1ος Διαγωνισμός Παραμυθιού koukidaki: Το διαγωνιστικό κομμάτι έχει ολοκληρωθεί και έχουν ανακοινωθεί οι νικητές. Έρχονται νεότερα για την έκδοση! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ΕΔΩ! *** Εγγραφή στο newsletter *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμς ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κ.λ.π. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις προγραμματισμένες ημερομηνίες των κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Αναστρέψιμα υλικά * Επιστροφή στο Highgate * Το ποτάμι * Τα τεμάχια * Τα άυλα θηρία της ψυχής * Amor Fati * Το αίνιγμα του Ερωτόκριτου * Ενώπιον του βασιλιά * Blackbird * Άμνετ * Innuendo * Ο Λύχνος * Χριστίνα ** Θέατρο: Άκουσε τα κύματα ** Διηγήματα: Νάντια μου, ο ήλιος της Βοστώνης * Νιώθω ** Ποίηση: Ρέουσα σιωπή * Το τίποτα που πλέει ευτυχισμένο * Το παιδί και ο άγγελος * ΣυμΠτώματα * Καρδιόσχημα * Ουά * Ναίφως ** Νουβέλα: Αγαπητή μου Ευδοξία * Απαγορευμένη αίθουσα ** Άλλα: Έρως λυσιμελής * Γνώθι σεαυτόν * Ό,τι γυρίζει γύρω μας * Σειρά Παράξενες Μέρες στην Ευρώπη ** Παιδικά - Εφηβικά και Παραμύθια: Δεν υπάρχει τέλος * Η μάγισσα Βρωμίλα

Τρίτη, 1 Σεπτεμβρίου 2020

Τον Ιανουάριο του 2021

Όπου κι αν πας μη χαθείς
Όπου κι αν πας να μη χαθείς (βασισμένο στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Νίκου Σκορίνη) από τις 20 Ιανουαρίου στο Από Μηχανής θέατρο κάθε Τετάρτη και Πέμπτη στις 21:00, Σάββατο και Κυριακή στις 18:00. Ο Ορέστης, ένας σύγχρονος περιπλανώμενος Οδυσσέας, ξετυλίγει το νήμα της προσωπικής του διαδρομής η οποία την ίδια στιγμή αντανακλά την πορεία μιας ολόκληρης γενιάς από τη δεκαετία του ’50 έως και τις μέρες μας. Το συναρπαστικό «ταξίδι» του Ορέστη ακροβατεί εντέχνως ανάμεσα στο ιδιωτικό και το συλλογικό, το υποκειμενικό και το πολιτικό, ανάμεσα στην νεότερη Ιστορία και τις ιστορίες. Οι ανεκπλήρωτες έρωτες συνομιλούν με τα πολιτικά αδιέξοδα, η ενηλικίωση του ήρωα συναντά τη διαμόρφωση του εγχώριου και διεθνούς πολιτικού σκηνικού, η ζωή διαδέχεται το θάνατο για να έχουμε τελικά στα χέρια μας έναν τρισδιάστατο και σύνθετο χαρακτήρα, έναν τρωτό άνδρα εμποτισμένο από τις αντιφάσεις και τα λάθη του ο οποίος όμως δεν σταμάτησε ούτε στιγμή να αγωνίζεται για έναν καλύτερο κόσμο. Το μυθιστόρημα Όπου κι αν πας να μη χαθείς του Νίκου Σκορίνη γίνεται η ιδανική αφετηρία για τη δημιουργία ενός πρωτότυπου θεατρικού κειμένου που θα γεννηθεί εξολοκλήρου μέσα από τη διαδικασία των προβών. Πότε σε πρώτο πρόσωπο και πότε σε τρίτο, άλλοτε σε μορφή ημερολογίου με συχνές αναφορές στη σπαρακτική ερωτική αλληλογραφία του Ορέστη και μετά ξανά πίσω στη γειωμένη πραγματικότητα και τα γεγονότα της πολιτικής σκηνής, το Όπου κι αν πας να μη χαθείς προσφέρει ένα συναρπαστικό πεδίο σύνθετου σκηνικού παιχνιδιού: χιούμορ, συγκίνηση, δράση, ατμόσφαιρες, ανατροπές είναι λίγα από τα πολύτιμα υλικά που συναντάμε στο βιβλίο και μεταφέρονται επί σκηνής για να συνθέσουν ένα αυτόνομο και συναρπαστικό δραματικό έργο. Μια παράσταση χωρίς ευδιάκριτες διαχωριστικές γραμμές όπου η λογοτεχνία, το θέατρο και το ντοκουμενταρισμένο υλικό συνομιλούν σκηνικά, η αφήγηση και η δράση εναλλάσσονται δημιουργικά έτσι ώστε να παρουσιαστεί επί σκηνής μια εκ νέου ολότητα με δικιά της ταυτότητα, ένα έργο που σε κάνει να μάθεις, να σκεφτείς, να συγκινηθείς, να αισθανθείς.
