ΔΙΠΛΕΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ: Τι με κοιτάς έτσι; * Οι περιπέτειες του Παβ * Η Γελάδα *** Ο 1ος Λογοτεχνικός Διαγωνισμός koukidaki.gr είναι γεγονός! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο, παρακολουθείτε όλα τα είδη και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Από 1η Ιανουαρίου 2020 αλλάζουν οι όροι στις δωροθεσίες. Διαβάστε τους νέους όρους εδώ.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Αριάδνη * Το βαλς του ονείρου * Η τελευταία λέξη είναι της μοίρας * Χάρτινος πύργος * Πέντε μέρες κι ένας μήνας * Το καλοκαίρι του αιγόκερου * Η αγάπη μπορεί * Ένγκαρ Χέβενσκαρ, Η επανάσταση * Η κατάρα του φεγγαριού * Άρωμα βροχής * Λίγες και μία νύχτες * Ροδάνθη * Ένας φάρος στην ψυχή μου * Το αγκάθινο στέμμα * Ισμήνη * 7 Καταραμένες ιστορίες ** Θεατρικό: Άκουσε τα κύματα ** Διηγήματα: Εκεί που ανθίζουν οι κραυγές * Εξ απροόπτου έρωτες * Πόσες είναι οι εποχές; * Με τις βαλίτσες γεμάτες ήλιο * Ψευδάνθρακας και άλλες ιστορίες ** Πεζοποίηση: Σημειώσεις ενός αυτόχειρα ** Παιδικά: Το παραμύθι με τα παραμύθια * Πέντε βιβλία της σειράς ΩΟ * Ονειρικές αφηγήσεις * Παραμυθοταξιδεύοντας... * Η Ντο και τα μαγεμένα πινέλα * Ένας αδικοχαμένος από τη μοίρα γίγαντας και Ο μαγεμένος καθρέφτης * Μάρα Μαντάρα, μια μάγισσα κάπως ξεχασιάρα ** Ποίηση: Τα λογοπαίγνια μιας ύπουλης αλήθειας * 2ος Νόμος * Η γυναίκα του κόσμου * Πέρασε καιρός ** Αυτοβελτίωση-στοχασμοί: Αναζητώντας φως * Now and Zen ** Λευκώματα: Βίβλος βιβλιοφίλων

Παρασκευή, 1 Φεβρουαρίου 2019

Αυτοκράτωρ Αδριανός του Χρήστου Λιακόπουλου

Αποφεύγω τις επαναλήψεις. Βαριέμαι τα αναμασήματα. Κουράζομαι με τις «επιστροφές». Όμως αυτή η παράσταση έχει ωριμάσει, με εκείνη την ωρίμανση που μόνο ο χρόνος μπορεί να προσφέρει αρκεί να του προσφέρεις έδαφος, έχει εξελιχθεί όπως κάθε καλοδουλεμένο έργο, έχει αναπλαστεί από τη διαδρομή της, έχει τελειοποιηθεί όσο -κι εφόσον- υπάρχει τελειότητα και συνεχίζει... Αυτή η παράσταση έχει συνδυάσει το κλασικό και το κλασικότροπο με το πιο μοντέρνο στοιχείο «ζωντανεύοντας» την αρχαιότητα μέσα από σύγχρονες φόρμες. Αυτή η παράσταση σέβεται τον άνθρωπο, υμνεί το υπέρτατο συναίσθημα, ψυχαγωγεί, διασκεδάζει, εκπαιδεύει... Και τα πετυχαίνει όλα αυτά επειδή οφείλεται σε έναν αυθεντικό θεατράνθρωπο, εξαιρετικό καλλιτέχνη και υπέροχο ηθοποιό, που εμβαθύνει σε/με ό,τι καταπιαστεί ενώ εργάζεται αέναα κι ακάματα προπονώντας εαυτό προς όφελος όχι μόνο των θεατρόφιλων αλλά της δραματικής τέχνης εν τω συνόλω.

Σχεδόν ενάμιση χρόνο πριν είχα γράψει:
Ένας άνθρωπος γεμίζει με την παρουσία του το χώρο εγκλωβίζοντας πάνω του όλες τις αισθήσεις μας -γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα την απόλυτη ησυχία στην αίθουσα και την αμέριστη προσοχή μας. Φορτίζονται τα λεπτά από το μέγεθος της ιστορικής προσωπικότητας, φορτίζεται κι ο χώρος από την εμβληματική του φυσιογνωμία. Ο Χρήστος Λιακόπουλος ενσαρκώνει (ταιριάζει καλύτερα από το ερμηνεύει θαρρώ) βάζοντας πάθος, διαθέτει την κατάλληλη εμφάνιση και σωματότυπο (θα ήταν άσκοπο να αναζητήσει άλλον ηθοποιό), την σωστή χροιά (προσπαθήστε να φανταστείτε μια άλλη φωνή και θα δείτε ότι δε θα σας αρέσει τόσο) αλλά περισσότερο από όλα, είναι όσο διεκπεραιωτικός χρειάζεται, όσο σκληρός απαιτείται... γλυκός εκεί που πρέπει, τόσο αυτοκρατορικός όσο το μέγεθος του Αδριανού και τόσο θνητός όσο ο άνθρωπος... τεχνικά αλάνθαστος και υπέροχα αισθαντικός. Ο μονόλογος δε, διαθέτει την ιδανική αναλογία σε αφηγήσεις, εξομολογήσεις, εντάσεις, σιωπές... και τα μουσικά χαλιά ντύνουν μοναδικά, ισορροπούν ή ενδυναμώνουν τις αισθήσεις.
Ένα έργο με σωστές δομές: ραφιναρισμένες γραμμές, σωστές ενότητες και εκπαιδευτικό ενδιαφέρον, από έναν δημιουργό με προσήλωση και σεβασμό στην ιστορία και το πρόσωπο, και από έναν ηθοποιό με άψογη τεχνική και μεγάλη ερμηνευτική γκάμα.
Τι κι αν συμφωνώ με κάθε λέξη, σήμερα αν έγραφα τα ίδια θα αδικούσα την παράσταση, γιατί σήμερα ο Αυτοκράτωρ Αδριανός του Χρήστου Λιακόπουλου είναι πολλάκις ανώτερος από αυτό που ήταν ενάμιση χρόνο πριν και όλα δείχνουν ότι θα εξακολουθήσει, διαγράφοντας μεγάλη πορεία, αφού ο μοναδικός υπεύθυνος για το θεατρικό έργο δεν επαναπαύεται στον ήδη καταγεγραμμένο νικηφόρο δρόμο. Εργάζεται ακατάπαυστα, εμπλουτίζει κι επαναπροσδιορίζει πτυχές, μένει πιστός στο δημιούργημά του και αποφασισμένος προχωρά· όχι μόνο προσφέροντας μια εξαιρετική παράσταση αλλά και εκμάθηση, αφού είναι ο πρώτος θεατρικός συγγραφέας που ασχολήθηκε με την ιστορική αυτή προσωπικότητα, τον Αυτοκράτορα Αδριανό, που τόσο συχνά «συναντάμε» οι Αθηναίοι στην πόλη μας (Πύλη του Αδριανού, Βιβλιοθήκη του Αδριανού, Οδός Αδριανού, Δεξαμενή, κ.ο.κ.) αλλά πόσο λίγο έχουμε «αγγίξει» αυτόν τον σπουδαίο φιλέλληνα.
Κλικ για περισσότερα της Τζένης Κουκίδου
Το λεύκωμα που ακολουθεί περιέχει εντυπώσεις θεατών-κριτικές (αποσπάσματα αυτών καθώς αρκετά από τα ακόλουθα είναι αρκετά μακροσκελή) και φωτογραφίες της παράστασης (εν ώρα παράστασης και όχι στημένες) για τις οποίες ευθύνεται η γραφούσα υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Χρήστου Λιακόπουλου. Η πρόθεσή μας είναι να σας μεταφέρουμε την αίσθηση και την ατμόσφαιρα της εμπειρίας.
Θαυμάσια ερμηνεία, συγκλονιστική γραφή! Ναι, ηθοποιός σημαίνει φως! Εύγε Αδριανέ!
Γιώργος Κακαβάς, Διευθυντής του Νομισματικού-Επιγραφικού Μουσείου Αθηνών

