Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ e-books ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Όταν το μαζί πληγώνει * Δίχως ένα αντίο * Κλουαζονέ * Οι Ελληνίδες: Η υποδόρια επανάσταση * Οι μοίρες της αστροφεγγιάς, Οικογένεια Πελτιέ, Η κατάρα, Ροζ, Ανθοπωλείον ο Έρως * Το δάσος των ψυχών * Ρε μπαγάσα * Σε είδα * Μέθεξη * Άννα * Ο καπετάνιος τση Ζάκυθος * Το κορίτσι της Σελήνης * Οι τρεις πίνακες ** Ποίηση: Δεύτερη φωνή Ι * Εν αρχή ην ο έρως ** Διηγήματα: Στερνό μελάνι * Τέσσερις συλλογές διηγημάτων από τις εκδόσεις Βακχικόν * Ένα πιο σκοτεινό φως * Η οργή του Θεού και άλλες ιστορίες ** Διάφορα άλλα: Οι πουτ@νες κι εγώ * Πέντε βιβλία από τις εκδόσεις Ελκυστής ** Μουσικό άλμπουμ: Worthless Treasures

Μάρτιος 2023

Επιλογές και προτάσεις πολιτισμού για τον Μάρτιο του 2023. Κρατήστε την ανάρτηση στους σελιδοδείκτες καθώς ανανεώνεται κι εμπλουτίζεται διαρκώς.

Προμηθέας Εσταυρωμένος
Μετά την επιτυχημένη πορεία, επί τέσσερα συνεχή χρόνια, του πρώτου θεατρικού του μονολόγου «Αυτοκράτωρ Αδριανός», ο Χρήστος Λιακόπουλος, ύστερα από τρία χρόνια έρευνας, σκέψης και προετοιμασίας, επανέρχεται με το νέο έργο του Προμηθέας Εσταυρωμένος. Η παράσταση στοχεύει να καταδείξει τον συνεχή αγώνα του ανθρώπου για ελευθερία απέναντι, πρωτίστως, στον ίδιο του τον εαυτό και ακολούθως σε κάθε μορφή αυταρχικής εξουσίας. Όπως επίσης και τη μέγιστη ένδειξη αγάπης που φτάνει ως την αυτοθυσία. Ο θεατής ταυτίζεται με τον ήρωα και δια φόβου και ελέους οδηγείται στην ψυχική κάθαρση ενώ ταυτόχρονα ενθαρρύνεται να υπερβεί τον προηγούμενο εαυτό του και ν' αντιμετωπίσει τις δυσκολίες και προκλήσεις της ζωής με περισσότερο θάρρος και αυτοπεποίθηση. Από 21 Ιανουαρίου 2023 και κάθε Σάββατο στις 19.00 στο θέατρο Αλκμήνη [Αλκμήνης 12, Αθήνα, 2103428650]. Προπώληση/κρατήσεις εισιτηρίων Περισσότερα για την παράσταση
Κείμενο, σκηνοθεσία, φωτισμοί, κοστούμι, αντικείμενα σκηνής, μουσική επιμέλεια: Χρήστος Λιακόπουλος | Επεξεργασία ήχου: Σπύρος Αραβοσιτάς | Δημιουργία - επιμέλεια εικαστικών: Τζουλιάννα Νίκα | Κατασκευή κοστουμιού: Βάνια Αλεξάντροβα | Βοηθός σκηνοθέτη, φωτογραφίες: Τζένη Κουκίδου | Φωνή μητέρας: Σάρα Τερζή | Επικοινωνία - δημόσιες σχέσεις: Αντώνης Κοκολάκης | Video trailer | Σκηνοθεσία και μοντάζ video trailer: Χρήστος Λιακόπουλος | Εικονοληψία: Τζένη Κουκίδου | Ηλεκτρονική επεξεργασία video trailer: Τζένη Κουκίδου, Τζουλιάννα Νίκα | Ήχος video trailer - ηχητικού spot: Σπύρος Αραβοσιτάς | Προμηθέας ο Χρήστος Λιακόπουλος
Μάνος Χατζηγεωργίου, Όλγα Μουργελά, Βασίλης Ασημάκης
Ο χορός του θανάτου 