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μυλωνάς | Σκηνικά: Έρση Δρίνη | Κοστούμια: Γιάννης Μετζικώφ | Σχεδιασμός Φωτισμού: Αντώνης Παναγιωτόπουλος | Μουσική: Παύλος Κατσιβέλης | Βοηθός σκηνοθέτη: Ελένη Μυλωνά | Στο ρόλο του Ορέστη: Ορέστης Τζιόβας | Επίσης παίζουν: Άννα Ελεφάντη, Δημήτρης Μυλωνάς, Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου
Η παράσταση ΜάκμπεθΛαίδηΜάκμπεθ είναι μια σπουδή πάνω στην τραγωδία του Ουίλιαμ Σαίξπηρ Μάκμπεθ, για τρεις ηθοποιούς. Ένα συμφωνημένο παιχνίδι άλλοτε χαρμόσυνο και διασκεδαστικό άλλοτε σκοτεινό κι επικίνδυνο κατά το οποίο όλα τα πρόσωπα του σαιξπηρικού έργου ερμηνεύονται από «Εκείνον», «Εκείνη» κι «Εκείνο» με την ελευθερία που τους επιτρέπει η σκηνή για το ρόλο που κάθε φορά θα ενδυθούν. Ταυτότητα, συμπεριφορά, γένος μετατρέπονται σε υλικό ανίχνευσης της ανθρώπινης ύπαρξης ενώ σε αυτό το γαϊτανάκι εναλλασσόμενων φύλων, ρόλων κι επιθυμιών που ξεδιπλώνεται επί σκηνής, οι συγκλονιστικοί στίχοι του Σαίξπηρ έρχονται να αναδείξουν
την αποκάλυψη για την ηδονή της εξουσίας, για την αιώνια πάλη των φύλων. Πού θα οδηγήσει αυτή η εμπειρία, αυτή η άνευ όρων συνάντηση των τριών; Στην αυτογνωσία ή τον αλληλοσπαραγμό; Οι στίχοι του Σαίξπηρ, η ζωντανή μουσική, η σκηνική έρευνα που κινείται ανάμεσα στο κλασσικό θέατρο και την πειραματική performance, συνθέτουν μια παράσταση σύγχρονη, αισθητικά ανατρεπτική, απαιτητική για τους ερμηνευτές με στόχο να προτείνει μια νέα ανάγνωση του Ελισαβετιανού δραματουργού, να προσφέρει μια εναλλακτική εμπειρία θεατρικής ψυχαγωγίας. Στο Από Μηχανής θέατρο από 25 Ιανουαρίου κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00, Κυριακή στις 20:30.
Μετάφραση: Κώστας Καρθαίος | Σκηνοθεσία-διασκευή: Δημήτρης Μυλωνάς | Σκηνικά: Γιάννης Μετζικώφ | Κοστούμια: Στεφανία-Ηλέκτρα Πανταβού | Μουσική: Παύλος Κατσιβέλης | Φωτισμοί: Γιώργος Αγιαννίτης | Παίζουν: Γιάννης Νταλιάνης, Άννα Ελεφάντη, Γρηγόρης Ελευθερίου
Οι θεατρικές ομάδες «TheArtes» των Κυριακού και Μπιλάλη και «Μπουφόνοι» της Σωτηροπούλου παρουσιάζουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε ενιαία παράσταση με τον τίτλο Νέα απ’ τον Θερβάντες, τέσσερα μονόπρακτα του Μιγκέλ ντε Θερβάντες, συστήνοντας έτσι τον μεγάλο Ισπανό συγγραφέα ως “δραματουργό” στο ελληνικό θεατρικό κοινό! Πρόκειται για τέσσερα σκηνικά διαμαντάκια κωμικού χαρακτήρα. Η θεματολογία τους περιστρέφεται γύρω από το θέμα του ερωτικού πάθους, της συζυγικής απιστίας, και των κωμικών ή τραγικών συνεπειών τους. Μέσα σε αυτά αντανακλώνται οι ιδεοψυχαναγκαστικές ψυχολογικές καταστάσεις που συνορεύουν με την τρέλα – περίφημα εκπροσωπούμενες από τον Δον Κιχώτη. Οι ιστορίες τους φωτίζονται από “χιουμοριστικά παιχνίδια”, με πρωταγωνιστές τούς αιώνια γελοίους τύπους (μπούφοι, ρουφιάνοι, σπουδαστές, προξενήτρες, γερο-παράξενοι, κ.λ.π.), με εμφανείς τις επιρροές που άσκησε η commedia dell’ arte στο θεατρικό corpus του Θερβάντες. Έχοντας ως έναυσμα αυτήν την επιρροή, τα τέσσερα μονόπρακτα γίνονται το όχημα μιας αναδρομής της ιστορίας της Κωμωδίας. Με αφετηρία την commedia dell’ arte και με σημείο τερματισμού τη σύγχρονη κωμωδία, οι ενδιάμεσοι σταθμοί της παράστασης είναι η κλασικιστική κωμωδία του Μολιέρου και η ελληνική πολιτική κωμωδία ηθών και το κωμειδύλλιο του δεύτερου μισού του 19 ου αιώνα. Στο Από Μηχανής θέατρο από 23 Ιανουαρίου Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00.
Μετάφραση – Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Κυριακού | Σκηνικά: Έρση Δρίνη | Κοστούμια: Εύα Παραδέλλη | Φωτισμοί: Κατερίνα Μαραγκουδάκη | Πρωτότυπη Μουσική: Μιρέλα Πάχου | Κίνηση – Χορογραφία: Αγγελική Τρομπούκη | Παραγωγή: «TheArtes» Α.Μ.Κ.Ε. – «Μπουφόνοι» Α.Μ.Κ.Ε. | Διανομή: Αλμπέρτο Εσκενάζη, Κατερίνα Μπιλάλη, Μιχάλης Μαρκάτης, Βίλη Σωτηροπούλου, Γιώργος Μπανταδάκης, Γιώτα Τσιότσκα, Κωνσταντίνος Κυριακού
Οι  Ginger Creepers και η καινοτόμα πλατφόρμα ζωντανού οπτικοακουστικού θεάματος aejaa, παρουσιάζουν τη νέα ραδιοπτική παράσταση, Το Φως Είναι Σαν Το Νερό του Γκ. Γκ. Μάρκες
Οι Ginger Creepers και η καινοτόμα πλατφόρμα ζωντανού οπτικοακουστικού θεάματος aejaa, παρουσιάζουν τη νέα ραδιοπτική παράσταση, Το Φως Είναι Σαν Το Νερό του Γκ. Γκ. Μάρκες δωρεάν στο video room της aejaa στις 3 Ιανουαρίου στις 21.00. Το ραδιοπτικό θέατρο (Radioptical Theater) είναι μία ιδέα που εμπνέεται από το ραδιοφωνικό θέατρο συνδυάζοντας ένα σύνθετο ηχητικό πλέγμα με παράλληλη οπτική αφήγηση και στοιχεία podcast. Ο ήχος δίνει τη ροή του έργου, ενώ η εικόνα αποκωδικοποιεί τη σκηνοθετική ανάγνωση της παράστασης. Δύο παιδιά που ζουν στο διαμέρισμα της πολυκατοικίας μιας μεγαλούπολης ζητάνε για δώρο Χριστουγέννων μία βάρκα. Παρόλο που οι γονείς τους αδυνατούν να καταλάβουν τη χρησιμότητά της, τους κάνουν το χατήρι. Μόλις τα παιδιά μένουν μόνα στο σπίτι, σπάνε μία λάμπα στο σαλόνι, το φως αρχίζει να τρέχει από μέσα χρυσαφί και δροσερό σαν νερό και τα παιδιά ταξιδεύουν “στα νησιά του σπιτιού” ανάμεσα στα πράγματα που σιγά σιγά αναδύονται από τις σκοτεινές γωνιές του.