🎭

...Μας προσφέρει, επί εβδομήντα συνεχή λεπτά, μια μοναδική θεατρική στιγμή, ενδυόμενος την ψυχική εσθήτα μιας ξεχωριστής ιστορικής μορφής, του αυτοκράτορα Αδριανού.
Στο θεατρικό μονόλογο τού Λιακόπουλου, που περιέχει ιστορικά αλλά και μη ιστορικά στοιχεία, παρακολουθούμε, σε μια μοναδική διδασκαλία υποκριτικής τέχνης, το διστακτικό ξεκίνημα, την ένδοξη περίοδο ακμής και το τραγικό τέλος της βασιλείας ενός ηγέτη που αγαπήθηκε όσο λίγοι. Με την επιβλητική του μορφή και την καθαρή εκφορά λόγου, ο ηθοποιός δεσπόζει «αυτοκρατορικά» και, μετακινούμενος στον μικρό λιτό σκηνικό χώρο κάτω από ένα φωτισμό και μουσική επένδυση τα οποία ο ίδιος έχει επιμεληθεί, πετυχαίνει να μας μεταφέρει στο κλίμα της εποχής του Αδριανού. Η φυσική παρουσία του ηθοποιού και το τόσο κοντά στον θεατή δρώμενο, ενισχύουν την άποψή μου ότι, αν και ίσως ασυνείδητα, ο Λιακόπουλος επιλέγει, μέσα από την θεατροσκηνική αυτή γειτνίαση, να διαμορφώσει ένα κλίμα συμμετοχής του θεατή δικαιολογώντας, κατά κάποιο τρόπο, και τα όσο υποστηρίζει ο Μπενβενίστ σχετικά με τον μονόλογο που είναι ένας εσωτερικός διάλογος διατυπωμένος σε «εσωτερική γλώσσα» ανάμεσα σε ένα «εγώ ομιλητή» κι ένα «εγώ-ακροατή».
Στα χέρια τού Λιακόπουλου, ο Ρωμαίος αυτοκράτορας όχι μόνο αναβιώνει ως μύθος αλλά εξανθρωπίζεται ως μεταφορική–συμβολική ενσάρκωση του σημερινού αγωνιζόμενου και πάσχοντος ανθρώπου ο οποίος, από τη μια μεριά, έχει τα ίδια όνειρα, τη δύναμη και το σθένος να τα υλοποιήσει και, από την άλλη, τους ίδιους φόβους με τον Αδριανό.
Ο Έλληνας ηθοποιός και συγγραφέας, παραμένει πιστός σε αυτό που από πολύ νέος είχε αποφασίσει, να τολμήσει δηλαδή να λειτουργήσει σαν διαφορετικός χαρακτήρας παίζοντας κατά καιρούς ρόλους που του επιτρέπουν να γνωρίσει βιωματικά αυτά που διαβάζει και παρατηρεί. Προσπαθεί να είναι πιστός σε αυτό που έχει δηλώσει για τον καλό ηθοποιό που είναι αυτός που μπορεί να μεταλλάσσεται. Ο Αδριανός τού Λιακόπουλου αποτελεί φυσική εξέλιξη, το τέλος δηλαδή (που είναι μια νέα αρχή…) μιας συνεπούς πορείας στη διάρκεια της οποίας ερμήνευσε, μεταξύ άλλων, Μολιέρο, Σαίξπηρ, Ουάιλντ, Πιραντέλλο και Ίψεν.
Δημήτρης Φίλιας, Καθηγητής Λογοτεχνικής Μετάφρασης Ιονίου Πανεπιστημίου (συνέντευξη)

🎭

Πρόταση για καλό θέατρο.
Παράσταση άξια επαίνων... ...χαρίζει στο κοινό μια απολαυστική βραδιά, και αυτό οφείλεται σε όλους τους συντελεστές, με κορυφαίον τον Χρήστο Λιακόπουλο, ο οποίος σήκωσε το βάρος μιας τέτοιας μεταφοράς κι ερμηνείας, για μια προσωπικότητα με έντονο χαρακτήρα και ταραχώδη βίο, με κυρίαρχα: τις ραδιουργίες που επικρατούσαν για την κατάληψη της εξουσίας, αλλά και στα όσα ο ίδιος ομολογεί, επί σκηνής, για τον ερωμένο του, τη σχέση τους και τον αδόκητο χαμό του Αντίνοου. Οι θεατές καταχειροκρότησαν τον Χρήστο Λιακόπουλο, και το άξιζε!
Νίκος Μπατσικανής, Κριτικός Θεάτρου (μέλος Ένωσης Ελλήνων Θεατρικών και Μουσικών Κριτικών - Θεατρικά Βραβεία Κάρολος Κουν, Ελληνικά κι Ευρωπαϊκά Βραβεία Θεάτρου - Χορού)

🎭

Ο κ. Λιακόπουλος ενσαρκώνει με απόλυτη μαεστρία την ζωή του εν λόγω ιστορικού προσώπου. Σκληρός και ταυτόχρονα Ανθρώπινος. Πολεμιστής και στρατηγός. Πολεμοχαρής αλλά και βαθύτατα ειρηνιστής. Όλα αυτά μέσα σε 70 λεπτά δια μέσου ενός ταλαντούχου ηθοποιού που τολμά να γράψει, να σκηνοθετήσει και να παρουσιάσει μόνος του την ζωή του γνωστού αυτοκράτορα. Στην ουσία μας ταξιδεύει όχι μόνο ιστορικά αλλά και συναισθηματικά, μας κάνει κυριολεκτικά να νιώσουμε τις αγωνίες, τις χαρές, τις απολαύσεις, τις λύπες. Γενικότερα να νιώσουμε την προσωπικότητα του Αδριανού.
Κλείνοντας θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το θέατρο Αλκμήνη που δέχτηκε τα παιδιά μας και φυσικά το κ. Λιακόπουλο και την κ. Κουκίδου. Ένα μικρό Θαύμα από υπέροχους Ανθρώπους μόλις έγινε.
Κώστας Παντελίδης, Συντονιστής θεατρικής ομάδας στον οργανισμό Be the miracle*

🎭

Επιβλητικός και με το παράστημά του ως Αδριανός. Ευχαριστούμε, Χρήστο, για την «μάθησιν», «τέρψιν» και «ηδονήν» που μας προσέφερες.
Έφη Τσιτκάνου, Φιλόλογος

🎭

Καταπληκτική παράσταση, με εξαίρετο Αυτοκράτορα τον Χρήστο Λιακόπουλο.
Ξανθή Ταβουλαρέα, Ηθοποιός, Σκηνοθέτης

