Groove Therapist: Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα σημαντικά πράγματα στη ζωή, δεν θυμόμαστε ακριβώς πότε ξεκίνησε. Θυμόμαστε όμως πότε καταλάβαμε ότι δεν υπήρχε επιστροφή.
Στην αρχή ήταν η γοητεία της μουσικής. Μετά ήρθε η ανάγκη της δημιουργίας. Κάποια στιγμή συνειδητοποιήσαμε ότι δεν μας αρκούσε να παίζουμε μουσική που έγραψαν άλλοι άνθρωποι. Θέλαμε να χτίσουμε τους δικούς μας κόσμους, να αφηγηθούμε τις δικές μας ιστορίες και να δώσουμε μορφή σε ιδέες που δύσκολα εκφράζονται με απλό λόγο.
Από πού εμπνέεστε; Τι πυροδοτεί τη δημιουργικότητά σας;
Groove Therapist: Η έμπνευση είναι μια λέξη που συχνά χρησιμοποιείται σαν κάτι μαγικό. Για εμάς είναι περισσότερο αποτέλεσμα παρατήρησης.
Μας εμπνέει ο άνθρωπος. Οι αδυναμίες του, οι αντιφάσεις του, η ανάγκη του να δίνει νόημα σε πράγματα που ίσως δεν έχουν. Μας εμπνέουν η ιστορία, η φιλοσοφία, η ψυχολογία, η τέχνη αλλά και η καθημερινότητα.
Συνήθως τα τραγούδια μας δεν ξεκινούν από μια μελωδία. Ξεκινούν από ένα ερώτημα:
Τι συμβαίνει όταν ένας μύθος γίνεται πραγματικότητα;
Τι συμβαίνει όταν ο άνθρωπος μένει μόνος με τον εαυτό του;
Τι συμβαίνει όταν οι βεβαιότητες καταρρέουν;
Η μουσική έρχεται αργότερα για να δώσει φωνή σε αυτές τις ερωτήσεις.
Αν δεν υπήρχε η μουσική στη ζωή σας, τι θα μπορούσε να την αντικαταστήσει;
Groove Therapist: Τίποτα. Όχι επειδή θεωρούμε τη μουσική ανώτερη από οτιδήποτε άλλο, αλλά επειδή για εμάς δεν είναι δραστηριότητα. Είναι τρόπος αντίληψης.
Πιθανότατα θα γράφαμε βιβλία, θα δημιουργούσαμε ταινίες ή θα ασχολούμασταν με κάποια άλλη μορφή τέχνης. Το μέσο ίσως άλλαζε. Η ανάγκη όμως να δημιουργούμε και να επικοινωνούμε ιδέες θα παρέμενε η ίδια.
Πείτε μας δυο λόγια για τη νέα σας δουλειά.
Groove Therapist: Το Monologue είναι ένα concept album που εξερευνά τον εσωτερικό διάλογο του ανθρώπου με τον εαυτό του.
Ζούμε σε μια εποχή όπου οι άνθρωποι επικοινωνούν διαρκώς, αλλά σπάνια συνομιλούν πραγματικά με τον εσωτερικό τους κόσμο. Το άλμπουμ επιχειρεί να ακολουθήσει αυτή τη δύσκολη διαδρομή. Από την αμφιβολία και τη σύγκρουση μέχρι την αποδοχή και την αυτογνωσία.
Μουσικά είναι ίσως η πιο ώριμη και ολοκληρωμένη δουλειά που έχουμε παρουσιάσει μέχρι σήμερα. Όμως αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο δεν είναι οι τεχνικές απαιτήσεις ή οι συνθέσεις. Είναι αν ο ακροατής θα αναγνωρίσει ένα κομμάτι του εαυτού του μέσα σε αυτή την ιστορία.
Αν έπρεπε να τη χαρακτηρίσετε με μια λέξη ή με μια φράση, ποια θα ήταν αυτή;
Groove Therapist: «Η πιο δύσκολη συζήτηση που θα κάνεις ποτέ είναι αυτή με τον εαυτό σου».
Μοιραστείτε τους στόχους, τα όνειρά σας.
Groove Therapist: Θέλουμε να συνεχίσουμε να δημιουργούμε χωρίς να επαναλαμβάνουμε τον εαυτό μας.
Σε μια εποχή όπου η μουσική συχνά αντιμετωπίζεται ως περιεχόμενο προς κατανάλωση, εμείς εξακολουθούμε να πιστεύουμε στην αξία του έργου. Στην αξία ενός δίσκου που ακούγεται από την αρχή μέχρι το τέλος. Στην αξία μιας ιδέας που χρειάζεται χρόνο για να αναπτυχθεί.
Φυσικά έχουμε και πιο συγκεκριμένα όνειρα. Να φτάσει η μουσική μας σε περισσότερο κόσμο, να παίξουμε σε μεγαλύτερες σκηνές και να βρεθούμε δίπλα σε καλλιτέχνες που θαυμάζουμε εδώ και χρόνια. Αλλά ο πραγματικός στόχος παραμένει ο ίδιος από την πρώτη μέρα: να δημιουργούμε μουσική για την οποία θα είμαστε περήφανοι ακόμη και μετά από πολλά χρόνια.
Στείλτε το μήνυμά σας στον κόσμο...
Groove Therapist: Ο κόσμος σήμερα κατακλύζεται από πληροφορία, θόρυβο και βεβαιότητες.
Αμφισβητήστε λίγο περισσότερο.
Ακούστε λίγο βαθύτερα.
Σκεφτείτε λίγο περισσότερο.
Κι αν μέσα από τη μουσική μας καταφέρουμε να δημιουργήσουμε έστω και μία στιγμή πραγματικού προβληματισμού ή συγκίνησης, τότε έχουμε πετύχει κάτι πολύ σημαντικότερο από αριθμούς, στατιστικά ή αλγόριθμους.
Αυτά είπαν οι Groove Therapist, σε μια μικρή συνέντευξη, με αφορμή το άλμπουμ τους Monologue. Θέλετε και να τους ακούσετε; Click to music:


