Δημοσιεύθηκαν τα αποτελέσματα του 1ου Λογοτεχνικού Διαγωνισμού koukidaki *** 1ος Διαγωνισμός Παραμυθιού koukidaki *** ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ 50% για όλες τις παραστάσεις του Πολυχώρου Αυλαία στον Πειραιά *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο, παρακολουθείτε όλα τα είδη και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται!
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Λίγες και μία νύχτες * Ροδάνθη * Ένας φάρος στην ψυχή μου * Το αγκάθινο στέμμα * Ισμήνη * 7 Καταραμένες ιστορίες * Τα διαμάντια της Δόμνας * Το εβδομαδιαίο ημερολόγιο ενός ονειροπαρμένου * Για μια σταγόνα ευτυχίας * Το τίμημα * Η θλίψη του αιώνιου στοχασμού * Σε περίμενα... * Ελεονόρα * Γκλόρια, δε χιονίζει τα Χριστούγεννα στη Λεπτοκαρυά * Άλλη μια μέρα στον Παράδεισο * Στη φωτιά της επανάστασης ** Νουβέλα: Ο γρίφος της Θεσσαλονίκης * Εγγαστρίμυθος Θεός * Με τα μάτια του Τζακ ** Θέατρο: Άκουσε τα κύματα * Η αγριόπαπια, Η γιορτή στο Σούλχαουγκ, Καταλίνας και Ο τάφος του πολεμιστή ** Διηγήματα: Ψευδάνθρακας και άλλες ιστορίες * Μια στάλα λόγος * Ένας κήπος, ένα γεύμα κι ένας έρωτας...* Γράμματα ανεπίδοτα ** Πεζοποίηση: Σημειώσεις ενός αυτόχειρα * Barsaat ** Ποίηση: Δαίμων εαυτού * Αποσιωπητικά * Η πικρή γεύση της προδοσίας * Αίσθησις * Μακιγιαρισμένες ψυχές ** Βιωματικά: Σκόρπιες μνήμες ** Λογοτεχνικό περιοδικό ΛεξΩτεχνίες ** Αυτοβελτίωση: Περί ευδαιμονίας² ** Μελέτη: Από το «σκοτεινό δάσος» στο «εκατόφυλλο ρόδο»

Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2020

Ο Νεοκλής Διονυσίου και το Περί ευδαιμονίας²

Πώς προέκυψε το βιβλίο; Ποια ήταν η κινητήριος δύναμη/η ανάγκη/η στιγμή έμπνευσης που οδήγησε στη συγγραφή του;
Νεοκλής Διονυσίου: Η αποτύπωση μιας κοινωνικής πραγματικότητας αποτέλεσε την κινητήριο δύναμη και το συστατικό στοιχείο της απόφασης να αναδυθεί αυτό το έργο. Ένας κριτικά σκεπτόμενος άνθρωπος ο οποίος παρακολουθεί και συμμετέχει στη σημερινή κοινωνία έχει απύθμενα ερεθίσματα να παράγει τέχνη. Η δική μου γραπτή τέχνη επιλέγω να είναι τέχνη προβληματισμού. Οι ιδέες για το βιβλίο προϋπήρχαν στο μυαλό μου. Ήταν απόσταγμα συζητήσεων και προβληματισμών των ανθρώπων που συναναστρέφομαι. Η στιγμή της απόφασης-έμπνευσης ήταν μια από τις πολλές φορές που βρισκόμουν σε μια παρέα και όλοι ασχολούνταν με τα κινητά τους τηλέφωνα και δεν υπήρχε ένα ουσιαστικό θέμα συζήτησης στο τραπέζι. Είχα αντιληφθεί ότι στην κοινωνία μας έχει δημιουργηθεί η ανάγκη «έκθεσης» ή «ανεβάσματος» (σε ορολογία μέσων κοινωνικής δικτυωτής) της ευδαιμονίας των ανθρώπων στα μέσα αυτά. Έτσι επέλεξα τον τίτλο Περί ευδαιμονίας².

Αν έπρεπε να χαρακτηρίσετε το βιβλίο σας με μία φράση, ποια θα ήταν αυτή;
Ν.Δ.: Το νόημα της ζωής είναι η Ευδαιμονία.