🎭

Επί 70 λεπτά ένας πυκνότατος λόγος κρατάει σε εγρήγορση την προσοχή του θεατή, δεν θέλει να χάσει ούτε μια λέξη που βγαίνει από το στόμα του ηθοποιού, ούτε ένα συναίσθημα που αντλείται από την ψυχική κατάσταση του αυτοκράτορα. [...] Πυκνή ροή λόγου, με πολύ υψηλό βαθμό δυσκολίας για έναν ηθοποιό αλλά με πολύ μεγάλη ευκολία για έναν «αυτοκράτορα ηθοποιό» που έχοντας επάνω του όλες τις ιδιότητες, από τη συγγραφή και τη σκηνοθεσία ως την ερμηνεία, επί 70 λεπτά ταυτίζεται με τον ρόλο του και μας ταξιδεύει σε τόπους και εποχές άγνωστες σ΄ εμάς, απόλυτα οικείες σ΄ εκείνον.
Στην ερμηνεία του Χρήστου Λιακόπουλου βλέπουμε όλες τις συναισθηματικές εντάσεις του αυτοκράτορα αλλά και του ανθρώπου Αδριανού. Τη χαρά, τη λύπη, την απογοήτευση, τον εγωισμό, την αγάπη, το μίσος και τον έρωτα. Εκείνον τον έρωτα που για μια μόνο φορά στη ζωή του ονομάζει «ψυχή της ψυχής μου» και αυτόματα η ερμηνεία του εισχωρεί βαθιά στη ψυχή της ψυχής του θεατή με την ικανοποίηση ότι ο αυτοκράτορας της σκηνής είναι ο ηθοποιός της ψυχής μας. [...] Και πριν σβήσουν τα φώτα της ζωής του αυτοκράτορα ταυτόχρονα με τα φώτα της σκηνής, ολοκληρώνεται το εσωτερικό ταξίδι του Αδριανού με την αναγνώριση ότι «το μόνο που έχουμε πραγματικά ανάγκη είναι ν΄ αγαπήσουμε και ν΄ αγαπηθούμε, βαθιά και απόλυτα, ως το τέλος μας».
Τελικά, μια φορά δεν είναι αρκετή για μια τέτοια παράσταση ώστε να μην ξεφύγει ούτε ένα κόμμα ή μια τελεία στο λόγο ή στο συναίσθημα και την αυτοκρατορική υποκριτική τελειότητα του Χρήστου Λιακόπουλου.
Μαίρη Γκαζιάνη, now24.gr
...Και να συναντήσω εκεί ένα κοινό που θα μπορούσε να αποτελείται από φίλους μου και γνωστούς μου, συνομήλικους ή εικοσάρηδες, ανθρώπους με τους οποίους ανακατεύεσαι σε μία ξεχασμένη έννοια κοινού, με ίδια ανάσα, με ίδια διάθεση για μέθεξη, με ίδια επαφή με τον υποκριτή, χωρίς αηδιαστικά μικρόφωνα και φλύαρα εφέ. [...] …Και η εμπειρία μου ξεκίνησε με την ευφορία του παλιού ξεχασμένου θεατή, όχι του παρευρισκόμενου σε κάτι που υπερβαίνει την κλίμακά του, αλλά του συμμέτοχου σε μία δράση με πλοκή, προβληματισμό, πάθος και κάθαρση. […] ...μια νοσταλγική απαγγελία με βάση τα πνευμόνια του και όχι τα καλώδια, ορίζοντας με τις ανάσες του τις μεγάλες μεταπτώσεις από τον κομπασμό στην συντριβή, από την εξομολόγηση στην επιθανάτια ηρεμία, από το πώς τον βλέπουν οι άλλοι στο γνώθι σαυτόν την τελευταία στιγμή.
Η βραδιά στο Off-Broadway θεατράκι Αλκμήνη με συγκλόνισε βαθιά. Και το ξέρω αυτό από το τσιγάρο που έκανα περπατώντας αργά μέχρι το αυτοκίνητο.
Γιώργος Κυριακόπουλος, Συγγραφέας

Η συγγραφική-σκηνοθετική πρόταση του κ. Λιακόπουλου αποτελεί έναν μονόλογο, στην ουσία του εσωτερικό, μια απόπειρα ανασύνθεσης της μνήμης και αποκατάστασης ενός θρυμματισμένου Εγώ και μιας αλλοτριωμένης συνείδησης, που διαταράχθηκε λόγω των τύψεών του για μια ακούσια θυσία που εξακολουθεί να ταλανίζει τον αυτοκράτορα μέχρι το θάνατό του. Η τεχνική της αφήγησης που ακολουθείται είναι η ευθύγραμμη εγκιβωτισμένη, που ξεκινά από τη χρονική στιγμή όπου σε μεγάλη πια ηλικία ο ήρωας, ανακαλεί το παρελθόν, τη ζωή του, εστιάζοντας στη σχέση του με τον Αντίνοο και επιστρέφει ξανά στο χρόνο της σκηνικής δράσης. Έχουμε την περίπτωση ενός ομοδιηγητικού-παντογνώστη αφηγητή, η διήγηση του οποίου αναδεικνύει βιογραφικά στοιχεία του Αυτοκράτορα Αδριανού, αποτυπώνει τα ήθη και τα έθιμα της Ρωμαϊκής αριστοκρατίας, περνά μηνύματα για ερωτήματα που απασχολούν το άτομο από κτήσεως κόσμου και καυτηριάζει την εγωπάθεια, τη ματαιοδοξία, την ακόρεστη δίψα για εξουσία, ενώ από την άλλη πλευρά εξαίρει την αξία της άδολης και πραγματικής αγάπης χωρίς την οποία ο άνθρωπος, νιώθει κενός, ανεξάρτητα από την οικονομική θέση ή το κοινωνικό του status.
Όσον αφορά τα σκηνοθετικά ευρήματα, ο κ. Λιακόπουλος μας παρουσιάζει μία προσέγγιση λιτή, χωρίς εικαστικούς βερμπαλισμούς, που σέβεται την εποχή διαδραματίσεως των ιστορικών γεγονότων, και που στηρίζεται κυρίως στην ατομική του ερμηνεία, στο ρυθμό του λόγου και στην εναλλαγή του προσώπου αφήγησης με την παρεμβολή ευθύ λόγου σε turning points της ζωής του ήρωα, όπως στην εικόνα όπου αναλαμβάνει την εξουσία μετά το θάνατο του Τραϊανού, ή όταν πρωτοσυναντά τον Αντίνοο. Μάλιστα στην τελευταία εικόνα έχουμε σύζευξη δύο τεχνικών, της επιβράδυνσης της αφήγησης και της παρεμβολής ευθέων προτάσεων ή ερωτήσεων σε β’ ενικό πρόσωπο. Ένα ακόμη σκηνοθετικό μέσο που μετέρχεται για να εξάρει τη μετάβαση από τη μια συναισθηματική κατάσταση στην άλλη, ή τη μεταπήδηση σε μια νέα κομβική φάση της ζωής του, είναι ο φωτισμός ή η χειρονομία, η στάση του σώματος, η μεγαλύτερη δηλαδή πρόκληση ενός ηθοποιού που μεταδίδει στο δέκτη το μήνυμά του χωρίς σκηνοθετικές-σκηνογραφικές περιττολογίες, οι οποίες ενίοτε απομακρύνουν το θεατή από το κείμενο και την ερμηνεία και τον κατευθύνουν σε ένα εικαστικό και ηχητικό χάος.
Προσωπικά επικροτώ την παράσταση του Χρήστου Λιακόπουλου-ο οποίος παρεμπιπτόντως- έγραψε το κείμενο, σκηνοθέτησε και πρωταγωνίστησε στο παραστατικό αυτό γεγονός και σας παροτρύνω να παρακολουθήσετε την παράσταση για να σκεφτείτε αν ο κόσμος θα ήταν καλύτερος με πολιτικούς ηγέτες μυημένους στην τέχνη.
Χριστιάνα Οικονόμου, Φιλόλογος-Απόφοιτος του Τμήματος Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Ιστορίας της Τέχνης του ΕΚΠΑ. MPhil in Theatrical Studies.