Σύλληψη-Διασκευή: Ginger Creepers (Χρ. Καπενής-Γρ. Χατζάκης) | Σκηνοθεσία: Γρηγόρης Χατζάκης | Μουσική: Βύρων Κατρίτσης | Επικοινωνία: Act for Art (Χρύσα Ματσαγκάνη) | Ερμηνεύει ο Χρήστος Καπενής
Μαγειρεύοντας με τον Elvis
Η Ελένη Ράντου ανοίγει το αρχείο των παραστάσεων της στο Θέατρο Διάνα με αφορμή τα 20 χρόνια θεατρικής πορείας. Μια ευκαιρία να γιορτάσουμε όλοι μαζί αυτή την 20χρονη πορεία, έστω κι από απόσταση…ξετυλίγοντας το νήμα με την πρώτη παράσταση που έγινε σημείο αναφοράς…το θρυλικό Μαγειρεύοντας με τον Έλβις του Λι Χολ σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα. Streaming Δευτέρα 4, Τρίτη 5 και Τετάρτη 6 Ιανουαρίου στις 20:00. Κατάλληλη μόνο με γονική συναίνεση. Ένα έργο τολμηρό και σύγχρονο, μια παράδοξη κωμωδία σε ρυθμούς rock 'n' roll . Εισιτήρια στη viva.gr
Σκηνοθεσία: Γιάννης Κακλέας | Σκηνικά: Χριστίνα Κωστέα | Κοστούμια: Μανώλης Γαλετάκης | Χορογραφίες: Φωκάς Ευαγγελινός | Μουσική επιμέλεια: Ιάκωβος Δρόσος | ΠΑΙΖΟΥΝ: Ελένη Ράντου, Κατιάνα Μπαλανίκα, Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, Αντώνης Λουδάρος
The Thread
The Thread Online Streaming Σάββατο 9 και Κυριακή 10 Ιανουαρίου (προπώληση μέσω viva.gr) Πρωτότυπη μουσική: Βαγγέλης Παπαθανασίου | Σκηνοθεσία–χορογραφία: Russell Maliphant | Κοστούμια: Μαίρη Κατράντζου | Φωτισμοί: Michael Hulls | Διδασκαλία παραδοσιακών χορών: Ελένη Σπαθιά, Τάκης Καραχάλιος | Σύλληψη ιδέας: Γεωργία Ηλιοπούλου διευθύνουσα σύμβουλος της πολιτιστικής εταιρίας ΛΑΒΡΥΣ
Η παράσταση βασίζεται στον διάλογο του παρελθόντος με το παρόν. Από τη μία οι παραδοσιακοί ελληνικοί χοροί και από την άλλη ο σύγχρονος χορός. Δύο κόσμοι φαινομενικά αντίθετοι και ξένοι. Ο κόσμος της παράδοσης που εκπροσωπεί τη σταθερότητα και την εξωστρέφεια και ο κόσμος της σύγχρονης κίνησης που αντιπροσωπεύει την αναζήτηση και τον εσώτερο κόσμο των ανθρώπων. Οι δύο «αταίριαστοι» δρόμοι εμφανίζονται επί σκηνής και πότε αντιδικούν, πότε συμπλέουν, πότε εκθέτουν τη διαφορετικότητα τους και πότε επιδιώκουν τη συνεννόηση.
Καλή Βρανοχρονιά
Το Σάββατο 16 Ιανουαρίου στις 18:00 και στις 22:00 και την Κυριακή 17 Ιανουαρίου στις 18:00 και στις 22:00 μπορείτε να παρακολουθήσετε την παράσταση Καλή Βρανοχρονιά με την Κατερίνα Βρανά. (εισιτήρια μέσω viva.gr). Είναι μια παράσταση ανάλαφρη και διασκεδαστική, γεμάτη trivia που δεν ξέρατε ότι θέλατε να γνωρίζετε, με λαμπάκια και γιρλάντες σε γιορτινή ατμόσφαιρα και σουρεαλιστική διάθεση. Το καλύτερο; Μπορείτε να την απολαύσετε online από όποιο σημείο του πλανήτη κι αν βρίσκεστε, χωρίς να ριψοκινδυνεύσετε την υγεία σας, ντυμένοι όπως θέλετε και αν θέλετε, από την άνεση του καναπέ σας, αγκαλιά με μια γαβάθα γλυκά/ ποπ κόρν/αλκοόλ. Η Κατερίνα Βρανά, η πιο αστεία κωμικός του κόσμου, μαζί με τις λαμπερές καλεσμένες της καλωσορίζει το 2021, όπως του πρέπει: Με μπρίο, κέφι, αισιοδοξία και όσα μελομακάρονα περίσσεψαν! Δηλαδή, με τα κατεξοχήν αγαπημένα της πράγματα!
