ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ: Προσφορά με κάθε εισιτήριο άλλο ένα δώρο για τους αναγνώστες του koukidaki για την παράσταση Οι ψευτοσπουδαίες *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks όπως: Ασκητική, Ν. Καζαντζάκη * Το ξύλινο παλτό, Κ. Γώγου κ.ά ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο, παρακολουθείτε όλα τα είδη και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται!
Το koukidaki σάς πηγαίνει ΘΕΑΤΡΟ με διπλές προσκλήσεις! Επιλέξτε από τις ακόλουθες παραστάσεις και αφήστε το όνομά σας μαζί με την επιθυμητή ημέρα: Αυτοκράτωρ Αδριανός * Μακιαβέλλι *** ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Επίγειος άγγελος * Αιώνια σφραγίδα * Δύο νύχτες στην Αίγυπτο * Στον Όλυμπο της Ζανζιβάρης * Το λίκνο της ζωής * Hippie * Φιλήμων, ο ερευνητής του μεταφυσικού * Οδυσσέας Ντεσάντ, η ερωμένη του σπαθιού και του ρόδου * Οι Άγιοι τόποι του Σεμπάστιαν Λιαργκόβα * Το άρωμα της γυναίκας με τα μαύρα * Ουμπούντου ** Νουβέλα: Σκόνη στο πρόσωπο ** Θεατρικό: Άκουσε τα κύματα * Σκουριασμένη αυτοκτονία * Ωτακουστής και Το μπλουζ της Κυριακής ** Διηγήματα: Τα χρονικά της Ταμπου-Ρίας * Κόκκινη κλωστή δεμένη * Ανεξίτηλες στιγμές ** Παιδικά: Εδώ κουμπιά, εκεί κουμπιά... Μα πού πήγαν τα κουμπιά! * Βιβλία από τις εκδόσεις Ελληνοεκδοτική * Εκείνο το ταξίδι * Μάθε τον φόβο να νικάς! ** Ποίηση: Η κοινωνία των πωλητών * Σύμφωνα συμβίωσης Ουρανού και Κόλασης * Με το βλέμμα του Ομήρου * Κλειδιά στο τραπέζι * PASSA TEMPO * Λοβοτομές τελευταίας τεχνολογίας * Φαντάσματα * Ο τελευταίος χτύπος * Το βλέμμα του χάους * Η ζωή μου, μια εκκρεμότητα * Φωτόστιχα ** Μαρτυρία: Η φωνή μέσα μου

Παρασκευή, 28 Μαρτίου 2014

Ποιος ανακάλυψε την Αμερική;

Δυο κοριτσάκια, έφηβες, κοπέλες, νεαρές, γυναίκες, ώριμες, γερόντισσες. Δυο παιδιά που γνωρίστηκαν στα οκτώ τους, μεγάλωσαν παράλληλα, προβληματίστηκαν, επιθύμησαν, πόθησαν, συγκινήθηκαν, γέλασαν, επιβεβαιώθηκαν, ερωτεύθηκαν, έκλαψαν... και έφτασαν στα ογδονταοκτώ τους μαζί, ενωμένες παρά τις διαφορές τους. Γιατί τίποτα από όσα πέρασαν δε κατάφερε να χωρίσει την Λίζα από την Καίτη και την Καίτη από την Λίζα. Ή, μήπως, εκείνες δεν κατάφεραν να χωριστούν;
Δυο αγαπημένες φίλες μεγαλώνουν και ανακαλύπτουν τον κόσμο, τη ζωή, τους άντρες... Μορφώνονται, ερωτεύονται, κάνουν οικογένεια, καριέρα... Ναυαγούν και σώζονται ξανά και ξανά, γιατί έτσι είναι η ζωή.
Περισσότερα από είκοσι στιγμιότυπα που περιέχουν όλη τους τη ζωή αποτελούν το πολυαγαπημένο έργο της Χρύσας Σπηλιώτη. Ο λόγος της άμεσος, λιτός κι απέριττος, το θέμα διαχρονικό, η δράση κινηματογραφική και σκοπός της να γίνουμε μάρτυρες μιας γυναικείας φιλίας που κρατά για πάντα. Μικρές αντιπροσωπευτικές σκηνές διαδέχονται η μία την άλλη και αντικατοπτρίζουν όλα τα στάδια της ωρίμανσης των γυναικών αυτών αλλά και της φιλίας που τις ενώνει.

