Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης *** 1ος Διαγωνισμός Παραμυθιού koukidaki: Κυκλοφορεί ήδη το συλλογικό έργο, με κείμενα που διαγωνίστηκαν, από τις εκδόσεις Δερέ. *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμς ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Ο θησαυρός της Σμύρνης * Ο Αρσάμης της Περσίας * Ίχνη στα όνειρα * Τα ίχνη του αίματος * Υπεράνω πάσης υποψίας * Μια ανάσα πριν το τέλος * Γιαννέσα * Είκοσι τσουβάλια λίρες * Χαμένες ημέρες μιας μαύρης ηπείρου * Πάροδος ** Ποίηση: Το όνομα του έρωτα * Πικραλίδα * Η εξορία του Σειληνού ** Διηγήματα: Μέχρι να δω τον Άλκη * Φρούτα στο πιάτο και άλλες τρυφερότητες ** Άλλα: Ψίθυροι από μια άλλη ζωή ** Παιδικά: Μικροί μαθητές της ζωής * Ο νέος εφιάλτης: Η ομάδα των 5 εναντίον... ? * Μπίτερ λοβ & μαύρες γάτες ** Νουβέλες: Θα τα πω όλα στον Θεό * Φάρος σκιών * Δύο ιστορίες * Η μέρα του καρναβαλιού ** Άλμπουμ μουσικό: The Birds Sing As Bells

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

MAESTRA

Ένας άκρως σέξι πρόλογος γεμάτος με ερωτισμό, γυμνό και σεξ τραβάει την προσοχή και ενεργοποιεί αρκετά εγκεφαλικά κύτταρα δημιουργώντας ερωτήματα και παράγοντας ενδιαφέρον. Πρόκειται για ένα απόσπασμα μελλοντικού κεφαλαίου που θα το ξανασυναντήσουμε παρακάτω και μπήκε για τους προφανείς -παραπάνω- λόγους. Αυτή η εισαγωγή σε συνδυασμό με την προειδοποίηση στο εξώφυλλο ότι θα ξεπεράσει κάθε όριο για να αποκτήσει αυτό που θέλει προϊδεάζει για ατίθασο ήρωα και τρελή ίντριγκα.
Έρχονται πολλά βιβλία στο σπίτι-γραφείο. (Όλοι οι σπουδαγμένοι φίλοι μου τρίβουν τα μάτια τους με την παραπάνω φράση -οι φιλόλογοι σκίζουν τα πτυχία- αλλά πότε ακολούθησα κανόνες για να το κάνω τώρα που έχω να περιγράψω και μια ηρωίδα -ναι, τελικά ήταν ηρωίδα- αντισυμβατική με την έννοια ότι δεν ανήκει στο μέσο όρο;) Είναι μια ρουτίνα που επαναλαμβάνεται όλο το χρόνο σταθερά και με μεγαλύτερη συχνότητα τους ανοιξιάτικους μήνες -την εποχή των ταξιδιάρικων βιβλίων με τους μεγάλους έρωτες, τις περιπέτειες, τα αστυνομικά, τα θρίλερ...- και αφορά μια τυπική διαδικασία παραλαβής και ανοίγματος του πακέτου-δέματος για να εμφανιστεί το περιεχόμενο (που στην δική μου περίπτωση λειτουργεί σα να παίρνω όλο το χρόνο δώρα). Όταν κάποια από αυτές τις αποστολές-παραλαβές διαφοροποιεί τη ρουτινιασμένη διαδικασία οπωσδήποτε μου τραβά την προσοχή λιγάααακι παραπάνω και αυτό το κατακόκκινο βιβλίο ήταν μία τέτοια περίπτωση. Κατεύθασε μέσα σε μαύρο ριζόχαρτο όπως ένα ακριβό αντικείμενο μεγάλου οίκου -αντάξιο της ηρωίδας του- το οποίο έπρεπε να το ανοίξω από τις τέσσερις πλευρές για να αποκαλύψω το περιεχόμενο. Η δεύτερη έκπληξη ήταν στο περιεχόμενο του κουτιού. Ένα κόκκινο βιβλίο τυλιγμένο σφιχτά με έναν κόκκινο σπάγκο ο οποίος υπήρχε εκεί για να συγκρατεί ενωμένο πάνω στον τόμο ένα μπουκάλι ροζέ κρασί. Ο.Κ. Από λανσάρισμα έσκισε, σκέφτομαι και ξεκινώ την αναγνωστική εμπειρία.

