Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ e-books ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Όταν το μαζί πληγώνει * Δίχως ένα αντίο * Κλουαζονέ * Οι Ελληνίδες: Η υποδόρια επανάσταση * Οι μοίρες της αστροφεγγιάς, Οικογένεια Πελτιέ, Η κατάρα, Ροζ, Ανθοπωλείον ο Έρως * Το δάσος των ψυχών * Ρε μπαγάσα * Σε είδα * Μέθεξη * Άννα * Ο καπετάνιος τση Ζάκυθος * Το κορίτσι της Σελήνης * Οι τρεις πίνακες ** Ποίηση: Δεύτερη φωνή Ι * Εν αρχή ην ο έρως ** Διηγήματα: Ταρτάν το άλογο, Θεατές και δράστες και Η αγωνία του μέτρου * Στερνό μελάνι * Τέσσερις συλλογές διηγημάτων από τις εκδόσεις Βακχικόν * Ένα πιο σκοτεινό φως * Η οργή του Θεού και άλλες ιστορίες ** Διάφορα άλλα: Οι πουτ@νες κι εγώ * Πέντε βιβλία από τις εκδόσεις Ελκυστής ** Μουσικό άλμπουμ: Worthless Treasures

Bachelors and Bachelorettes

Hanoch Levin

Bachelors and Bachelorettes

To Theatre of the No, το πρώτο αγγλόφωνο θέατρο της Αθήνας, παρουσιάζει την μαύρη κωμωδία Bachelors and Bachelorettes του κορυφαίου δραματουργού, σκηνοθέτη και συγγραφέα Hanoch Levin, σε σκηνοθεσία της Βάσιας Βασιλείου. Η παράσταση κάνει πρεμιέρα την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου και και θα διαρκέσει μέχρι τις 28 Οκτωβρίου 2024.
Δεν την αγαπώ. Σε δύο μήνες παντρευόμαστε. Έτσι είναι.
Μια μαύρη, σπιρτόζικη, διασκεδαστικά διεστραμμένη κωμωδία έρχεται στην πόλη, εκθέτοντας με θράσος τη γελοιότητα της φύσης μας, μέσα από την ανάγκη μας να αποφύγουμε τη μοναξιά, θέτοντας ουσιώδη και καίρια ερωτήματα: Είναι η συντροφικότητα πραγματική ανάγκη ή απλώς φόβος της μοναξιάς; Έχει τελικά σημασία η αγάπη σε μια σχέση; Είναι η οικειότητα μια εσωτερική ανάγκη ή απλώς ένας τρόπος για να ξεπεράσουμε τις ανασφάλειές μας;

Ο Ζ. πρόκειται να παντρευτεί την Φ. την οποία δηλώνει κατηγορηματικά στο κοινό ότι δεν την αγαπά. Η Φ. παρατάει τον Ζ. και συνδέεται με τον Χ. ο οποίος συνδέονταν με την Μ. η οποία συνδέεται με τον Ο., ο οποίος γνωρίζει ότι συνδέεται με τον Χ. και αργότερα με τον Ζ. αλλά επιμένει να συνδέεται μαζί της. Ο Ζ. παρατάει την Μ. και επιστρέφει στην Φ. για λ;iγο αφού η Φ. επιστρέφει στον Χ, και ο Ζ. στην Μ. πάντα με την παρουσία του Ο. Και ο λαβύρινθος των επιθυμιών, των φόβων, της ανασφάλειας δεν τελειώνει ποτέ.