Μην είν' οι κάμποι;
Την Τρίτη 26 Iανουαρίου 2021 στις 21:00 | Είσοδος δωρεάν | Youtube live streaming H Ομάδα7 πραγματοποιεί τη ζωντανή διαδικτυακή παρουσίαση work in progress, της νέας της παράστασης Μην είν’ οι κάμποι;. Πρόκειται για το μέχρι τώρα αποτέλεσμα της πολυσυλλεκτικής έρευνας των συντελεστών με θέμα την έννοια της πατρίδας και του ατομικού τόπου αναφοράς. Το υλικό της multimedia παράστασης θα εξελίσσεται μέσα από διαφορετικές δημιουργικές διαδικασίες μέχρι την προγραμματισμένη πρεμιέρα της την Πέμπτη 25η Μαρτίου 2021. Στους καιρούς του εγκλεισμού, η Ομάδα7 αντιστέκεται στην «αναστολή» της δημιουργικότητας, με τα μέσα που διαθέτει. Σε μια περίοδο εσωστρέφειας, απομόνωσης και ανελευθερίας, η Ομάδα7 αποφάσισε να συνεχίσει ενεργά τη συλλογική της έρευνα. Να πειραματιστεί με «νέους» τρόπους και «νέα» διαθέσιμα καλλιτεχνικά μέσα που γεννιούνται στο διευρυμένο χώρο μιας ψηφιακής αίθουσας. Να διερευνήσει την έννοια της πατρίδας και του τόπου αναφοράς, στη συνθήκη του ηλεκτρονικού μη τόπου και της μη συμβατικής σωματικής επαφής. Η δεύτερη καραντίνα, λίγο πριν την έναρξη των προβών της ομάδας, οδήγησε στο αποτέλεσμα που θα μοιραστεί στη διαδικτυακή παρουσίαση, work in progress, αλλά και στην ανατροφοδότηση του στόχου της πρεμιέρας της, που αν χρειαστεί, θα γίνει με έναν άλλο επινοημένο μη «φυσικό» τρόπο και τόπο.
Η Ομάδα7 στην πιο πρόσφατη δουλειά της καταπιάνεται με τις προσωπικές και συλλογικές έννοιες της πατρίδας αλλά και του ατομικού τόπου αναφοράς των συντελεστών. Ως αρχικός τόπος αναφοράς της έρευνας της ομάδας θα χρησιμοποιηθεί η περίπτωση της Νίκαιας: μιας περιοχής με πρόσφυγες του χτες και του σήμερα. Ενός προαστίου, στην άκρη του χάρτη της πόλης, ανάμεσα στον Πειραιά και στην Αθήνα. Ενός μη τόπου, όπου κάτοικοι διαφορετικής προέλευσης, ακόμα και σήμερα, βγάζουν τις καρέκλες τους στα πεζοδρόμια για να κάτσουν και να συζητήσουν τα νέα της μέρας. Σε αυτό το πολυσυλλεκτικό περιβάλλον της Νίκαιας, η Ομάδα7 ανακαίνισε και μετέτρεψε σε χώρο πολιτισμού και έρευνας ένα παλιό ψιλικατζίδικο της δεκαετίας του ’70, που βρίσκεται στα σύνορα της Νίκαιας με τον Κορυδαλλό. Με επίκεντρο την ευρύτερη περιοχή γύρω από το «Ψιλικατζίδικο», η Ομάδα7 ανακαλύπτει και ανατροφοδοτεί τις ιστορίες, τις διαδρομές, τις προσεγγίσεις, τις αναφορές, τις μνήμες της ευρύτερης περιοχής κάνοντας αναγωγές στις ιστορίες, τις μνήμες και τις διαδρομές των τόπων αναφοράς όλων των συντελεστών και εξετάζοντας τα στοιχεία που καθιστούν τις μνήμες και τις αφηγήσεις για την πατρίδα αρχετυπικές, οικουμενικές, διαχρονικές ή διαφοροποιημένες. Η παράσταση «Μην είν’ οι κάμποι;» θα είναι το αποτέλεσμα αυτής της έρευνας, συνδυασμένης με φωτογραφικό αρχειακό υλικό και in situ δράσεις, μέσα από δραματουργική επεξεργασία βασισμένη σε στοιχεία του θεάτρου ντοκουμέντου και του θεάτρου της επινόησης. Επιπλέον, θα ενσωματώνει μέρος των work in progress διαδικτυακών παρουσιάσεων και έρευνας που πραγματοποιήθηκαν κατά την περίοδο της επιβεβλημένης αναστολής των καλλιτεχνικών χώρων.