Αυγούστου Στρίντμπεργκ στο θέατρο Εκάτη για 2η χρονιά κάθε Σάββατο στις 21.00 και Κυριακή στις 19.00. Ο Έντγκαρ και η Άλις σε ένα Σουηδικό νησί επιθυμούν να γιορτάσουν την  επέτειο των γάμων τους, αλλά ο πληγωμένος εγωισμός τους δεν τους το επιτρέπει, και ο ένας καταδιώκει τον άλλον. Η ήττα τους, τους οδηγεί σε ψυχικά γρονθοκοπήματα. Ο χορός του θανάτου είναι ένα χρονικό ψυχικής λεηλασίας που ο ένας υπονομεύει τον άλλον τον συρρικνώνει, με σκοπό να τον εξαφανίσει, κατηγορούμενοι οι ίδιοι, και συγχρόνως δικαστές, πρόσωπα ενός σκοτεινού και ταραγμένου υποσυνείδητου, ακροβάτες και πρωταθλητές υπαρξιακού κενού, υποτάσσονται ρυθμικά στο τέλος που ελαύνει. Η σκέψη  της  μετάβασης στο τίποτα, είναι οδυνηρή και  χρησιμοποιούν την ζωή σαν οχυρό προκειμένου να ποδηγετήσει, ο ένας τον άλλο. Η παρουσία του Κουρτ δημιουργεί συγκίνηση μυστήριο και πυροδοτεί εσωτερικές καταστάσεις.
Σκηνοθεσία  προσαρμογή: Βαλεντίνη Λουρμπά | Διασκευή: Γιούλη Χρονοπούλου | Παίζουν οι ηθοποιοί: Μάνος Χατζηγεωργίου, Όλγα Μουργελά, Βασίλης Ασημάκης | Φωτογραφία - Βίντεο: Τριανταφύλλου Σφακιανάκης Ζώης, Καλτσονούδης Γιάννος | Φωτισμοί: Γιάννης Ζέρβας | Σκηνογραφία: Σωτηρία Λάμδα | Ενδυματολογία: Κυριακή Θωμά
Μια ωραία πεταλούδα - Κεφάλαιο II Δύο αδέρφια σε ένα κελί, τρεις δολοφονίες παιδιών και μια ανάκριση. Ένα κωμικοτραγικό θρίλερ με θέμα την παιδική κακοποίηση εξελίσσεται μπροστά στα μάτια του θεατή. Σ' αυτό το σκληρό, εύθραυστο και βίαιο έργο, δομημένο με βάση το ρεαλιστικό θέατρο και την σχέση Κυρίαρχου και Υποτασσόμενου χαρακτήρα, ξεγυμνώνεται η αλήθεια πίσω από τις τρεις δολοφονίες αθώων παιδιών. Μια παράσταση γροθιά στο στομάχι που αναπτύσσει θέματα, που απασχολούν την κοινωνία μας, όπως η παιδική κακοποίηση και η ενδοοικογενειακή βία. Κάθε Τετάρτη στις 21.15 στο Nous. Περισσότερα και συντελεστές εδώ
Πανεπιστήμιο - Ομόνοια
Από τη Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023 και κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21.00, θα παρουσιάζεται στο θέατρο Άβατον το σύγχρονο ελληνικό έργο Πανεπιστήμιο - Ομόνοια του Γιάννη Οικονόμου ο οποίος υπογράφει και τη σκηνοθεσία της παράστασης. Πρόκειται για ένα νέο ελληνικό θεατρικό έργο το οποίο αφουγκράζεται τους κραδασμούς της σύγχρονης πραγματικότητας θίγοντας τα θέματα της ενδοοικογενειακής και της έμφυλης βίας μέσα από μία γραφή ρεαλιστική και ταυτόχρονα ποιητική. Η βία δεν είναι πάντα ορατή, πολλές φορές κρύβεται πίσω από ανθρώπους υπεράνω υποψίας και καταστάσεις φαινομενικά ατάραχες και ασφαλείς. Περισσότερα και συντελεστές
Luz Casal
H μεγάλη ντίβα της Ιβηρικής, η ανεπανάληπτη Luz Casal, με μια εντυπωσιακή ορχήστρα σπουδαίων μουσικών αλλά και με τη συμμετοχή της δική μας συμφωνικής ορχήστρας Φιλαρμόνια, έρχεται στην Αθήνα για δυο μοναδικές συναυλίες, το Σάββατο 11 και την Κυριακή 12 Μαρτίου στο CHRISTMAS THEATER. Περισσότερα
Elizadeth
Mε αφορμή τα 10 χρόνια λειτουργίας του Πολυχώρου VAULT [Μελενίκου 26 Βοτανικός] (2012-2022), o Δημήτρης Καρατζιάς και ο Μάνος Αντωνιάδης ανεβάζουν ξανά το ELIZADETH. Μια κωμωδία που ανατρέπει κάθε θεωρία για τον κόσμο του θεάτρου, είναι διασκευή του έργου «Βασιλικοί μετά τρούλου» του Χάρη Ρώμα. Μια θεότρελη κωμωδία και ταυτόχρονα ένα καυστικό σχόλιο πάνω στις σχέσεις των ηθοποιών και των συντελεστών μιας παράστασης και τη ματαιοδοξία, που