Σημείωμα σκηνοθέτη:
Η γνωριμία μου με τον Hanoch Levin είναι σχετικά πρόσφατη, όμως καθόλα ευοίωνη και αποκαλυπτική. Ένας ευφυής συγγραφέας δεν χρειάζεται να καταπιαστεί με κάτι διαφορετικό ή σύνθετο για να μας παρασύρει στους κόσμους του. Ο Levin στο έργο γράφει απλά για τη μοναξιά. Οι χαρακτήρες του είναι παρορμητικοί, ανασφαλείς, ενστικτώδεις με την έμφυτη τάση να παραδίδονται άνευ όρων στους στιγμιαίους πόθους τους, που βαφτίζουν αγάπη. Στην πραγματικότητα η έννοια της αγάπης, της σύνδεσης, της οικειότητας και της επικοινωνίας, δεν υφίσταται ούτε μια στιγμή στο έργο. Οι τολμηρές ενώσεις της σαρκός ακολουθούνται από την απόλυτη βαρεμάρα και απογοήτευση και αυτό φαίνεται να μην έχει τέλος...
Θεμελιακής σημασίας στο έργο, είναι ο βαθμός γελοιότητας στην οποία η φύση μας είναι ικανή να υποπέσει, στην προσπάθειά της να αποκτήσει αυτό που θεωρεί ότι έχει απόλυτη ανάγκη. Η άγνοια αυτής της γελοιότητας δε είναι η απόδειξη ότι ο κόσμος κατοικείται από μικρά παιδιά σε σώματα ενήλικων. Είμαστε πλάσματα της συνήθειας, της επιθυμίας, των παθών, της ανάγκης, των φόβων, της ανασφάλειας. Οι συνεχείς εξωτερικές και εσωτερικές μας συγκρούσεις που προκαλεί η καθημερινή εμπειρία, φέρουν συνεχώς στο προσκήνιο την πολυπλοκότητα του ανθρώπου που πασχίζει να χωρέσει μέσα στα στενά κοινωνικά όρια και τους δαιδαλώδεις κανόνες της εποχής του. Τι θέλει πραγματικά ο Ζ, η Φ, ο Χ, η Μ, ο Ο; Να είναι ευτυχισμένοι. Με λίγα λόγια, το πιο δύσκολο πράγμα. Άραγε η ευτυχία μας εξαρτάται απλά από τις επιλογές μας; Είναι πιθανόν η ευρύτερη έννοια της ευτυχίας να μην πληροί τις προϋποθέσεις της προσωπικής μας ευτυχίας;
Βασιλείου Βάσια
Ταυτότητα:
Σκηνοθεσία, επιμέλεια κίνησης, σχεδιασμός σκηνικού και φωτισμών, Art Direction: Βασιλείου Βάσια
Βοηθός σκηνοθέτη: Efsta Sachla
Πάιζουν οι: Ανέστης Ισχνόπουλος, Κατερίνα Κλαυδιανού, Γιώργος Χουσάκος, Γεωργία Γρίβα, Αδαμάντιος Τιρέλ
Πρωτότυπη μουσική: Φίλιππος Περιστέρης
Φωτογραφία - Βίντεο: Νίκος Παγωνάκης
Βοηθός παραγωγής: Γιάννης Τσουκάς
Βοηθός κατασκευής Σκηνικών: Μαβιάνα Μαργουδή
Κατασκευή μασκών: Βασίλης Λαγγας
Αφίσα: Μαριλένα Γκιρλέμη
Υπεύθυνη επικοινωνίας: Ελευθερία Σακαρέλη
Παραγωγή: Fail Better Productions.

Διάρκεια: 85'
Η παράσταση παρουσιάζεται στην αγγλική γλώσσα.
Στο Theatre of the No [Κων/νου Παλαιολόγου 3, Αθήνα, 6946851001] από τις 20 Σεπτεμβρίου κάθε Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή και Δευτέρα στις 20:00 έως τις 28 Οκτωβρίου 2024.

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
Νόστος, Εν ονόματι της μούσας Ερατώς, Διόρθωση Ημαρτημένων, Η χρυσή κληρονόμος και ΦρουτίνοWorthless Treasures, Temple Music΄Σε είδα, Ιωάννη ΜαρίνουΗ οργή του Θεού και άλλες ιστορίες, Ιωάννας ΣερίφηΈνα πιο σκοτεινό φως, Μαρίας ΣυλαϊδήΟ καπετάνιος τση ΖάκυθοςΔίχως ένα αντίο, Γωγώς Ψαχούλια
Ρε μπαγάσα, Θεόδωρου ΟρφανίδηΤέσσερις συλλογές διηγημάτων από τις εκδόσεις ΒακχικόνΟι τρεις πίνακες, Βαΐας ΠαπουτσήΤο κορίτσι της Σελήνης, Μαργαρίτας ΔρόσουΚλουαζονέ, Λίνας ΒαλετοπούλουΤο δάσος των ψυχών, Ιωάννη ΜαρίνουΟι πουτ@νες κι εγώ, Γιάννη Ράμνου
Μέθεξη, Μαρίας ΠορταράκηΟι Ελληνίδες: Η υποδόρια επανάσταση, Χρύσας ΜαρδάκηΡοζ, Ανθοπωλείον ο Έρως, Οικογένεια Πελτιέ, Οι μοίρες της αστροφεγγιάς, Η κατάραΣτερνό μελάνι, Άγγελου Αναγνωστόπουλου
Εν αρχή ην ο έρως, Ευαγγελίας ΤσακίρογλουΆννα, Μαρίας ΚέιτζΔεύτερη φωνή Ι, Γιάννη Σμίχελη