Η L.S. Hilton διαθέτει πνεύμα και σπίθα. Δημιούργησε μια ηρωίδα κράμα Αναγεννησιακής Τέχνης και fashion icon με ικανότητες μυστικού πράκτορα, με την παραβατική έννοια. Έγραψε σε πρώτο πρόσωπο δίνοντας στο κείμενο χρωματισμό προσωπικού ημερολογίου και αμεσότητα. Επέτρεψε στην τολμηρή, κυνική, αποφασισμένη ηρωίδα της να κρατήσει με ρεαλισμό την χύμα γλώσσα της όπως και την ωμότητά της και παράλληλα έβαλε όμορφες νότες χιούμορ από την κλειδαρότρυπα ...που είχε πιστιλιστεί παντού με τα μυαλά του Ρενό, σαν οργισμένος Πόλοκ. (Ο Αύγουστος Κορτώ είχε πει ότι δεν υπάρχει καλό αστυνομικό χωρίς χιούμορ και συμφωνώ απόλυτα. Το έγκλημα θέλει κάνα δυο καλά αστεία μπλεγμένα στην υπόθεση όπως το φαγητό το αλατοπίπερο.) Η ατμόσφαιρά του επενδύεται με Τέχνη. Μπόλικη Τέχνη και μάλιστα ζωγραφική των κλασικών αναγεννησιακών καλλιτεχνών που μπλέκεται γλυκά ακόμα και στις μεταφορές ή παρομοιώσεις. Η γλώσσα του έχει τα χαρακτηριστικά της Τζούντιθ -φυσικά- αλλά και μιας σούπερ μετάφρασης που ανέδειξε τις αποχρώσεις, την ξετσίπωτη ηρωίδα, την αδίστακτη εκδικητική Τζούντιθ που ξέρει να παίρνει και την έξαψη που της προσφέρει η νίκη. Αν υποθέτετε ότι πρόκειται για γυναίκα αράχνη και μαύρη χήρα μαζί, καλά κάνετε. Έχει όλα τα συμπτώματα μαζί με μια εξαίσια συνδυαστική σκέψη και κοφτερό μυαλό που την ξελασπώνει πάντα. Και, ναι, σε ξελογιάζει ο τύπος της... γιατί είναι απελευθερωμένη -βασικά επειδή είναι ελεύθερη-, πρόθυμη για την περιπέτεια, για την ανομία, δε γνωρίζει καμία ντροπή ή συστολή, περνάει καλά, δεν έχει φραγμούς, δε κωλώνει, έχει τεράστια γνώση περί Τέχνης -και μόδας- και άλλες ικανότητες.
Ξεχώρισα... την εξήγηση της τεχνικής που ονομάζεται αναμορφική προοπτική: Το αντικείμενο ζωγραφίζεται κεκλιμένο, έτσι ώστε η πραγματική ταυτότητά του να αποκαλύπτεται μόνο όταν κοιτάζεις την εικόνα από την ακριβώς σωστή γωνία... ...Αν σταθείς στο σωστό σημείο, νιώθεις ξαφνικά σαν να έχεις πέσει μέσα στον πίνακα. Με λίγα λόγια, υπάρχεις σε δύο καταστάσεις, από μέσα και απέξω, ένα κβαντικό τέχνασμα. Καμία από τις δύο αυτές  καταστάσεις δεν μπορεί να υπάρξει ξέχωρα από την άλλη... όπως και τις γνώσεις περί υπερηχητικών και υποηχητικών σφαιρών, τις όμορφες περιγραφές -τις πέτυχε- και την ερωτική νουβέλα που περιλαμβάνεται -θα μπορούσε να αποτελεί ένα ξεχωριστό βιβλίο. Θα στεκόταν άνετα. (Βλέπε και Μάτια ερμητικά κλειστά)
Αυτή η τύπισσα, που διηγείται τις περιπέτειές της δια χειρός Hilton, σε συνδυασμό με τους τόπους δράσης, δηλαδή το καλλιτεχνικό Παρίσι, την αιώνια πόλη, το ζωντανό μουσείο της Φλωρεντίας, την Βρετανική πρωτεύουσα και την Κυανή ακτογραμμή προσφέρουν ένα γόνιμο έδαφος για μεγάλη επιτυχία. Η συγγραφέας έκανε τη διαφορά ενώ κάπου στο Χόλιγουντ ένας σκηνοθέτης και ένας παραγωγός αναζητούν την γυναίκα που θα ενσαρκώσει την Τζούντιθ. Δικαίως!
Η ιστορία τελειώνει με ένα Συνεχίζεται που αφήνει υποσχέσεις για νέες περιπέτειες. Όπως και να 'χει το προτιμώ σε σχέση με το Τέλος που βάζουν σε κάποια μυθιστορήματα λες και οι ήρωες εξατμίζονται μόλις γραφτεί η τελευταία λέξη του βιβλίου. Και ίσως να εξαϋλώνονται -ποιος ξέρει;- σε άλλες περιπτώσεις, να εκπληρώνουν το σκοπό τους και να σβήνουν, αλλά η συγγραφέας εδώ δε θα αφήσει την πρωταγωνίστριά της να αποχωρήσει έτσι απλά.
Κλικ για περισσότερα της Τζένης
Στο οπισθόφυλλο γράφει...
Μια θεαματική απάτη σε έναν οίκο δημοπρασιών του Λονδίνου
ΠΟΙΑ
Μια ερωμένη που τρέχει ξυπόλυτη στους δρόμους του Παρισιού
ΕΙΝΑΙ
Μια οργανωμένη κλοπή από το γιοτ ενός δισεκατομμυριούχου
Η
Μια ανατριχιαστική δολοφονία κάτω από μια γέφυρα στη Ρώμη
MAESTRA;
Αυτοί το ξεκίνησαν.
Εκείνη θα το τελειώσει.