επικρατεί στον κόσμο του θεάτρου. Κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 21:15 και Τετάρτη στις 18.15 έως τις 28 Μαΐου 2023. Αθήνα 2022. Δύο χρόνια μετά την έκρηξη της υγειονομικής κρίσης, ένας ηθοποιός καλείται να συγκεντρώσει μια ομάδα άνεργων συναδέλφων του, για να τους ανακοινώσει ότι θα ανεβάσουν τη «Μαρία Στιούαρτ» του Σίλερ. Μόνο που πρέπει να τους αποκαλύψει ότι το έργο, θα ανέβει υπό τη μορφή μιούζικαλ και μάλιστα «πειραγμένο», από μια ατάλαντη παρεμβατική συγγραφέα, που όλοι τους σιχαίνονται, η οποία βρήκε έναν φιλοβασιλικό σύλλογο να τους χρηματοδοτήσει. Θα καταφέρει να τους πείσει να συμμετέχουν στο «τερατούργημά» της και με ποιο τίμημα; Είναι η πανδημία και η ανέχεια αρκετή για να ξεπουληθούν καριέρες, ήθη και αρχές; Τι γίνεται όταν το σύμπαν συνωμοτεί για να μαζευτούν σε μια παράσταση «τα λάθη» όλου του κόσμου; Όταν οι λάθος ηθοποιοί, με λάθος έργο, τη λάθος περίοδο, με λάθος σκηνοθέτη, σε λάθος θέατρο, με λάθος χορηγό, υποχρεώνονται λόγω της πανδημίας να ανεβάσουν ένα ανιστόρητο «ιστορικό» μιούζικαλ μιας κατά λάθος συγγραφέως; Ετερόκλητα πρόσωπα καλούνται να συγκροτήσουν το θίασο, ο καθένας με τα κουσούρια και τα προβλήματά του. Πάνω από όλα όμως, επικρατούν τα αρνητικά χαρακτηριστικά των θεατρίνων. Μωροφιλοδοξίες, αλαζονείες, βεντετιλίκια, ανταγωνισμοί, αντιζηλίες, έρωτες, μίση και πάθη. Πώς θα συνυπάρξουν μέσα στον ίδιο θίασο ένας ματαιόδοξος «εναλλακτικός» σκηνοθέτης, που προσπαθεί να μπαλώσει τις αδυναμίες του κειμένου με νεοτερισμούς και πρωτοπορίες; Ένας ξεπεσμένος εργάτης του θεάτρου, που προσπαθεί μάταια να καταπολεμήσει τις νευρώσεις και τον αλκοολισμό του; Μια βουλιμική ιέρεια της τέχνης, που προσπαθεί να χάσει τα 55 κιλά που πήρε μέσα στις καραντίνες και με τη λίμπιντο της να εκτινάσσεται στα ουράνια; Μια υπερφιλόδοξη νέα Κυπραία ηθοποιός, που ζητά απεγνωσμένα την πρώτη της μεγάλη ευκαιρία στο θέατρο; Μια ετοιμόγεννη υστερική πρώην σταρ σαπουνόπερας, έξαλλη που αναγκάζεται να παίξει τον βουβό ρόλο στο έργο; Ο σύζυγος της ετοιμόγεννης πρώην σταρ σαπουνόπερας, που το μόνο που θέλει είναι να καλμάρει τη σύζυγο του και να ανοίξει το δικό του pet shop; Ένας ατάλαντος μουσικός, που κατακλέβει μουσικές παρουσιάζοντας τις σαν δικές του; Μα προπαντός, μια παντελώς ατάλαντη παρεμβατική θεατρική συγγραφέας, που κάνει διαρκώς το θίασο έξαλλο με τις παράλογες απαιτήσεις της; Μια φιλοβασιλική «μαϊμού» παραγωγός; Και τέλος, μια μανιακή καπνίστρια τεχνικός θεάτρου, που αποφασίζει μέσα στον ερωτικό παροξυσμό της να κόψει το τσιγάρο. Οι θεατές παρακολουθούν και συμμετέχουν στη δημιουργία μιας παράστασης από την αρχή μέχρι το τέλος της, μέσα από τις πιο αντίξοες συνθήκες που μπορεί κανείς να φανταστεί. Όλα αυτά με πολύ γέλιο, καταιγιστικούς ρυθμούς, τρελές εξελίξεις και ανατροπές. Οποιαδήποτε τρανταχτή ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι εντελώς συμπτωματική! Δείτε εδώ περισσότερα από την παλαιότερη εκδοχή.