🎭

Μια μοναδική ιστορική καταγραφή, μ' έναν τρόπο τόσο άρτιο, σαφή και λυρικό καθώς και η συγκλονιστική ερμηνεία, εκφράζοντας κάθε λεπτή συναισθηματική απόχρωση, γεμάτη εικόνες με καθήλωσαν! Συμπορεύθηκα στο ταξίδι ζωής αυτής της σπουδαίας προσωπικότητας! Μπροστά μου είχα τον ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΑΔΡΙΑΝΟ! Συγχαρητήρια!!
Σάρα Τερζή, Γερμανική Φιλολογία

🎭

Ένας άνθρωπος με ταλέντο μπορεί να κρατήσει μια ολόκληρη παράσταση μόνος του και να μας ταξιδέψει μαζί του νιώθοντας να συμβαίνουν μπροστά μας όσα περιγράφει. Μας μεταφέρει μαγικά χάρη στην φωνή, στην εκφραστικότητά του στη βαθιά του ταύτιση με τον ήρωα. Το κείμενο γραμμένο από τον ίδιο είναι συναρπαστικό συγκινητικό και η ερμηνεία του ηθοποιού με μάτια που άλλοτε λάμπουν από ενθουσιασμό, άλλοτε σκοτεινιάζουν από απογοήτευση, άλλοτε βουρκώνουν από πόνο, θα μας μείνει σίγουρα αξέχαστη. Όλο το ταξίδι της παράστασης γίνεται μέσα στα μάτια αυτά που αντικατοπτρίζουν το πάθος για την τέχνη. Αυτό που ευχόμαστε στον Χρήστο Λιακόπουλο είναι να κρατάει πάντα μέσα του το πάθος αυτό και να τον ευχαριστήσουμε μέσα από την καρδιά μας.
Ειρήνη Πουλάκου, Γαλλική Φιλολογία, Συγγραφέας
Πηγαίνετε να δείτε αυτόν τον Αδριανό, είναι φιλέλληνας, είναι οραματιστής, είναι μέρος της ιστορίας μας. Ο κύριος Λιακόπουλος εμπνεύστηκε από την ιστορία, ερεύνησε και έγραψε αυτόν τον υπέροχο μονόλογο.
Εύη Ρούτουλα, Συγγραφέας, Δικηγόρος, Αρθρογράφος koukidaki.gr

🎭

Ο Χρήστος, ένα ταλαντούχος και πειθαρχημένος κειμενογράφος, σκηνοθέτης και ηθοποιός, πιστός στο κείμενο και στον ρόλο του, αφοσιωμένος σ' αυτό που κάνει, εντυπωσιάζει κι εκπλήσσει ζώντας πραγματικά τον ρόλο του αυτοκράτορα... Περίτεχνα περιγραφικός, με πλήρη επιτυχία, ισορροπεί στη σκηνή, ανάμεσα στο ονειρικό και το πραγματικό. Το κείμενό του ρέει ρεαλιστικό, κινώντας το ενδιαφέρον του θεατή, μέσα από το πάθος της ερμηνείας του... Προσωπικά φρονώ με σιγουριά, ότι ο Χρήστος Λιακόπουλος καθιερώνει πλέον, ένα μοναδικό προσωπικό του ανεπανάληπτο στυλ στο μονόπρακτο, που δεν κουράζει τον θεατή. που παρακολουθεί ευχάριστα το έργο...
Ειλικρινά συστήνω σε όλες και όλους να δούμε αυτό το εκπληκτικό έργο!!!
Στέλιος Στυλιανού, Συγγραφέας

🎭

Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Η!!!!
Ένας μονόλογος τόσο γρήγορος που χάνεται ο χρόνος! Μια ερμηνεία τόσο συγκλονιστική που η ανατριχίλα γίνεται ένα με το σώμα σου! Υπέροχη δουλειά που τα έχει όλα, ένταση, γλύκα, έρωτα, απώλεια, περηφάνια, ταπεινότητα. Η ζωή του ανθρώπου Αδριανού, που έγινε αυτοκράτορας.
Ανδρομάχη Κοκόση, Συγγραφέας

🎭

Να δείτε στο θέατρο Αλκμήνη τον Αυτοκράτορα Αδριανό του Χρήστου Λιακόπουλου. Πάθος, κατάνυξη, και κατάθεση ταλέντου από έναν ηθοποιό-εργάτη!
Παναγιώτης Φύτρας, Δημοσιογράφος-ραδιοφωνικός παραγωγός Κανάλι 1 Πειραιά

🎭

...Ενσαρκώνει επάξια και ολοκληρωμένα την φιγούρα του Αυτοκράτορα, από τον τρόπο που κάθεται στον θρόνο μέχρι την αξιοπρέπεια στο βάδισμά του και τον λόγο του, αποκαλύπτοντας έτσι τις στέρεες υποκριτικές δομές με τις οποίες ανήγειρε τον χαρακτήρα που υποδύεται... ... Πρόκειται για μια εμπνευσμένη και εμφατική σκηνοθετική άποψη που καταφέρνει να ζωντανέψει την διαδρομή ενός σπουδαίου ιστορικού προσώπου. Ένα καλοδουλεμένο και σπάνιο δείγμα γραφής κατατίθεται σε μορφή μονολόγου και αναδεικνύει έτσι την πολύπλευρη καλλιτεχνική ιδιότητα του κου. Λιακόπουλου... ... Βρίθει από στοιχεία ποιητικότητας και απίστευτου λυρισμού.
Πρόκειται για μια παράσταση αληθινό υποκριτικό κομψοτέχνημα, το οποίο δεν θα σας αφήσει αδιάφορους και θα εντυπωθεί βαθιά στην μνήμη σας.
Μαρία Αγγέλου, κριτικός θεάτρου στο kallitexnes.gr

🎭

Μόνο ένας Έλληνας με υψηλή αισθητική, χάρη, αντισυμβατική σοφία , αγωγή, ήθος, αξίες και παιδεία, ο Χρήστος Λιακόπουλος, θα μπορούσε να αποθεώσει τον Αυτοκράτορα Αδριανό. Ρίγη συγκίνησης από την ρηξικέλευθη ερμηνεία του κάνει το κοινό να παραληρεί και να ανατριχιάζει...! Ένας ουράνιος , θεϊκός μονόλογος που καταδεικνύει τις αδυναμίες των ανθρώπων και τα πάθη τους τα οποία δεν είναι ταξικά αλλά μοιραία πανομοιότυπα και αρχέγονα απαράλλαχτα ίδια...
...Ίσως μόνο ένας ανδρείος άντρας όπως ο Χρήστος Λιακόπουλος θα μπορούσε να ενσαρκώσει τόσο απόλυτα τον μέγα Αδριανό και να ενώσει την ψυχή του μαζί μας μετατρέποντας σε μυσταγωγική τελετή το θέαμα... Ίσως τελικά... μόνο ένας ακραιφνής άντρας όπως ο Λιακόπουλος, ίσως, εν κατακλείδι, μόνο ένας σοβαρός και σπουδαίος ερμηνευτής όπως ο Χρήστος θα μπορούσε να αποδείξει ότι ο έρωτας δεν ορίζεται ούτε αναγνωρίζει τάξη η φύλο ...απογειώνει μόνο την ύπαρξη και μας ενώνει με το θείο γι' αυτό και δοξάζεται στους αιώνες και πάντα θα μεγαλουργεί και θα θαυματοποιεί...
Αγγελική Διαβατοπούλου, δημοσιογράφος στο sport-chicas.gr
Ο κύριος Λιακόπουλος εμπνεύστηκε από την ιστορία, ερεύνησε και έγραψε αυτόν τον υπέροχο μονόλογο.
Μαρία Σύρρου, Δημοσιογράφος, Ηθοποιός

🎭

Ένας υποδειγματικός μονόλογος για τον πιο εμβληματικό αυτοκράτορα της Ιστορίας.
Άκης Χαραλαμπίδης, Σύμβουλος ελληνικού προγράμματος στο Star Channel