Το ερωτικό μυθιστόρημα παραβατικής δράσης της L.S. Hilton κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Διόπτρα.

Η L.S. Hilton μεγάλωσε στην Αγγλία και έχει ζήσει στο Κι Γουέστ, στη Νέα Υόρκη, στο Παρίσι και στο Μιλάνο. Αφού αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, σπούδασε Ιστορία της Τέχνης στο Παρίσι και στη Φλωρεντία. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος, κριτικός τέχνης και τηλεοπτική παρουσιάστρια, ενώ σήμερα έχει ως βάση της το Λονδίνο.

Ευχαριστώ την Αλεξάνδρα Αυγερινού και τις εκδόσεις Διόπτρα για την προσφορά του βιβλίου
Οι πλαγιογραμμένες φράσεις είναι αποσπάσματα από το μυθιστόρημα.

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο/-α που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
Δύο ιστορίες, Ερμιόνης ΚεχαγιάΦάρος σκιών, Μιχάλη ΓριβέαΗ εξορία του Σειληνού, Βαγγέλη ΚατσούπηThe Birds Sing As Bells, Twelve Thousand DaysΜέχρι να δω τον Άλκη, Τίτσας ΔιαμαντοπούλουΤα ίχνη του αίματος, Τειρεσία ΛυγερούΟ θησαυρός της Σμύρνης
Ο νέος εφιάλτης, Αναστασίας Ξενοφώντος-ΓαϊτάνουΧαμένες ημέρες μιας μαύρης ηπείρου, Νίκου ΔιονυσάτουΗ μέρα του καρναβαλιού, Μαριλένας ΠαππάΜικροί μαθητές της ζωής, Μαρίας ΠαπακωνσταντίνουΜπίτερ λοβ & μαύρες γάτες, Γεωργίας ΣύκαΥπεράνω πάσης υποψίας, Θεοχάρη ΛιβιεράτουΦρούτα στο πιάτο και άλλες τρυφερότητες, Νένας Φιλούση
Πάροδος, Βάσως ΒεκρήΤο όνομα του έρωτα, Δημήτρη ΜπαλτάΜια ανάσα πριν το τέλος, Χρήστου ΠαπαδημητρίουΨίθυροι από μια άλλη ζωή, Αθανάσιου ΔαββέταΠικραλίδα, Κικής ΣαλαμούραΓιαννέσα, Παρασκευής ΜπακέλλαΕίκοσι τσουβάλια λίρες, Θεοφάνη Παπαδόπουλου