Συγγραφέας: Χάρης Ρώμας | Διασκευή - Σκηνοθεσία: Δημήτρης Καρατζιάς | Πρωτότυπη Μουσική / Διασκευή τραγουδιών: Μάνος Αντωνιάδης | Στίχοι τραγουδιών: Πάνος Μπρατάκος, Μάνος Αντωνιάδης | Σκηνικό: Μιχάλης Παπαδόπουλος | Επιμέλεια κοστουμιών: Team Vault | Ρούχα εγκύου: Mamaca | Κοστούμια εποχής: Μιχάλης Σδούγκος | Περούκες: Γιώργος Νικολαΐδης, Αχιλλέας Κοντοβαίος | Σχεδιασμός φωτισμών / Φωτογραφίες παράστασης: Χριστίνα Φυλακτοπούλου | Χορογραφίες: Δήμητρα Κολλά | Αφίσα παράστασης: Γιάννης Κεντρωτάς | Trailer / Κινηματογράφηση: ORKI Productions | Πρόγραμμα παράστασης: Εκδόσεις Αιγόκερως | Επικοινωνία / Προώθηση παράστασης: Νταίζη Λεμπέση | Βοηθός σκηνοθέτη: Αλεξάνδρα Γαϊδατζή | Παραγωγή: VAULT | ΔΙΑΝΟΜΗ (με σειρά εμφάνισης): Χριστίνα Σαμπανίκου (Τζένη Θεοκλέους), Ορνέλα Λούτη (Ελένη Κουρή), Στέλιος Ψαρουδάκης (Πέτρος Παπαδόπουλος), Δήμητρα Κολλά (Λυδία Λενιόρδου), Σωτήρης Δούβρης (Άρης Λυμπερόπουλος), Κική Μαυρίδου (Τερέζα Λεμπέση), Παναγιώτης Δελαβίνιας (Έλτον Λεμπέσης), Εύη Τσάφου (Ντέπυ Καρατζιά), Σωτήρης Μεντζέλος (Κώστας Μάλφας)
Επίσης:
Το φως του γκαζιού
Μετά τα αλλεπάλληλα sold out του πρώτου κύκλου, το εμβληματικό βικτωριανό θρίλερ Το φως του γκαζιού (Gasslight) για την έμφυλη ψυχολογική βία επιστρέφει για έναν νέο mini κύκλο παραστάσεων. Κάτι περίεργο συμβαίνει στο σπίτι του Τζακ και της Μπέλλα. Γιατί βασανίζονται τόσο από λεπτομέρειες της διακόσμησης του σαλονιού τους; Η υπηρέτρια είναι όντως αναιδής, ή η Μπέλλα είναι υπερβολική; Μήπως πρόκειται για παρανόηση; Ή μήπως για παράνοια; Και ποιος χτυπά την πόρτα τέτοια ώρα; Κάθε Παρασκευή του Μαρτίου, σε ένα από τα πιο ατμοσφαιρικά θέατρα της Αθήνας, γινόμαστε μάρτυρες ενός βασανιστικού γάμου στη σκιά ενός ανεξιχνίαστου εγκλήματος. Τι συμβαίνει πραγματικά και τι είναι στη φαντασία σου; Περισσότερα για την παράσταση και όλες οι πληροφορίες εδώ
Μαριέλα Δουμπού, Άλκηστις Ζιρώ, Ευσταθία Λαγιόκαπα, Παναγιώτα Παπαδημητρίου
Η θεατρική ομάδα b.p.m. theater group παρουσιάζει για πρώτη φορά το θεατρικό έργο της Δανάης Λιοδάκη Αυτές που δεν προλάβατε από τις 6 Φεβρουαρίου στο ΠΛΥΦΑ [Κορυτσάς 39, Βοτανικός, 6938690612], κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00. Μια φεμινιστική κωμωδία για την γυναικεία φιλία παρουσιάζεται για πρώτη φορά από την ομάδα b.p.m. (beats per minute). Το έργο προσεγγίζει θέματα όπως η έμφυλη βία, η γυναικεία καταπίεση, η σεξουαλική παρενόχληση, μέσα