«Μας ξεναγεί σε μια προσωπική, εσωτερική ήπειρο, σχεδόν άγνωστη, γεμάτη απρόοπτα, με όχημα μια γυναικεία φιλία και με προορισμό την ίδια μας την ικανότητα να ονειρευόμαστε ακόμα κι όταν όλα γκρεμίζονται, ακόμα κι όταν ο κόσμος μέσα μας και γύρω μας είναι τόσο επικίνδυνος, απειλητικός κι αστείος, όσο και το είδωλό μας στον καθρέφτη της καθημερινότητας, εκεί που γινόμαστε αδύναμοι, ευάλωτοι, τρυφεροί κι ανελέητοι, εκεί που μπορούμε να αρθρώσουμε ακόμα και το πιο παράλογο παράπονο με μοναδικό μας ακροατή τον καλύτερο φίλο μας.»*

Το "Ποιος ανακάλυψε την Αμερική;" είναι το πρώτο θεατρικό έργο της Χρύσας Σπυλιώτη και, από το 1997 που ανέβηκε για πρώτη φορά μέχρι σήμερα, έχει μεταφραστεί σε έξι γλώσσες και έχει παιχτεί πολλαπλά τόσο στην Ελλάδα όσο και σε χώρες του εξωτερικού, μεταξύ των οποίων η Κύπρος και η Νέα Υόρκη.
Ένα ταξίδι ανακάλυψης το έργο αυτό, τόσο του έξω κόσμου, εκείνου που μας περιβάλλει και αποτελείται από τους άλλους ανθρώπους, όσο κι αυτού που βρίσκεται μέσα μας. Καθημερινές καταστάσεις από κάθε στάδιο ωρίμανσης των ηρωίδων που διαγράφουν την πορεία τους μέσα στην κοινωνία, την αποκομιδή τους σε εμπειρία και τη μεταξύ τους σχέση. Δύο πρόσωπα που αλωνίζουν τη σκηνή μεγαλώνοντας, ενώ φοράνε ένα ρούχο τη φορά από το λιτό σκηνικό που αντιστοιχεί σε μια περίοδο της ζωής τους. Και όσο περνάνε τα χρόνια και φοριούνται τα ρούχα, τόσο γεμίζουν οι φαρέτρες τους με εμπειρίες, με γέλια, με δάκρυα, με επιτυχίες και αποτυχίες, με αλήθειες και ψέμματα... με ζωή. 
Οι Ευγενία Αποστόλου και Βίβιαν Κοντομάρη, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες της Κατερίνας Πολυχρονοπούλου, με νεύρο και ζωντάνια ενσαρκώνουν τις ηρωίδες του έργου σε μια παράσταση που παίζεται απνευστί, ενώ οι γοργοί ρυθμοί διατηρούνται αμείωτοι μέχρι το τέλος όπως και ο ενθουσιασμός των ηθοποιών, δημιουργώντας ένα απολαυστικό σύνολο που δε θες να τελειώσει.
Συντελεστές:
Συγγραφέας: Χρύσα Σπηλιώτη
Σκηνοθεσία, Μουσική επιμέλεια: Κατερίνα Πολυχρονοπούλου
Εικαστική επιμέλεια, Φωτογραφίες: Αγγελίνα Παγώνη
Σχεδιασμός φωτισμών: Δημήτρης Παντελιάς
Σχεδιασμός ήχου: Σταύρος Τσουμάνης
Βοηθός σκηνοθέτη: Μάριος Παϊτάρης

Παίζουν: Ευγενία ΑποστόλουΒίβιαν Κοντομάρη

Τόπος: Πολυχώρος Vault, Μελενίκου 26, Γκάζι, 2130356472.

*:Απόσπασμα από το δελτίο τύπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο/-α που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
Οδυσσέας Ντεσάντ, Φώτης ΚατσιμπούρηςΤο μπλουζ της Κυριακής, Νατάσσα ΚαραμανλήΤο λίκνο της ζωής, Νίκος ΣυράκηςΟ πόνος της επιστροφής, Άγγελος ΜανουσόπουλοςΕκείνο το ταξίδι, Ανδρονίκη ΔακορούΣκόνη στο πρόσωπο, Νίκος ΙατρούHippie, P. Coelho
Ουμπούντου, Μάνθος ΣκαργιώτηςΟ τελευταίος χτύπος, Αλέξανδρος ΠετρόχειλοςΣύμφωνα Συμβίωσης Ουρανού και ΚόλασηςΗ φωνή μέσα μου, Κων. ΙωακειμίδηςΦιλήμων ο ερευνητής του μεταφυσικού, Ευάγγελος ΙωσηφίδηςΚλειδιά στο τραπέζι, Χ. ΜαστοροδήμουΤο βλέμμα του χάους, Μαγδαληνή Τσακάλωφ
Βιβλία για παιδιάΦωτόστιχα, Νίκος ΒαρδάκαςΗ ζωή μου, μια εκκρεμότητα, Άντρη ΙωάννουΜάθε τον φόβο να νικάς, Βούλα ΠαπατσιφλικιώτηΣτον Όλυμπο της Ζανζιβάρης, Δημήτρης Βαγενάς
Κόκκινη κλωστή δεμένη, Ζωρζ ΣαρήΜε το βλέμμα του Ομήρου, Ε.Α. Σαλβάρης
Το άρωμα της γυναίκας με τα μαύρα, Gaston LerouxΤα χρονικά της Ταμπου-Ρίας, Χρυσούλα ΔιπλάρηΑνεξίτηλες στιγμές, Καλλιόπη ΠαπουτσήPASSA TEMPO, Σύλβα ΓάλβαΦαντάσματα, Φώτης ΣκουρλέτηςΛοβοτομές τελευταίας τεχνολογίας, Ζωή ΓκαϊδατζήΟι Άγιοι τόποι του Σεμπάστιαν Λιαργκόβα