🎭

Ο Χρήστος Λιακόπουλος μεταφέρει στο σανίδι τον Αυτοκράτορα Αδριανό δημιουργώντας μυσταγωγική ατμόσφαιρα... ...Με γλώσσα χειμαρρώδη πολύ γρήγορα αφήνει στην άκρη το αυτοκρατορικό στέμμα και το θρόνο, και περιγράφει τον άνθρωπο Αδριανό, σε ένα λιτό αλλά υποβλητικό σκηνικό περιβάλλον. Με εμφατική ερμηνεία, σχεδόν ψυθιριστά, αναδεικνύει το μεγαλείο ενός ανθρώπου που αντιστάθηκε στη διαφθορά της εξουσίας.
Κώστας Ζήσης, all4fun.gr

🎭

...Σε γεμίζει εικόνες και σε μεταφέρει σε μέρη που έζησε και πέρασε ο μεγάλος αυτοκράτορας... Ο ηθοποιός Χρήστος Λιακόπουλος εμπνευστής και δημιουργός σε κεντρίζει με το μονόλογό του... Ο θεατής γίνεται συνοδοιπόρος του Αυτοκράτορα Ανδριανού στη παιδική του ηλικία,στις μάχες και στη μεγάλη του αγάπη, τον Αντίνοο... Ο Χρήστος Λιακόπουλος «ντύνεται» με τον μανδύα του Αυτοκράτορα και σε καθηλώνει... Ελπίζω σύντομα να την απολαύσουμε στο θέατρο της πόλης μας, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά!!!
Αθηνά Νταβαρία, Δημοσιογράφος, Κανάλι 1

🎭

Ο Χρήστος Λιακόπουλος μάς συγκλονίζει με τη δυνατή ερμηνεία του και την απαράμιλλη πένα του, μας εντυπωσιάζει με την ιδιότητα του ως σκηνοθέτης καθώς, ακολουθώντας το μινιμιμαλιστικό τρόπο σκέψης που συνοψίζεται στη φράση less is more, απογυμνώνει το σκηνικό από ό,τι περιττό και εστιάζει στην ουσία: στην ψυχή και το συναίσθημα. Το μουσικό χαλί με τις εύστοχες μουσικές επιλογές πλαισιώνει το σκηνικό προσδίδοντας μεγαλύτερη ένταση στην ερμηνεία του ηθοποιού. [...] Η κλιμακωτή ερμηνεία καθώς και οι ψυχολογικές διακυμάνσεις μάς δημιουργούν αίσθηση αρχαίας τραγωδίας καθώς με τη λυρικότητα και την υπερβολή στην εκδήλωση και έκφραση των συναισθημάτων και σκέψεων μας οδηγεί στην κορύφωση για να έλθει στο τέλος η κάθαρση.
Άννα Μουσογιάνη, writersgang.com

🎭

...Η ανταμοιβή μας τα μοναδικά συναισθήματα, εξαιτίας της πραγματικά εξαιρετικότατης ερμηνείας του!
Δεν αρκεί να έχεις ταλέντο για να βγάλεις ένα συγκλονιστικό μονόλογο, όπως αυτόν. Χρειάζεται και βαθιά γνώση της υποκριτικής δεινότητας -δυνατοτήτων θεατρικής εκπαίδευσης- καλλιτεχνικής παιδείας, έρευνας. Ήξερα ότι ήταν καλός, αλλά ο συγκεκριμένος ρόλος του, "πολιτικογράφημα" και μυθική απόδοση αφήγησης.
Ο ρυθμός; Ούτε λέξη στο κενό. [...]
Αληθινά και φανταστικά γεγονότα, καταδεικνύουν, τον άνθρωπο, τις ανάγκες του.
Κανόνες και θεατρικές συμβάσεις σε απόδοση ειδικότερης σημασίας από τον Χρήστο Λιακόπουλο που πραγματώνει με επίδοση θετικιστική πηγές δραματουργίας.
Πραγματικά ο μονόλογός του, όπως αποδίδεται, αποτελεί σύνολο κειμενικών και άλλων διαλεκτικών ερωτημάτων με τους εαυτούς μας, τεκμηριώνοντας την ανάγκη μέσα από τη γνώση για ειρήνη και βαθιά αγάπη έως το τέλος, πέρα από έργα και εξουσίες.
Δύσκολος μονόλογος. Εξαιρετικότατη απόδοση.
Αξίζει για τον τρίτο χρόνο του επί σκηνής: "Αυτοκράτορας Ανδριανός"!
Στέβη Μπουζιάνη, Σκηνοθέτις

🎭

Μια υπέροχη παράσταση, ένας ποιητικός και λυρικός μονόλογος.
Τάσος Σταυρακέλης, Ποιητής

🎭

Πολύ σημαντικός μονόλογος που μας άφησε άφωνους, καθώς ο Χρήστος Λιακόπουλος με έκδηλο λυρισμό υποδύεται τον Αδριανό. Τον ξεγυμνώνει, τον κάνει γήινο και μας τον αποδίδει ως άνθρωπο που έκανε όλα όσα ονειρεύτηκε στη ζωή του, αλλά δεν ήταν ικανά να τον κάνουν ευτυχισμένο. Η ερμηνεία του στη σκηνή μαγική. Έδινε στις εντάσεις αλλά και στις ψυχολογικές ζυμώσεις του ήρωα μια άλλη διάσταση. Τοποθέτησε το μονόλογο στην ουσία της ανθρώπινης φύσης, που δεν είναι άλλη από την αγάπη και τη συντροφικότητα. Ο Χρήστος Λιακόπουλος έκανε εξαιρετική δουλειά με το κείμενο και τη σκηνοθεσία, καθώς έδωσε σημασία σε μη υλικά πράγματα. Με ένα θρόνο, ένα μανδύα και ένα στεφάνι ξετύλιξε το κουβάρι ενός σημαντικού ανθρώπου της ιστορίας και μας μετέδωσε πολλές συγκινήσεις.
Τελικό συμπέρασμα αυτού του μονολόγου; Τι κι αν έχεις φτάσει στο φεγγάρι και ακόμα παραπέρα; Τι και αν έχεις κατακτήσει όλο τον κόσμο, όταν γυρνάς στο σπίτι και είσαι μόνος χωρίς να υπάρχει κανείς να μοιραστείς μαζί του τις χαρές και τις λύπες σου;
Ο Αυτοκράτωρ Αδριανός είναι ένας εξαιρετικός μονόλογος που δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο. Μπορεί να μην είσαι λάτρης της ιστορίας, ακόμα και όταν έχει πράγματα να σου δώσει αλλά θα συγκλονιστείς με το νόημα αυτού του μονολόγου. Είναι ικανός για να βάλεις τις σκέψεις σου σε τάξη και να κάνεις το δικό σου απολογισμό. Όλα είναι στο χέρι σου.
Μαίρη Ζαρακοβίτη, noizy.gr
Μια εξαιρετική παράσταση για τη ζωή και το έργο του Αυτοκράτορα Αδριανού. Ο Χρήστος Λιακόπουλος συγκλονιστικός στον ρόλο του. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Πένυ Παπαδάκη, Συγγραφέας

🎭

Ο κ. Χ. Λιακόπουλος συγκλονιστικός... Λιτή η ενδυμασία, η ερμηνεία του καθηλωτική και η σκηνοθετική του ματιά... άψογη!!!
Εύα Πετροπούλου-Λιανού, Συγγραφέας

🎭

Μια στέρεη δομή σκέψης και λόγου με εξαιρετική ακολουθία, μια άριστα τοποθετημένη φωνή, μια συνεχής ροή συναισθήματος με απίστευτη ισορροπία έντασης και ηρεμίας, ένα ταξίδι βαθιά στην ανθρώπινη ψυχή, στην αγάπη, στον απόλυτο έρωτα, μια ολοκληρωμένη παρουσίαση μιας ολόκληρης ζωής από την παιδική ηλικία στην εφηβεία, στη μεγαλειώδη ενηλικίωση και στην πτώση του σώματος από την ασθένεια που στάθηκε πιο δυνατή από όλα τα πλούτη και την εξουσία όλου του κόσμου...
Ένα αιώνια επίκαιρο βαθύτατο ψυχόδραμα, μια ολοκληρωτική κατάθεση ψυχής, πηγή συμπυκνωμένης ιστορικής πληροφορίας και ταυτόχρονα ένα μάθημα ζωής για τον θεατή...
Ένα υπέροχο «κεντημένο» κείμενο, απλά μια εξαιρετική παράσταση!
Μαίρη Καραχάλιου, Διερμηνέας, Μεταφράστρια και make up and special effects artist