από το πρίσμα της γυναικείας ενδυνάμωσης και του δεσμού της γυναικείας φιλίας. Το έργο «Αυτές που δεν προλάβατε» ακολουθεί τέσσερις παιδικές φίλες που ξαναβρίσκονται αναπάντεχα. Χωρίς να ξέρουν τι τις έφερε και πάλι κοντά και γιατί, αποφασίζουν να αναλάβουν δράση «για να μην μας την πέφτουν τα αφεντικά, να μη μας φτύνουν στο δρόμο, να μη φοβόμαστε να γυρίσουμε το βράδυ σπίτι μας και γενικά ξέρετε, για όλα αυτά». Παρακολουθούμε βήμα βήμα την πορεία τους προς την δημιουργία μιας μυστικής φεμινιστικής ομάδας, αλλά και το ξανασμίξιμό τους, τις αμφιβολίες και τα εμπόδια που συναντούν, σε μια ιστορία με χιούμορ και ευαισθησία, που αμφιταλαντεύεται ανάμεσα στη δράση και την αφήγηση, ανάμεσα στο ρεαλισμό και την φαντασία. Όταν ο υπουργός υγείας της χώρας τους θα ανακοινώσει την απαγόρευση των αμβλώσεων, οι τέσσερις γυναίκες αποφασίζουν να αναβαθμίσουν την δράση τους με μια μεγάλη επιχείρηση. Ό,τι θα ακολουθήσει θα ενώσει ξανά τις τέσσερις φίλες για πάντα.
Κείμενο / Σκηνοθεσία: Δανάη Λιοδάκη | Πρωτότυπη μουσική: Φοίβος Δεληβοριάς | Σκηνικά / Κοστούμια: Νικόλας Κανάβαρης | Κινησιολογία: Στάλη Συμεών | Σύνθεση ήχου: Παύλος Κατσιβέλης | Βοηθός σκηνοθέτη: Δάφνη Λαζαροπούλου | Σχεδιασμός φωτισμών: Γιώργος Κασσάκος | Εικαστική επιμέλεια επικοινωνίας: Δημήτρης Βασδέκης | Φωτογραφίες προβών / Σχεδιασμός αφίσας: Αντώνης Χρήστου | Επικοινωνία: Χρύσα Ματσαγκάνη | Παίζουν: Μαριέλα Δουμπού, Άλκηστις Ζιρώ, Ευσταθία Λαγιόκαπα, Παναγιώτα Παπαδημητρίου
Τα Κατά Μάρκον! Μια ρεμπέτικη λειτουργία Από τις 3 Μαρτίου κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή στις 20.30 δείτε στο θέατρο Τόπος Αλλού τη θεατρικο-μουσική παράσταση με τον Τάκη Χρυσικάκο. Ο Ευαγγελιστής Μάρκος (Βαμβακάρης) συναντά τον Αρχάγγελο Μιχαήλ (Γενίτσαρη). Η θεατρική-μουσική παράσταση ερευνά και προβάλει τις ιστορικές και κοινωνικές συνθήκες που γέννησαν την παράδοση του ρεμπέτικου και προσδιόρισαν το ύφος και το ήθος του. Αφετηρία αποτελούν οι δραματοποιημένες αφηγήσεις δύο από τους κορυφαίους ρεμπέτες, του Μάρκου Βαμβακάρη και του Μιχάλη Γενίτσαρη, από τις αρχές του 20ού αιώνα έως τη δεκαετία του '60, καθώς και άλλα αντιπροσωπευτικά κείμενα της περιόδου. Μέσα από τις μνήμες, τις διηγήσεις και τα τραγούδια τους, ξεκινάμε από την παλιά Σύρα του Μάρκου, για να καταλήξουμε στον Πειραιά της εποχής του Μεσοπολέμου, όπου η σμυρναίικη σχολή παραχωρεί τη θέση της στο πειραιώτικο