Ιδέα/Σκηνοθεσία: Βίκυ Μαστρογιάννη |Σύμβουλος επινόησης και δραματουργίας: Άννα Τσίχλη| Σχεδιαστής φωτισμών, φωτογραφία, επιμέλεια video: Γιώργος Ζαφειρίου | Επιμέλεια κίνησης, μουσικής, εικαστικού περιβάλλοντος: Ομάδα7 | Θεατρολογική έρευνα: Ευδοκία Δεληπέτρου | Βοηθός σκηνοθέτη: Αθηνά Μπακογιάννη| Τεχνική υποστήριξη: Άρης Τριανταφύλλου | Ηθοποιοί/Performers: Ανδρονίκη Αβδελιώτη, Έλσα Λουμπαρδιά, Μαίρη Λούση, Αθηνά Μπακογιάννη, Λένα Μπαμπασάκη, Στέλιος Παρρής, Ευαγγελή Φίλη.
Άρης Γραικούσης
Το πιάνο και η επανάσταση
με τον Σολίστ Άρη Γραικούση την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου στις 20:30. Στο πλαίσιο των εορτασμών της «Πρωτοβουλίας 21» στο ίδρυμα Θεοχαράκη με αφορμή τη συμπλήρωση 200 χρόνων από την Ελληνική επανάσταση, ο διακεκριμένος πιανίστας Άρης Γραικούσης θα ερμηνεύσει έργα εμπνευσμένα από τον αγώνα των Ελλήνων για την ελευθερία. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει συνθέσεις για σόλο πιάνο Ελλήνων και φιλελλήνων συνθετών του 19 ου αιώνα. Την προλόγιση των έργων της βραδιάς επιμελείται η ηθοποιός- σκηνοθέτης Ανδρομάχη Δαυλού. Η μετάδοση θα γίνει ΔΩΡΕΑΝ μέσω facebook live streaming (@thf.gr) στη σελίδα του ιδρύματος Θεοχαράκη, (B & M Theocharakis Foudation for the fine Arts and Music). Το ρεσιτάλ γίνεται με τη στήριξη της Περιφέρειας Αττικής.



Να είστε προσεκτικοί με τις πληροφορίες αυτής της σελίδας. Παρόλο που οι σελίδες που αφορούν στην Πολιτιστική Ατζέντα ενημερώνονται διαρκώς, όσο υφίσταται η πανδημία λόγω Covid ενδέχεται να συναντήσετε αλλαγές, ακυρώσεις, μεταφορές, τροποποιήσεις και νέα πρωτόκολλα.

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο/-α που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
Ναίφως, Φυλλένια ΣφουγγάρηΆμνετ, Μάγκι Ο'ΦάρελΧριστίνα, Δέσποινα ΜυστακίδουΣυμΠτώματα, Χρίστος ΤσιαήληςΓνώθι σεαυτόν, Μαρία ΠανέτσουInnuendo, Πέτρος ΜπράιλαςΑπαγορευμένη αίθουσα, Φωτεινή Αποστολοπούλου
Η καρδιά που γυρνάει, Το δέρμα είναι η ελαστική θήκη που περιβάλλει το σώμα ολόκληρο, Τα τετράδια ενός θηλαστικού, Φως έρωτας θάνατοςΟυά, Ο φιμωμένοςΌ,τι γυρίζει γύρω μας, Κ. Ευαγγέλου-ΚίσσαΝέλλη Σπαθάρη, Amor FatiΡέουσα σιωπή, Πόπη ΚλειδαράΤα άυλα θηρία της ψυχής, Ευαγγελία ΤσακίρογλουΕνώπιον του βασιλιά, Γρηγόρης Παπαδόπουλος
Ο Λύχνος, Γιώργος ΜανέτταςΤο αίνιγμα του Ερωτόκριτου, Βασιλική ΜακρήΝιώθω, συλλογικό βιβλίο με διηγήματα
Η μάγισσα Βρωμίλα, Φωτεινή ΖαχαριουδάκηΚαρδιόσχημα, Όλγα ΑχειμάστουBlackbird, Matthias BrandtΔεν υπάρχει τέλος, Μαρία Καβούρη