Μικροί μου φίλοι, έχετε δει ποτέ τον ταχυδρόμο που μας μοιράζει γράμματα; Είτε απαντήσατε αρνητικά είτε θετικά, ήρθε η ώρα να διαβάσετε το υπέροχο παραμύθι που θα σας παρουσιάσω παρακάτω με ήρωά του έναν διαφορετικό ταχυδρόμο.
Όλοι ξέρουμε ότι ο ταχυδρόμος μοιράζει γράμματα, επιστολές, φακέλους και δέματα. Όμως, ο ταχυδρόμος του σημερινού παιδικού βιβλίου είναι λίγο διαφορετικός από όλους τους υπόλοιπους. Αναρωτιέστε γιατί; Θα σας πω αμέσως!
Ο σημερινός ταχυδρόμος δεν μοιράζει φακέλους, δεν μοιράζει γράμματα. Ο σάκος του ταχυδρόμου είναι γεμάτος με όνειρα! Ναι, καλά διαβάσατε. Ο σάκος του ταχυδρόμου έχει όνειρα πολλά μέσα του, τα οποία μοιράζει σε όλους τους κατοίκους της περιοχής.
Στον καθένα δίνει ό,τι επιθυμεί. Στα παιδιά θα δώσει ένα παιχνίδι και στους μεγαλύτερους θα δώσει τις επιθυμίες τους. Ανάμεσά τους υπάρχει και ένας βασιλιάς, που ο ταχυδρόμος των ονείρων του χαρίζει όνειρα με μάχες, με θησαυρούς και λάφυρα και πάντα στο τέλος τον κάνει νικητή και πλούσιο.
Αυτός ο βασιλιάς όμως, κάθε φορά που ξυπνάει νιώθει προβληματισμένος. Νομίζει ότι ένας από τους υπηκόους του θέλει να του κάνει κακό!
Έτσι μια μέρα του ήρθε στο μυαλό μια υπέροχη ιδέα. Σκέφτηκε λοιπόν να βρει τον ταχυδρόμο, να ανοίξει τον σάκο του και ν' αναζητήσει ανάμεσα στα όνειρα, εκείνο που θα του δώσει την απάντηση στο ερώτημα που ψάχνει.
Α! Ξέχασα να σας πω, ότι ο ταχυδρόμος των ονείρων ήταν τόσο πολύ προσεκτικός, που κανένας δεν τον είχε δει!
Οι φρουροί, λοιπόν, του βασιλιά άρχισαν να ψάχνουν παντού. Έψαχναν, έψαχναν και όσο και να έψαχναν ο ταχυδρόμος των ονείρων ήταν άφαντος! Όταν ξαφνικά βρήκαν καλά κρυμμένο τον σάκο του με τα όνειρα, ο βασιλιάς δεν έχασε καιρό. Ξάπλωσε με μαξιλάρι τον σάκο και άρχισε να βλέπει όνειρα, πολλά όνειρα, όμορφα όνειρα που ποτέ δεν είχε φανταστεί.
Σε αυτά τα όνειρα, γνώρισε την ευτυχία χωρίς πολέμους και χωρίς μάχες, παρά μονάχα με όμορφες και καλοσυνάτες πράξεις. Όταν μετά από λίγο ξύπνησε, είχε αλλάξει ριζικά και από ό,τι φαινόταν για πάντα. Ο βασιλιάς είχε γίνει ανθρώπινος, ήταν χαμογελαστός, κι έτσι όπως ήταν με τις πιτζάμες του ακόμα, πήρε την καλύτερη απόφαση που είχε πάρει ποτέ!
Μην περιμένετε να σας πω τι αποφάσισε και πώς τελειώνει το παραμύθι. Αυτό θα το ανακαλύψετε μόνοι σας και είμαι σίγουρη ότι θα ευχαριστηθείτε περισσότερο και από τον βασιλιά της ιστορίας!
Όνειρα, λοιπόν, μικροί μου φίλοι! Κάντε όνειρα χαρούμενα, ξεκαρδιστικά, όνειρα που ξεχειλίζουν ευτυχία, αγάπη, αγκαλιές και διασκέδαση! Σκεφτείτε θετικά, κάντε χαρούμενες σκέψεις και ο ταχυδρόμος των ονείρων –γιατί υπάρχει τέτοιος ταχυδρόμος– κρυφά κρυφά θα φέρει στον ύπνο σας τα πιο όμορφα, γλυκά και τρυφερά όνειρα!
Αφότου ολοκλήρωσα την ανάγνωση του παιδικού βιβλίου, που μόλις σας παρουσίασα, ένα χαμόγελο χαράκτηκε στο πρόσωπό μου. Φανταστείτε λοιπόν, πόσο ευεργετική δράση θα έχει στους μικρούς μας φίλους! Οξύνει τη θετική σκέψη, καλλιεργεί τη φαντασία τους και τους προτρέπει να βλέπουν τα πάντα γύρω τους με χαρά, απομακρύνοντας από τα όνειρά τους ό,τι αρνητικό μπορεί να τους απασχολεί.
Όνειρα ξέχειλα ευτυχία, ξέχειλα χαμόγελο, ξέχειλα χαρά! Αυτά προσφέρει ο ταχυδρόμος των ονείρων και εύχομαι σύντομα –και ακόμη πιο σύντομα– να μας επισκεφτεί όλους!
Ένα μοναδικό παραμύθι με ονειρεμένη εικονογράφηση!
Εικονογράφηση: Θέντα Μιμηλάκη
Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πατάκη.
Επιμέλεια - διορθώσεις: Τζένη Κουκίδου
Η Θέντα Μιμηλάκη αποφοίτησε από το τμήμα ζωγραφικής της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών της Αθήνας όπου και ασχολήθηκε παράλληλα με τις γραφικές τέχνες, τη χαρακτική και τα πολυμέσα. Συμμετείχε σε φεστιβάλ ψηφιακής τέχνης και σε ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ζει στον Βόλο, εικονογραφεί παιδικά βιβλία και διδάσκει εικαστικά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Ο Κώστας Μάγος γεννήθηκε στη Μυτιλήνη και ζει στον Βόλο. Σπούδασε στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάστηκε ως δάσκαλος σε δημόσια δημοτικά σχολεία. Από το 2007 είναι λέκτορας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, όπου διδάσκει και ερευνά ζητήματα σχετικά με τη διαπολιτισμική διάσταση της εκπαίδευσης.