Μια εξαιρετική κωμωδία που συνεχίζεται και για δεύτερη περίοδο και που, για πρώτη φορά, φιλοξενεί το ιδιαίτερο και όμορφο θέατρο Art 63 κοντά στην Πλατεία Βικτωρίας. Ο επιθεωρητής Ντρέικ και η μαύρη χήρα του Βρετανού συγγραφέα David Tristram φιλοδοξεί, δικαίως, να κλέψει τις εντυπώσεις του κοινού και μάλλον το πετυχαίνει αφού το αμίμητο βρετανικό χιούμορ από τη μια, η υπεύθυνη επικοινωνίας Άντζυ Νομικού, που πάντα ασχολείται με ενδιαφέρουσες παραγωγές, αλλά και ο σκηνοθέτης Βασίλης Θωμόπουλος με την μεγάλη εμπειρία του είναι αρκετά στοιχεία που προσφέρουν για να παρακολουθήσουμε την αστυνομική κωμωδία που έχει κάτι ξεχωριστό να μας πει.
Οι τρεις ηθοποιοί στην σκηνή είναι προσεκτικά επιλεγμένοι και με μια εξαιρετική χημεία δίνουν τα πάντα σε αυτή την ιστορία με τις πολλές ανατροπές και την περίεργη υπόθεση, με τον ιδιόρρυθμο ντετέκτιβ Μάριο Αθανασίου, την μυστηριώδης μαύρη χήρα Βαλέρια Κουρούπη και τον αστυνομικό Σπύρο Πούλη στους τρεις ρόλους του συγγραφέα.
Όταν ένας μεγιστάνας πετρελαίου βρίσκεται νεκρός με ένα μεγάλο σπαθί στην πλάτη του φαίνεται ότι έχουν να κάνουν με κάτι πολύ απλό και εύκολο να λυθεί ως υπόθεση. Όμως δεν είναι καθόλου έτσι τα πράγματα, αφού το ότι έχει φάει μια χελώνα και το ντύσιμό του σαν γυναίκα, μπερδεύουν την υπόθεση, πόσο μάλλον το ότι οι γυναίκες του σπιτιού μοιάζουν εξαιρετικά μεταξύ τους. Άσε που αυτό το δίδυμο άθελά του εξοντώνει τους κατοίκους της βίλας και καταστρέφει κάθε στοιχείο που μπορεί να υποδείξει τον δολοφόνο. Έτσι, το έγκλημα από απλό γίνεται περίπλοκο και μεταφέρει σε όλους εμάς μια θεότρελη κατάσταση μυστηρίου με πολύ γέλιο ενώ σατιρίζει με έξυπνο τρόπο τη λογική των αστυνομικών, σε μια ιστορία αλλιώτικη από κάθε άλλη υπόθεση.
Μια κωμωδία που θυμίζει έντονα το στήσιμο του αξέχαστου Κλουζό και είναι από τις καλύτερες που έχω παρακολουθήσει τα δύο τελευταία χρόνια αφού είναι απίστευτα ξεκαρδιστική από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό και σίγουρα αξίζει να μείνει όσο γίνεσαι περισσότερο στο πολύ όμορφο θέατρο Art 63 που τη φιλοξενεί.
Άριστα δέκα στους τρεις ηθοποιούς, στον σκηνοθέτη και στα υπέροχα σκηνικά.
Επιμέλεια - διορθώσεις: Τζένη Κουκίδου