Κι αν έπρεπε να κάνετε το ίδιο με μια λέξη;
Ν.Δ.: Αυτοπραγμάτωση

Τι θέλετε να πείτε σε εκείνους που θα διαβάσουν το βιβλίο;
Ν.Δ.: Να παραλληλίσουν τις ιστορίες που παρουσιάζονται στο βιβλίο με προσωπικά τους βιώματα. Κάποια στοιχεία του εαυτού τους είναι μέσα σε αυτό το βιβλίο. Μιας και το έργο αυτό είναι διαδραστικό, να αφήσουν το προσωπικό τους στίγμα στις σελίδες. Στόχος μου είναι η θετική παρακίνηση των αναγνωστών στο να προβούν σε πράξεις που στοχεύουν στην προσωπική τους ευδαιμονία.

Υπάρχουν λογοτέχνες που σας έχουν επηρεάσει με τα έργα τους, και πώς; Ποιοι/ποια είναι αυτοί/αυτά;
Ν.Δ.: Από τους Έλληνες λογοτέχνες θαυμάζω και ξεχωρίζω τον Γιώργο Σεφέρη. Από τους ξένους συγγραφείς ξεχωρίζω τον Αnthony Robbins και τον Robin Sharma.
Οφείλω πολλά στον Robin Sharma, γιατί είναι ένας συγγραφέας με οκτώ παγκόσμια best sellers ο οποίος διάβασε το πρώτο μου βιβλίο, με συγχάρηκε δημόσια και το χαρακτήρισε ως ένα μεγάλο επίτευγμα. Αυτό βοήθησε να θωρακιστεί η προσπάθειά μου και το έργο μου να έχει εξωστρέφεια σε Ευρώπη και Αμερική.

Τι προτιμάτε και γιατί: να αγαπηθείτε από τους κριτικούς ή να σας διαβάσουν εκατομμύρια βιβλιόφιλοι; Υπάρχει ιδανική συνθήκη;
Ν.Δ.: Χωρίς να θέλω να φανώ υπερόπτης πιστεύω ότι το φράγμα του ενός εκατομμυρίου αναγνωστών θα το ξεπεράσω, με σκληρή προσπάθεια αργά και σταθερά. Θεωρώ ότι είτε σε διαβάζει ένα εκατομμύριο είτε δέκα άτομα, η προσπάθεια να καταγράψεις τη σκέψη σου και να τη κάνεις τέχνη είναι ίδια. Η αναγνώριση της προσπάθειας μου από τον πιο εξειδικευμένο κριτικό μέχρι τον πιο απλό άνθρωπο για εμένα είναι δύναμη. Αυτό που έμαθα είναι ότι μπορείς να δημιουργήσεις τη «συνθήκη» και να έχεις προσαρμοστικότητα στις ήδη υπάρχουσες, χωρίς να αλλοιώνεις την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα σου. Μετά από τρία χρόνια στον χώρο της συγγραφής και της λογοτεχνίας κατάλαβα ότι η τιμιότητα και η ειλικρίνεια μακροπρόθεσμα αναγνωρίζονται. Οτιδήποτε μη αυθεντικό έχει ημερομηνία λήξης.
Η συλλογή διηγημάτων αυτοβελτίωσης του Νεοκλή Διονυσίου, Περί ευδαιμονίας², κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Φυλάτος.
Στο οπισθόφυλλο λέει:
Στιγμές προβληματισμού στην κοινωνία της άμεσης ευχαρίστησης. Ίσως να ήταν ένας ακόμα τίτλος που θα ταίριαζε στο βιβλίο «Περί ευδαιμονίας²».
Στόχος του συγγραφέα είναι ο προβληματισμός. Εξάλλου για να βιώσεις μακροπρόθεσμα την ευδαιμονία πρέπει να στοχαστείς σε ποια κατάσταση βρίσκεσαι. Η σκέψη και η πράξη σε βάθος χρόνου θα επιφέρουν την αλλαγή. Ας μην ξεχνάμε τη φράση της τελευταίας ιστορίας του βιβλίου: Για να φτιάξεις τον κόσμο πρέπει να φτιάξεις τον άνθρωπο.
Όσο και να προσπαθεί το κοινωνικό σύστημα να επιβάλει τον «Δωρικό ρυθμό αντίληψης» πάντα θα σκαρφαλώνουν στους κίονες αναρχικά άνθη…