🎭

Ο Χρήστος Λιακόπουλος στον μονόλογο «Αυτοκράτωρ Αδριανός» παρουσιάζει με εξαιρετικό τρόπο έναν ευαίσθητο και στιβαρό χαρακτήρα της ιστορίας. Όπου το βρείτε να παίζεται, δείτε το, γιατί αξίζει!
Εμμανουήλ Μανωλάς, Σκακιστικός συνθέτης, Καθηγητής πληροφορικής

🎭

Μονόλογος, δύσκολη αποστολή για τον ηθοποιό.
Ο Χρήστος Λιακόπουλος, μελέτησε την βιογραφία του Αδριανού, έγραψε ένα κείμενο και εδώ και τρία χρόνια μας παρουσιάζει το αποτέλεσμα αυτής της εργασίας.
Πάντα πίστευα πως ένας μονόλογος είναι ένα αμφίβολο στοίχημα του ηθοποιού με το κείμενο και το κοινό. Στην συγκεκριμένη παράσταση ήταν όλα υπέροχα.
Ο ηθοποιός, ο Χρήστος Λιακόπουλος «ποιεί ήθος», το κείμενο είναι εξαιρετικά στρωτό, με εξάρσεις και παύσεις στα σημεία που χρειάζεται, δεν επιτρέπει στον θεατή να χαλαρώσει, τον υποχρεώνει να παρακολουθεί με κομμένη ανάσα.
Μία παράσταση που πρέπει να δείτε.
Βάσω Παπαδοπούλου, Συγγραφέας

🎭

Επίπονο εγχείρημα το οποίο όχι μόνο έβγαλε εις πέρας ο κύριος Λιακόπουλος, αλλά και το ανέδειξε. Η ανθρώπινη πλευρά ενός αυτοκράτορα. Συγχαρητήρια!
Ευρυδίκη Αμανατίδου, Συγγραφέας

Με ένα κείμενο που ακροβατεί μεταξύ ιστορικής συνέπειας αλλά και μυθοπλασίας, μπορεί ο ηθοποιός και συγγραφέας Χρήστος Λιακόπουλος να επιλέγει να μιλήσει για το έργο του αυτοκράτορα αλλά στην πραγματικότητα, κάνει μια ενδοσκόπηση στην ίδια τη ζωή, αφού μιλάει για θέλω και πρέπει, επιθυμίες και όνειρα που σκοντάφτουν κυρίως στο ίδιο μας το Εγώ που μας στήνει την πιο πολύπλοκη παγίδα: το να πιστέψουμε πως μπορούμε τα πάντα με έπαρση, εγωισμό ή και μισαλλοδοξία... ...Με γλώσσα ρέουσα και κείμενο που πολλές φορές είναι έντονα λογοτεχνικό, ενώ πίσω από τις λέξεις κρύβονται συναισθήματα και σκέψεις που περιμένουν να φανερωθούν, το βέβαιο είναι ότι ο συγγραφέας του επιχειρεί να εξηγήσει τη σύγχρονη ζωή με όρους του χτες και του χτες, αντίστοιχα, με όρους του σήμερα μέσα από ένα κείμενο βαθιά πανανθρώπινο, φιλοσοφικό ίσως σε κάποια σημεία του αλλά κυρίως, τίμιο και «δυνατό». Ο Χρήστος Λιακόπουλος στέκεται πάνω στη σκηνή και οικειοποιείται μέσα από την αλήθεια των κειμένων το απαύγασμα μιας ολόκληρης εποχής.
Νατάσα Γκουτζικίδου, Συγγραφέας, kissmyGRass.gr

🎭

Ό,τι και να σας πω θα είναι λίγο... Δεν περιγράφεται αυτό που παρακολούθησα. Ήταν συγκλονιστικός στην ερμηνεία του... Είχε ταυτιστεί απόλυτα με τον ρόλο του... Η σκηνική του παρουσία άψογη... Σε καθήλωνε από το πρώτο κιόλας λεπτό μέχρι το τέλος... Η συγκίνηση ήταν μεγάλη... Ειδικά, όταν πέθανε ο Αντίνοος τον οποίο αγαπούσε πάρα πολύ... Μαζί με τον πρωταγωνιστή συγκινήθηκα κι εγώ τόσο πολύ λες κι έχασα έναν δικό μου άνθρωπο εκείνη την στιγμή... Αξίζει να το δείτε!
Μαρία Σκλαβενίτη, θεατής

🎭

Θεατρόφιλοι και θεατρόφιλες, αν θέλετε να δείτε μια παράσταση που να αξίζει τον χρόνο και τα λεφτά σας τότε η απάντηση είναι μια. Τρέξτε στην κάτωθι. Ένας μονόλογος που σου προσφέρει εκμάθηση, συγκίνηση και ρίγος. Εξαιρετικός ο Χρήστος Λιακόπουλος. Σε παρασέρνει μαζί του σε όλες τις συναισθηματικές του διακυμάνσεις. Νιώθω περήφανη να δηλώνω θαυμάστρια σου.
Μαρία Angel, θεατής

🎭

Ξέρω ότι έχετε ακούσει πολλά συγχαρητήρια στη ζωή σας, κι όσο κι αν μετράει, θέλω να προσθέσω και το δικό μου. Συγχαρητήρια για την ψυχή που δώσατε, την ψυχή που βάλατε στη δημιουργία όλης της παράστασης κι εκείνη της ευγνωμοσύνης κι ειλικρινούς ταπεινοφροσύνης στο πρόσωπο σας μετά τη λήξη. Χάρηκα που ήμουν εκεί.
Μαρία Καρμίρη, Αρθρογράφος στο koukidaki.gr

🎭

Πάντα προτιμώ τις θεατρικές παραστάσεις που έχουν κάτι να μου πουν. Που φεύγω από το θέατρο γεμάτη! Μια τέτοια παράσταση είναι και αυτή του ηθοποιού Χρήστου Λιακόπουλου ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ ΑΔΡΙΑΝΟΣ. Ένας δυναμικός και γεμάτος ουσία μονόλογος. Ο ηθοποιός ο οποίος υπογράφει το κείμενο- που πιστέψτε με καθηλώνει- ανεβαίνει στην σκηνή και την γεμίζει με την παρουσία του.
Η εναλλαγή των συναισθημάτων καταγράφονται στο πρόσωπο του, ο φωτισμός τον βοηθάει να δείξει το μεγαλείο του άντρα που υποδύεται καθώς και γλαφυρός λόγος του. Ένα μεγαλειώδης μονόλογος, μια εξιστόρηση ζωντανή! Δίνει στον θεατή τη δυνατότητα να ζήσει την εποχή που περιγράφει, θαρρείς ότι ακούγονται τα δόρατα και οι φωνές των πολεμιστών. Οι κραυγές του λαού όταν τον υποδέχονται σαν αυτοκράτορα. Μια πραγματικά ενδιαφέρουσα παράσταση που κανένας δεν πρέπει να χάσει.
Κατερίνα Σωπήλη, Συγγραφέας, koukidaki.gr

