Στον Μικρό Κεραμεικό σε σκηνοθεσία, κείμενο και διασκευή της Βάνας Πεφάνη με την Άννα Ανδριανού και τον Βασίλη Αφεντούλη.
Μια πολύ δυνατή παράσταση για τη ζωή της Γερμανίδας Έλενα Μπέρτα Αμάλιε «Λένι» Ρίφενσταλ, η οποία ήταν ηθοποιός, σκηνοθέτης, φωτογράφος και έγινε διάσημη χάρη στις ταινίες της, την απαράμιλλη ομορφιά της αλλά και τη φιλία της με τον Αδόλφο Χίτλερ.
Μέσα από τη συνέντευξη που δίνει στον δημοσιογράφο μιας τηλεοπτικής εκπομπής βγαινουν στην επιφάνεια άγνωστες πτυχές της ζωής της. Τα παιδικά της χρόνια, η οικογένειά της, έρωτες, πάθη, γνωριμίες με διάσημους της εποχής εκείνης από τον καλλιτεχνικό και πολιτικό χώρο, καλλιτεχνικές ανησυχίες, επαγγελματική ανέλιξη. Άλλοτε με ύφος απολογητικό κι άλλοτε αμυνόμενη σε αυτά που της προσάπτει ο δημοσιογράφος, υπερασπίζεται τον εαυτό της, τα πιστεύω της.
Είναι μια γυναίκα δυναμική, μια γυναίκα καριέρας, μια γυναίκα με όραμα να κατακτήσει τον κόσμο, να φτάσει ψηλά, να ακουστεί το όνομά της ως τα πέρατα του κόσμου. Θέλει να καινοτομήσει, να γίνει το επίκεντρο των συζητήσεων σε όλα τα κοσμικά σαλόνια, να γνωρίσει φυλές που κανείς ως τότε δεν τόλμησε να επισκεφτεί. Και το καταφέρνει. Παντού, όλοι μιλούν για εκείνη, θαυμάζουν την επιτυχία της και το γεγονός ότι μια γυναίκα κατάφερε να εισβάλει σε μια ανδροκρατούμενη κοινωνία και να καταφέρει, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, να πετύχει τους στόχους της.
Ακούστηκαν πολλά για το ήθος της και τις επιλογές της όμως εκείνη ποτέ δε νοιάστηκε για το τι έλεγε το πλήθος. Με μοναδικό όπλο το ταλέντο της, αδιαφορώντας για όλους και για όλα, ακόμη κι όταν την κατηγόρησαν ότι έκανε πολιτική προπαγάνδα μέσα από τις ταινίες της, εκείνη συνέχισε αυτό που ήξερε τόσο καλά να κάνει.
Η κυρία Ανδριανού είναι πολύ πειστική στον ρόλο της, σκληρή κι αμείλικτη, με χείλη σφιγμένα, μέσα στο ταγιέρ της, ήταν αυτό ακριβώς που όριζε η ηρωίδα.
Ο κύριος Αφεντούλης εξίσου απολαυστικός.
Τελικά, η Λένι Ρίφενσταλ κοιμάται τα βράδια;
Κι αν κοιμάται, κοιμάται με ήσυχη τη συνείδησή της;
Αυτό θα το ανακαλύψετε μόνοι σας αφού δείτε αυτή την, ομολογουμένως, πολύ ενδιαφέρουσα παράσταση.
Επιμέλεια - διορθώσεις: Τζένη Κουκίδου