Ο συγγραφέας Νεοκλής Διονυσίου γεννήθηκε στις 20 Οκτωβρίου του 1990 στην Κύπρο και συγκριμένα στην επαρχία Πάφου. Η καταγωγή του είναι από το χωρίο Πωμός το οποίο υπεραγαπά. Είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης. Αποφοίτησε από το Δ.Π.Θ τον Ιούλιο του 2014. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Έκανε την είσοδο του στον χώρο της συγγραφής και της λογοτεχνίας το 2017 με το βιβλίο αυτοβελτίωσης «Ο εκατομμυριούχος των 30 σελίδων». Κατά την διάρκεια ενός χρόνου το βιβλίο αυτό μεταφράστηκε στην αγγλική γλώσσα και κυκλοφόρησε με επιτυχία σε Ελλάδα, Κύπρο, Ευρώπη και Αμερική. Κορυφαία στιγμή του συγγραφέα ήταν όταν ο Robin Sharma, συγγραφέας οκτώ παγκόσμιων best sellers, αφού διάβασε το βιβλίο συγχάρηκε δημόσια τον συγγραφέα λέγοντας του ένα μεγάλο μπράβο για αυτό επίτευγμα. Ο Νεοκλής έχει ως στάση ζωής να μην εγκαταλείπει ποτέ κάτι που έχει κερδίσει τον σεβασμό και εξάψει το πάθος του να το υπερασπιστεί. Χαρακτηριστική ήταν και η δημόσια ευχαριστία του προς την αναγνώριση που είχε από τον Robin Sharma, δηλώνοντας ότι το εφικτό είναι ανάλογο της προσπάθειας και προαπαιτεί τόλμη. Συνεχίζει την πορεία του στον χώρο της συγγραφής με την έκδοση ενός δευτέρου βιβλίου αυτοβελτίωσης με τίτλο «Περί Ευδαιμονίας²».

Κερδίστε το!
Οι εκδόσεις Φυλάτος προσφέρουν το βιβλίο σε έναν τυχερό αναγνώστη. Για να συμμετέχετε στην κλήρωση κλικάρετε τον σύνδεσμο και συμπληρώστε τη φόρμα. Παρακαλώ, σημειώστε τα ακόλουθα:
Διαβάστε τους όρους των δωροθεσιών εδώ. Η κλήρωση έχει προγραμματιστεί για τις 4 Μαΐου 2020 και το βιβλίο θα αποσταλεί/παραδοθεί στον τυχερό από τον εκδότη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο/-α που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
Ένας κήπος, ένα γεύμα κι ένας έρωτας..., ΣυλλογικόΓράμματα ανεπίδοτα, Συλλογικό έργοΑίσθησις, Μαρία Παγώνη7 Καταραμένες ιστορίες, Ε. ΙωσηφίδηςΜια στάλα λόγος, Γεωργία ΓιαννιούΣκόρπιες μνήμες, Περικλής ΛεύκαςΤα διαμάντια της Δόμνας, Σ.Ποιμενίδου
Με τα μάτια του Τζακ, Ν. ΔημητρούλιαςΗ θλίψη του αιώνιου στοχασμού, Μ.ΚιβιδιώτουΤο εβδομαδιαίο ημερολόγιο ενός ονειροπαρμένου, Φ.ΚοσσυβάκηςΠερί ευδαιμονίας², Ν.ΔιονυσίουΑποσιωπητικά, Γ.Μίχας-Νεονάκης (Dave)Μακιγιαρισμένες ψυχές, Ροδάνθη ΠάντουΕγγαστρίμυθος Θεός, Δ. Ορφανίδης
Γκλόρια, δε χιονίζει τα Χριστούγεννα στη Λεπτοκαρυά, Δ.ΚοπαράνηςΔαίμων εαυτού, Μ. ΠαπαδημητρίουΛογοτεχνικό περιοδικό ΛεξΩτεχνίεςΆλλη μια μέρα στον Παράδεισο, Μιχάλης ΤσάμηςΕλεονόρα, Χάρης Γαντζούδης
Η πικρή γεύση της προδοσίας, Νανά ΜπροδήμαΓια μια σταγόνα ευτυχίας, Β. Προβίδα
4 χρόνια Παραμυθένιες σκέψειςΣε περίμενα..., Πόλυ Μίλτου
Στη φωτιά της επανάστασης, Ε.ΣπανούΑπό το «σκοτεινό δάσος» στο «εκατόφυλλο ρόδο», F. AmbrosoΤέσσερις τίτλοι του Ερρίκου ΊψενBarsaat, Ο χορός της βροχής, Σ. ΜητροπούλουΟ γρίφος της Θεσσαλονίκης, Ε. Αντωνίου