🎭

Ο Χ.Λιακόπουλος βασισμένος σε ιστορικά και μη ιστορικά στοιχεία έγραψε και σκηνοθέτησε έναν από τους καλύτερους μονόλογους, για τη ζωή και το έργο του Αυτοκράτορα Αδριανού!
Ξεπέρασε τον εαυτό του... Ο θεατής έχει την τύχη να ταξιδέψει μέσα απο την συγκλονιστική ερμηνεία του ηθοποιού σε όλη τη ζωή του Αυτοκράτορα Αδριανού και να ανακαλύψει τις ανθρώπινες πτυχές του χαρακτήρα του!
Μια παράσταση που πρέπει να δουν όλοι καθώς υπάρχουν μηνύματα περί ηθικών αξιών, αγάπης βαθιάς, φιλίας... που ξέχασαν οι άνθρωποι το πόσο σημαντικά είναι στη ζωή.
Εύα Πετροπούλου-Λιανού, Συγγραφέας

🎭

...Εντυπωσιάζει με την ερμηνεία του το κοινό του και δικαιολογημένα κερδίζει το δυνατό χειροκρότημα στο τέλος της παράστασης. Η ερμηνεία του άκρως συγκινητική, αγγίζει ευαίσθητες χορδές. Αλλά δεν είναι μόνο η ερμηνεία του κ. Λιακόπουλου που εντυπωσιάζει. Η σκηνική του παρουσία έχει μια δυναμική που από τα πρώτα δευτερόλεπτα νιώθεις πως τον ρόλο του δεν τον ενσαρκώνει απλά αλλά τον βιώνει. Μοιάζει σαν να έχει εισβάλλει στην ψυχή του ήρωα. Σαν να έχει γίνει -επιτρέψτε μου την περιγραφή- κομμάτι από το σώμα του.
Κατερίνα Φραγκουλάκη, zografounews.gr

🎭

...Είναι μία «καθαρή» δουλειά. [...] Δεν έχει τερτίπια, δεν έχει τεχνάσματα που θα ξεγελάσουν τον θεατή. Ξέρεις τι θα δεις. Ποιον θα ακούσεις. Για ποιον, αν ενδιαφέρεσαι, θα μάθεις. [...]
Μία παράσταση που μετράει ήδη τρία χρόνια. Που έχει αγκαλιαστεί από ό,τι έχω διαπιστώσει από το κοινό και που έχει κρατηθεί παρ’ όλες τις αντιξοότητες στην σκηνή. Για όλους αυτούς τους λόγους λοιπόν. Εμπιστευτείτε την.
Θανάσης Σταυρόπουλος, newslink.gr

🎭

Πάθος, δύναμη και συγκίνηση αποτυπώνονται στον χειμαρρώδη λόγο που έγραψε και σκηνοθέτησε ο ίδιος, δίνοντάς μας την ιστορία του αγαπητού (στην Ελλάδα) αυτοκράτορα, χωρίς να κουράζει, αλλά να μαγεύει... Οι συσπάσεις του προσώπου του, οι αγωνιώδεις κινήσεις του, τα δάκρυα και το όλο παρουσιαστικό του μάς δείχνουν έναν αυτοκράτορα με αδυναμίες, μυαλό και γνώσεις. [...] Αν κλείσεις τα μάτια, μεταφέρεσαι στη στιγμή και μοιάζει να παρακολουθείς τα δρώμενα από κοντά. Πιο κοντά δε μπορείς να ζήσεις τον αυτοκράτορα.
Λιάνα Τζιμογιάννη, θεατής

🎭

Η καλύτερη παράσταση της χρονιάς.
Ευγενία Κάππου, εκδότρια, εκδόσεις Φιλύρα

🎭

Εξαιρετικό λογοτεχνικό κείμενο -συνδυασμός ιστορικών και φανταστικών γεγονότων- γραμμένα από τον ίδιο -κρατεί 70 λεπτά και φεύγεις γεμάτος συναισθήματα και γνώσεις.
Άπειρα συγχαρητήρια στον ξεχωριστό καλλιτέχνη!
Λίτσα Νιαρχάκου, θεατής

🎭

Ο Αυτοκράτωρ Αδριανός πήρε σάρκα και οστά και με στεντόρεια φωνή ο Χρήστος Λιακόπουλος μας πήγε στην Ρώμη, στην αρχαία Ελλάδα και σε ολόκληρο τον αρχαίο πολιτισμό. Επιβλητική παρουσία και δυναμικός λόγος. Το πάθος του μας διαπέρασε! Συγχαρητήρια!!!
Ρίτα Καψιώτη, Γερμανική φιλολογία

🎭

Μια παράσταση η οποία παντρεύει το κλασσικό με το μοντέρνο στοιχείο ζωντανεύοντας το αρχαίο μέσα από μοντέρνες πλευρές. Μία παράσταση που υμνεί το υπέρτατο συναίσθημα την αγάπη. Διασκεδάζει και εκπαιδεύει.
Και αυτό οφείλεται σε ένα Θεατράνθρωπο παλαιάς κοπής υπέροχο Ηθοποιό και Καλλιτέχνη ο οποίος με την ερμηνεία και το πάθος του δίνει στους θεατές όλες τις πτυχές της ζωής αυτής της ιστορικής προσωπικότητας του Αυτοκράτορα Αδριανού.
Μπράβο σου Χρήστο και για την γραφή σου αλλά και την συγκλονιστική ερμηνεία σου… συνέχισε ξανά την παράσταση… Την συστήνω σε όλους να την δουν!
Δημήτρης Τσίνο, Ηθοποιός

🎭

Ο Χρήστος Λιακόπουλος, έχοντας δημιουργήσει με ιδία μέσα μια μεστή παράσταση 70 λεπτών, δείχνει να ξετυλίγει τις τεχνικές που διαθέτει κάθε ηθοποιός, τελικά όμως ξετυλίγει τον ίδιο του τον εαυτό ή μάλλον τον εαυτό ενός αυτοκράτορα, φορτίζοντας τον συναισθηματικά με αποτέλεσμα τα δάκρυά του στην υπόκλισή του προς τους θεατές του έργου να αποτελούν ίσως την λύτρωση που ζητούσε ο ίδιος ο Αυτοκράτωρ Αδριανός και που ίσως δε μπόρεσε να βρει, ζώντας σε μια «βάρβαρη» εποχή.
Δημήτρης Λαζάρου, Hephaestuswien.com

🎭

Μια υπέροχη παράσταση ο Αυτοκράτωρ Αδριανός με τον υπέροχο Χρήστο Λιακόπουλο! Υπέροχος ηθοποιός και ερμηνευτής. Σε ταξιδεύει και σου δίνει να καταλάβεις τον Αυτοκράτορα, πως έζησε εκείνα τα χρόνια, γεμάτος συναίσθημα, πόνο, δάκρυ, ευαισθησία... παρουσιάζοντας ως υπέρτατο αγαθό τον έρωτα και την αγάπη! Συγχαρητήρια Χρήστο για την ερμηνεία σου, αξίζεις πολλά, καλή συνέχεια.
Θοδωρής Τσινόπουλος

