ. ΜαστοροδήμουΤο βλέμμα του χάους, Μαγδαληνή Τσακάλωφ
Μάθε τον φόβο να νικάς, Βούλα ΠαπατσιφλικιώτηΦωτόστιχα, Νίκος ΒαρδάκαςΗ ζωή μου, μια εκκρεμότητα, Άντρη ΙωάννουΟι σκέψεις έστησαν χορό, Τζωρτζίνα ΚουριαντάκηΣτον Όλυμπο της Ζανζιβάρης, Δημήτρης Βαγενάς
Κόκκινη κλωστή δεμένη, Ζωρζ ΣαρήΜε το βλέμμα του Ομήρου, Ε.Α. Σαλβάρης
Το άρωμα της γυναίκας με τα μαύρα, Gaston LerouxΤα χρονικά της Ταμπου-Ρίας, Χρυσούλα ΔιπλάρηΑνεξίτηλες στιγμές, Καλλιόπη ΠαπουτσήPASSA TEMPO, Σύλβα ΓάλβαΦαντάσματα, Φώτης ΣκουρλέτηςΛοβοτομές τελευταίας τεχνολογίας, Ζωή ΓκαϊδατζήΟι Άγιοι τόποι του Σεμπάστιαν Λιαργκόβα