1ος Διαγωνισμός Παραμυθιού koukidaki - Παρακαλούνται οι συμμετέχοντες όπως ελέγχουν το ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο για επιβεβαίωση καταχώρησης του κειμένου τους, διευκρινήσεις ή ελλειπή στοιχεία. Ως ημερομηνία υποβολής μετράει η ημερομηνία αποστολής του πρώτου email ασχέτως αν η επιβεβαίωση καθυστερήσει κάποιες μέρες λόγω φόρτου εργασιών ή διευκρινήσεων όπου απαιτείται *** Αποτελέσματα του 1ου Λογοτεχνικού Διαγωνισμού koukidaki *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο, παρακολουθείτε όλα τα είδη και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Κάποιες κληρώσεις παίρνουν λίγες μέρες παράταση και άλλες μεταφέρονται σε άλλο χρόνο. Δείτε τις προγραμματισμένες ημερομηνίες στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Διαλέξτε εσείς τα δώρα σας! Μυθιστορήματα: Ωρολογοποιός * Η τυχερή μέρα του Γκούντερ Νόιμαν * Αφιερωμένο στον γιο μου * Το αγόρι που δεν ήθελε να μεγαλώσει * Πέρα από τις οκτάβες * Ωκεανός * Ψίθυροι εραστών ** Θέατρο: Άκουσε τα κύματα ** Διηγήματα: XL: Ιστορίες αγάπης * Ο φαροφύλακας της Λάκκας * Εναλλαγές * Η κερκόπορτα και άλλα διηγήματα * Η γυναίκα που αγάπησα * ΟνειΡεύματα * Ο Μπίλλυ και η Αμαλία στο νησί ** Ποίηση: Ανθρω-Ποινές * Εξελισσόμενη εφηβεία * Το φθαρμένο μολύβι ** Παιδικά: Το παραμύθι με τα παραμύθια * Τρία παραμύθια όλο τραγούδια * Τύχη... Ουρανοκατέβατη ** Δοκίμιο: Συμβολή στην ιστορία της Κασσάνδρας ** Άλλα: Αμφιβάλλω, άρα υπάρχω * Αλφισμός

Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2019

Ο Δημήτρης Έξαρχος, η Μυρτώ Παπά και Οι Χορτοφάγοι

Οι πρωταγωνιστές της παράστασης «Οι Χορτοφάγοι» σε σκηνοθεσία Βασίλη Θεοδώρου, που παίζεται στο θέατρο Μπέλλος κάθε Τετάρτη στις 19.15, μιλούν για το έργο και τους χαρακτήρες που υποδύονται.
Σε κάθε έργο υπάρχει ένα μήνυμα που υπερτερεί όλων. Ποιο είναι το μήνυμα αυτού του έργου;
Δημήτρης Έξαρχος: Το μήνυμα του έργου, μέσα από τα δικά μου μάτια, είναι ότι η ρουτίνα της ζωής των ανθρώπων τρώει τις ψυχές τους σε καθημερινή βάση. Παρόλα αυτά, στο τέλος της μέρας, ξεχνάμε τα πάντα και πέφτουμε σε έναν επαναλαμβανόμενο κύκλο χωρίς να λύνουμε τα προβλήματά μας, κοροϊδεύοντας τον εαυτό μας, με την ελπίδα ότι κάποια στιγμή ο κύκλος αυτός θα σπάσει.
Μυρτώ Παπά: Το έργο σκιαγραφεί με σκληρό και άμεσο τρόπο τις ανθρώπινες σχέσεις. Για ποιον λόγο επιλέγει κανείς το ζευγάρι του; Γιατί παραμένει σε μία σχέση όταν αυτή έχει πια τελειώσει; Τι θυσίες πρέπει να κάνει για να μην διαταραχθεί η φαινομενική του γαλήνη; Πόσο συνειδητά κατατρώει ο ένας τις σάρκες του άλλου; Και τελικά, για ποιον λόγο;

