ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ: Ο 1ος Λογοτεχνικός Διαγωνισμός koukidaki.gr είναι γεγονός! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks όπως: Αδερφοί Καραμάζοβ, Φ. Ντοστογιέβσκη * Το αμάρτημα της μητρός μου, Γ. Βιζυηνός * Το ξύλινο παλτό, Κ. Γώγου κ.ά ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο, παρακολουθείτε όλα τα είδη και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται!
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Οσα αγαπήσεις θα ναι ξένα * Η φαλάκρα του μπαμπά * Ένθεοι * Αναμνήσεις και εφιάλτες * Ερωτευμένες πόρνες * Η νιφάδα * Πορφυρένιο δάκρυ * Παρένθετη απολογία * Τα όνειρα που κράτησα για μένα * Στις στάχτες της Σαλονίκης * Μια νύχτα ακόμη * Το αγκάθινο στέμμα * Ένοχα μυστικά * Το βαλς της παγωμένης καρδιάς * Ουμπούντου * Το αρπακτικό * Δύο ιστορίες για ένα πρόσωπο ** Νουβέλα: Αγγελική μορφή * Αδέσποτος νους * Το γιασεμί ** Θεατρικό: Άκουσε τα κύματα ** Διηγήματα: Ασυνήθιστα μύρτιλλα * Αναμνήσεις από στάχτη ** Παιδικά: Ο Παρφές ** Ποίηση: Αγαπητή ψυχή μου * Η λογοδοσία μου * Άσματα νεκρικά * μηναυγή * 2ος Νόμος * Ο χορός της αστραπής * Προσωρινή αιωνιότητα * Ossimoro *** Βιογραφικά: Κάθε Ιούλιο επιστρέφω

Κυριακή, 22 Απριλίου 2012

The Innkeepers

Θριλεράκι χωρίς τα μεγάλα ονόματα πολλές φορές ισοδυναμεί με ταινία που θα βγει μόνο σε DVD, δηλαδή, χαμηλού κόστους φιλμ χωρίς τό καλό σενάριο ή την εξαιρετική φωτογραφία...
Για αυτήν την ταινιούλα δεν έχω αποφασίσει αν μου άρεσε για την απλότητά της ή για την φυσικότητα των ηθοποιών της... ή μήπως δε μου άρεσε τελικά;
Ας ξεκινήσω από τα καλά και βλέπουμε.
Ωραία ατμόσφαιρα. Ωραίο κτήριο. Άρα, ωραίο σκηνικό. 
Οι ηθοποιοί, όπως έγραψα και πιο πάνω, πολύ φυσικοί. Καμιά υπερβολή. 
Τα ηχητικά εφέ είναι πολύ καλά. Αλλά, δε θα έλεγα το ίδιο για τα οπτικά, που μου φάνηκαν πολύ συνηθισμένα. 

Κάποιες κάρτες τύπου ασπρόμαυρου μη ομιλούντος κινηματογράφου που έπεφταν πριν από τις ενότητες δεν κατάλαβα σε τί αποσκοπούσαν. Μάλλον, ήθελαν να φτιάξουν ατμόσφαιρα οι συντελεστές αλλά, κατά τη γνώμη μου, δεν κόλλαγαν πουθενά. Οι ίδιες οι ενότητες-κεφάλαια που είναι χωρισμένο το φιλμ δεν κολλάνε πουθενά και ποτέ δεν κατάλαβα το ρόλο τους. Η ταινία δεν έχει καμία σχέση με το ύφος των καρτών αυτών. Σαν να τις πήρες από κάποιο άλλο φιλμ και τις πέταξες εκεί μέσα επειδή σου ταίριαζαν οι τίτλοι. 

Έκπληξη η εμφάνιση της Kelly McGillis, γνωστής σε μας από την ταινία Top Gun. [χμ, αν η φιγούρα της εκεί είναι κάτι σαν είδωλο για σένα, να αποφύγεις να την δεις εδώ]
Το σενάριο καθ'όλα προβλέψιμο. Καμία έκπληξη, καμία ανατροπή. Μόλις πιάσεις στο νόημα ξέρεις αυτόματα τί θα δεις μετά.
Καλή επιλογή αν θέλεις να δεις ένα θρίλερ τρόμου, έτσι, στο χαλαρό, χωρίς να έχεις τίποτα μεγάλες προσδοκίες.

2 σχόλια:

  1. Ενα μέτριο σενάριο, με ελάχιστες ουσιαστικές στιγμές τρόμου ,ειδικά τα εφέ με τα πνεύματα είναι για γέλια!Μέτρια ερμηνεία της Kelly McGillis ,γενικότερα ήταν κάτω του μετρίου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ
      Όπως καταλαβαίνω δεν είμαι η μόνη που έχω αυτήν την άποψη.

      Διαγραφή


ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο/-α που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
μηναυγή, Ευτυχία ΚατελανάκηΟ χορός της αστραπής, Ήλια Λ.ΘεοφιλίδουΑγγελική μορφή, Πηνελόπη ΤσιάλαΗ φαλάκρα του μπαμπά, Γεωργία ΔαρτσήΟ πόνος της επιστροφής, Άγγελος Μανουσόπουλος2ος Νόμος, Αργύρης ΧριστομάγνοςΣτις στάχτες της Σαλονίκης, Άννα Φωτίου
Αγαπητή ψυχή μου, Κ. ΓρηγοριάδηςΜια νύχτα ακόμη, Κώστας ΚρομμύδαςΔύο ιστορίες για ένα πρόσωπο, Δ. ΠαπαδόπουλοςΆσματα νεκρικά, Γ. ΧατζηγεωργιάδηςΚάθε Ιούλιο επιστρέφω, Γ. ΜολέσκηςΟυμπούντου, Μάνθος ΣκαργιώτηςΠαρένθετη απολογία, Έλενα Λαγάρα
Το αρπακτικό, Γκιλ Σκοτ-ΧέρονΑδέσποτος νους, Δήμητρα ΚωνσταντινίδουΤο γιασεμί, Σταυρούλα ΝοβακίδουΤα όνειρα που κράτησα για μένα, Ε. ΑθανασιάδουΗ νιφάδα, Γιώργος ΠελεκούδαςΠορφυρένιο δάκρυ, Ελένη Συράκη
Το αγκάθινο στέμμα, Θεόφιλος Γιαννόπουλος
Ossimoro, Γιώργος ΜουτσινάςΑναμνήσεις από στάχτη, Φοίβος ΜαρκαντώνηςΟ Παρφές, Σοφιάννα ΠαϊδούσηΈνοχα μυστικά, Κωνσταντίνος ΣπανόςΤο βαλς της παγωμένης καρδιάς, Φωτεινή ΑγγελήΗ λογοδοσία μου, Κάτια-Κατερίνα ΧατζηδάξηΠροσωρινή αιωνιότητα, Μαρκ Στραντ