🎭

Είδατε την παράσταση; Στείλτε τις εντυπώσεις σας!
youtube video

🎭

Δελτίο τύπου:
Ο μονόλογος αυτός αφορά στην ταραχώδη-περιπετειώδη ζωή του μεγάλου φιλέλληνα και λάτρη του Ελληνικού πνεύματος, αυτοκράτορα Αδριανού. Είναι ένας συνδυασμός ιστορικών και φανταστικών γεγονότων, που στοχεύει στο να καταδείξει, πως όλοι οι άνθρωποι έχουμε τις ίδιες ανάγκες, τους ίδιους φόβους και τις ίδιες επιθυμίες! Μεγαλώνουμε σε οικογένειες με ελλείψεις και ελαττώματα, παθιαζόμαστε να πετύχουμε υψηλούς στόχους -για ν' αποδείξουμε, κυρίως στον εαυτό μας, ότι αξίζουμε- και όταν το πετύχουμε πιστεύουμε πως είμαστε παντοδύναμοι θεοί… Ακολουθούν, τότε, τα χτυπήματα της μοίρας, που μας προσγειώνουν απότομα, και μας κάνουν να συνειδητοποιήσουμε πως το μόνο που έχουμε πραγματικά ανάγκη, είναι ν’ αγαπήσουμε και ν’ αγαπηθούμε... βαθιά και απόλυτα... ως το τέλος μας!
Ο Αδριανός ήταν ένας από τους πέντε καλούς αυτοκράτορες της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Ως λάτρης του ελληνικού πνεύματος, κυρίως των Στωικών και του Επίκουρου, εφάρμοζε τις διδαχές των Ελλήνων φιλοσόφων στη ζωή του και παράλληλα προσπαθούσε να τις μεταλαμπαδεύσει σε όλο τον κόσμο. Τα δεκαέξι χρόνια της διακυβέρνησής του ήταν τα πιο ειρηνικά στην ιστορία της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Ήταν βαθύτατα ουμανιστής και φρόντισε για τις ανάγκες του λαού του. Μείωσε τη δουλεία, εξανθρώπισε τον νομικό κώδικα και απαγόρευσε τα βασανιστήρια. Προώθησε τις τέχνες και τα γράμματα και έκτισε βιβλιοθήκες, θέατρα, ναούς, υδραγωγεία και λουτρά.

Συντελεστές τρίτου χρόνου:
Κείμενο: Χρήστος Λιακόπουλος
Σκηνοθεσία: Χρήστος Λιακόπουλος, Αναστασία Μαρκουτσά
Φωτισμοί: Χρήστος Λιακόπουλος
Κοστούμι: Μίκα Πανάγου
Θρόνος - Στεφάνι: Γιώργος Ρούσσης
Μουσική επιμέλεια: Χρήστος Λιακόπουλος
Επεξεργασία ήχου: Σπύρος Αραβοσιτάς
Φωτογραφίες παράστασης: Γιάννης Βότσαρης, Τζένη Κουκίδου
Eπιμέλεια εικαστικών: Τζουλίανα Νίκα
Κατασκευή κοστουμιού: Βάνια Αλεξάντροβα

Σκηνοθεσία και μοντάζ video trailer: Χρήστος Λιακόπουλος
Ηλεκτρονική επεξεργασία video trailer: Τζένη Κουκίδου
Ήχος trailer: Σπύρος Αραβοσιτάς

Στο ρόλο του Αδριανού ο Χρήστος Λιακόπουλος

Από την Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018 κάθε Κυριακή στις 9 μ.μ. στο θέατρο Αλκμήνη, Αλκμήνης 12, Αθήνα, 2103428650


* Ο Χρήστος Λιακόπουλος στα πλαίσια της φιλανθρωπικής του δράσης και λόγω της ιδιαίτερης αγάπης και της ευαισθησίας του προς τα παιδιά, προσκάλεσε τη θεατρική ομάδα του οργανισμού για την ενίσχυση της οικογένειας, Be The Miracle, στην παράσταση Αυτοκράτωρ Αδριανός. Διαβάστε όλο το κείμενο του συντονιστή, Κώστα Παντελίδη, στη σελίδα της οργάνωσης.

9 σχόλια:

  1. Καταπληκτικη ολη η αναρτηση σου για την σπουδαια αυτη παρασταση Σιγουρα ειναι πολυ καλη προταση για καλο θεατρο και αξιζει να τη δουμε!!!Καλο μηνα να εχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Φεβρουάριο Σκρουτζάκο μας!
      Είναι πράγματι εξαιρετική η παράσταση... αλλά ας μη τα λέω εγώ. Να έρθεις να τη δεις και θα μας πεις. Εννοείται θα μιλήσουμε κιόλας αφού είμαι εκεί σε όλες τις παραστάσεις.

      Διαγραφή
  2. ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΤΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι ευχάριστα αν βγαίνει έτσι καθώς: όλες οι φωτογραφίες που βλέπετε είναι δικές μου, άρα φέρω την ευθύνη τού φαίνεσθαι και όντως η παράσταση αντιπροσωπεύει την κλασική δραματουργία του ποιοτικού θεάτρου. Ελπίζω να είστε κάτοικος Αττικής και να έρθετε μια Κυριακή να παρακολουθήσετε τον Αδριανό του Χρήστου Λιακόπουλου ώστε να διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι αν αυτό το «φαίνεσθαι» είναι αντιπροσωπευτικό τού έργου.
      Ευχαριστούμε θερμά για το σχόλιό σας!

      Διαγραφή
  3. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ. ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΗΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΛΙΑΚΙΠΟΥΛΟ. ΠΟΛΥ ΑΤΜΟΣΦΑΙΚΗ ΣΚΗΝΗ .
    θελω να σας ευχαρηστήσω και εσας και τον κυριο Λιακόπουλο για την διάθεση σας να φιλοξενήσετε όλα τα τμήματα του ΚΕΚ ΑΜΕΑ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόση η χαρά μας που εμείς πρέπει να ευχαριστούμε εσάς! Εύχομαι να έρθουν όσο περισσότεροι γίνεται.. κι επίσης εύχομαι να τους προσφέρουμε ένα λιθαράκι ψυχαγωγίας (αγωγή της ψυχής) και διασκέδασης.

      Διαγραφή
  4. ΕΞΕΡΕΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ. ΣΥΓΓΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ. ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΣΚΗΝΙΚΟ.
    Θα ήθελα να σας ευχαρηστίσω και εσάς και τον κύριο Λιακόπουλο για την διάθεση σας να φιλοξενήσετε τους μαθητές του ΚΕΚ ΑΜΕΑ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ.
    ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΡΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για το σχόλιο! Χαίρομαι που σας άρεσε η ανάρτηση

      Διαγραφή


ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο/-α που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
Η επανάσταση, Σπύρος ΠαπαλέξηςΗ Ντο και τα μαγεμένα πινέλα, Μ.ΤσακιρίδουΣειρά βιβλίων ΩΟ, Σόφι ΆντερσενΆρωμα βροχής, Τ. ΚοντοπούλουΤο βαλς του ονείρου, Ελισάβετ ΔανέζηNow and Zen, Άγγελος Μπάκας7 Καταραμένες ιστορίες, Ε. Ιωσηφίδης
Ισμήνη, Μαρία ΛιβυκούΠέντε μέρες κι ένας μήνας, Π. ΜπακέλλαΤο καλοκαίρι του αιγόκερου, Δ. ΤσιχλάκηςΠέρασες καιρός, Ε. ΛούμπαΈνας φάρος στην ψυχή μου, Β. ΜακαρίουΡοδάνθη, Μ. ΠαπαπαναγιώτουΨευδάνθρακας και άλλες ιστορίες, Ε.Μακαριάδη
Πόσες είναι οι εποχές; Σ.Λειβαδιώτου2ος Νόμος, Αργύρης ΧριστομάγνοςΣημειώσεις ενός αυτόχειρα, Γ. ΡόγγαςΜε τις βαλίτσες γεμάτες ήλιο, F,AmbrosoΜάρα Μαντάρα, μια μάγισσα κάπως ξεχασιάρα, Ε.Μ.Τσουκάλη
Η κατάρα του φεγγαριού, Β. ΚοτλίτσαΜύθοι και Ιστορίες της Άπω Ανατολής
Το αγκάθινο στέμμα, Θ. ΓιαννόπουλοςΗ τελευταία λέξη είναι της μοίρας, Μ. ΚατσούπηΤα λογοπαίγνια μιας ύπουλης αλήθειας, Σ. ΦράγγοςΗ αγάπη μπορεί, Σ. ΠετρίδουΗ γυναίκα του κόσμου, Νίκη Ταγκάλου
Λίγες και μία νύχτες, Ι, ΖουργόςΕξ απροόπτου έρωτες, Ισμήνη Ζαγοραίου