Πείτε μας δυο λόγια για τον χαρακτήρα που υποδύεστε..
Δημήτρης Έξαρχος: Ο Σεριόζα είναι ένα παιδί που προέρχεται από μια πολύ πλούσια οικογένεια. Ωστόσο, η κακομεταχείριση των γονιών του, του δημιούργησε αρκετές ανασφάλειες και ψυχολογικά προβλήματα και κατ’ επέκταση μια ασταθή συμπεριφορά. Αυτή η μεταχείριση χάραξε την πορεία του ως ένα παιδί εύκολα χειραγωγήσιμο και σε συνδυασμό με την εξαφάνιση της μητέρας του, του γέννησε την ανάγκη να βρει τη μητέρα του σε κάποιο άλλο πρόσωπο, σε αυτό της Κάτιας, η οποία έγινε και γυναίκα του.
Μυρτώ Παπά: Η Κάτια είναι μια νεαρή φοιτήτρια που παντρεύτηκε έναν προβληματικό γόνο πλούσιας οικογένειας, τον οποίο εξ’ αρχής μισούσε. Ήταν ο τρόπος για να ξεφύγει από τη φτωχική ζωή που έκανε με την πατρική της οικογένεια. Η επιλογή της αυτή την έχει αλλοιώσει και έχει μετατραπεί σε ένα θυμωμένο και καυστικό πλάσμα, που με κάθε ευκαιρία μειώνει τον σύζυγό της και προσπαθεί να ξεφύγει νοητικά και σωματικά από αυτόν. Με μία φράση θα έλεγα ότι είναι μια κατ' επιλογή παγιδευμένη κοπέλα, χωρίς φανερή διέξοδο διαφυγής.

Τι θέλετε να κρατήσει ο θεατής;
Δημήτρης Έξαρχος: Αυτό που πρέπει να κρατήσει ο θεατής από την παράσταση είναι ότι, όσο αναβάλλεται η αναζήτηση των λύσεων για τα προβλήματά μας, τόσο η ρουτίνα της ζωής μάς τρώει, μέχρι το σημείο που δεν υπάρχει γυρισμός.
Μυρτώ Παπά: Θα ήθελα ο θεατής να κάνει ένα καθρέφτισμα του έργου στον εαυτό του. Τί ζωή έχει επιλέξει να ζει, με τί προτεραιότητες και τί ηθικούς φραγμούς. Για ποιον λόγο έχει επιλέξει τον σύντροφό του. Είναι διατεθειμένος, αν τελειώσει η σχέση μέσα του, να φύγει πριν φάει ο ένας τις σάρκες του άλλου; Είναι έτοιμος να πάρει το ρίσκο μιας τέτοιας απόφασης; Ζητάμε δύσκολα πράγματα από τους θεατές μας, το ξέρω. Άλλωστε και εμείς οι ηθοποιοί με τα ίδια ερωτήματα έχουμε έρθει αντιμέτωποι μέσω του έργου αυτού. Δεν είναι καθόλου εύκολο να δεις κατάματα την ανθρώπινη φύση σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο/-α που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
Απ' το πυκνό δάσος στο πηγάδι της Γερακίνας, Γ.ΤηγανούριαΕξελισσόμενη εφηβεία, Ι.ΚόντοςΒιβλία των εκδόσεων Το ανώνυμο βιβλίοΨίθυροι εραστώνΑφιερωμένο στον γιο μου, John EmmansΕναλλαγές, Απόστολος ΓκέτσοςΑμφιβάλλω, άρα υπάρχω, Δημήτρης Μουστάκας
Αλφισμός, Χ.ΒακιρτζήXL: Ιστορίες αγάπης, Στέλλα ΚαλλέΘ.Θεοδωρής, Πέρα από τις οκτάβεςΣυμβολή στην ιστορία της ΚασσάνδραςΗ κερκόπορτα και άλλα διηγήματα, Μ.ΒλάχουΩκεανός, Μ.ΚατρακηςΤύχη... ουρανοκατέβατη, Δ.Κανλή
ΟνειΡεύματα, Καποπούλου και ΠαπακώσταςΗ γυναίκα που αγάπησα, Μαρία Ιωάννου
Ανθρω-Ποινές, Νατάσα ΡεντήφΤο αγόρι που δεν ήθελε να μεγαλώσει, Κ. ΙωακειμίδηςΤο φθαρμένο μολύβι, Ευγενία ΣιδέρηΟ Μπίλλυ και η Αμαλία στο νησί, Γ.ΔίγκαςΟ φαροφύλακας της Λάκκας, Χρ. Πατρώνου-Παπατέρπου