ρεμπέτικο. Σε μιαν εποχή κρίσιμη και μεταβατική, με τους πρόσφυγες και τους εργάτες του λιμανιού να εξωθούνται στο περιθώριο, παρακολουθούμε τη μύησή τους στον κόσμο της «πιάτσας» και τη γεμάτη πάθος κι ένταση ζωή του ρεμπέτη, με την ιδιαίτερη ιδεολογία, τις αξίες και τα σύμβολά της. Κύριο μέσο έκφρασης, επικοινωνίας και σύμβολο ταυτότητας αυτού του κόσμου αποτελούν το τραγούδι, η μουσική και ο χορός, μέσα από τα οποία γίνεται και η αντίστοιχη «μύηση» του θεατή στο ύφος και το ήθος του κλασικού ρεμπέτικου. Στον θεατρικό μονόλογο ξεδιπλώνονται ανάγλυφα η ξεχωριστή θέση και ο ρόλος των μουσικών ανάμεσα στους μάγκες, η τελετουργία του καφενείου και του τεκέ, η βιωματική σχέση με το μπουζούκι, η σημειολογία του ζεϊμπέκικου, το κυνηγητό από την αστυνομία, η λογοκρισία και οι εκτοπισμοί από τη δικτατορία του Μεταξά, ο ρόλος της δισκογραφίας, η διαφοροποίηση στην επιτέλεση του ρεμπέτικου μετά τον Πόλεμο με την αστικοποίηση και το πέρασμα στους επώνυμους δεξιοτέχνες-σταρ του τραγουδιού. Η όλη θεατρική προσέγγιση αποδίδει ιδιαίτερη έμφαση στον «τελετουργικό» χαρακτήρα της επιτέλεσης του Ρεμπέτικου, με τη δομή της παράστασης και τη διαμόρφωση του σκηνικού χώρου να υποβάλλουν την ατμόσφαιρα μιας «λαϊκής Λειτουργίας», όπου «ο Ευαγγελιστής Μάρκος (Βαμβακάρης) συναντά τον Αρχάγγελο Μιχαήλ (Γενίτσαρη)»! Τις αφηγήσεις των δύο κορυφαίων ρεμπετών ζωντανεύει επί σκηνής ο Τάκης Χρυσικάκος, που έχει και τη σκηνοθετική επιμέλεια της παράστασης.
Ιστορική - μουσικολογική έρευνα, κείμενα, μουσική επιμέλεια ΛΑΜΠΡΟΣ ΛΙΑΒΑΣ | Σκηνοθεσία ΤΑΚΗΣ ΧΡΥΣΙΚΑΚΟΣ | Σκηνικό - κοστούμια ΜΙΚΑ ΠΑΝΑΓΟΥ | Σχεδιασμός φωτισμών Γιάννης ΖΕΡΒΑΣ | Βοηθός σκηνογράφου - ενδυματολόγου ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΜΕΛΕΤΙΟΥ | Αφήγηση ΤΑΚΗΣ ΧΡΥΣΙΚΑΚΟΣ | Οι προβολές της παράστασης είναι ευγενική παραχώρηση του Χρήστου Μποκόρου
Πάκο Γιούνκε
Τι συμβαίνει στην ψυχή μας όταν δεχόμαστε συνέχεια κακοποιητικές συμπεριφορές; Με τι αναμετράται ο καθένας από εμάς για να μπορέσει να μιλήσει γι’ αυτές και τελικά να τις πολεμήσει; Αυτός είναι ο θεματικός πυρήνας της νουβέλας Πάκο Γιούνκε του πρωτοπόρου ποιητή Σέσαρ Βαγιέχο. Στην τωρινή καθημερινότητα ο εκφοβισμός είναι τρόπος «έκφρασης» και τελικά τρόπος «επικοινωνίας», είναι μια μορφή βίας που έχει εισχωρήσει βαθιά στην ζωή μας. Πρόκειται για ένα υπαρξιακό ψυχογράφημα εναντίον του εκφοβισμού όπου οι πρωταγωνιστές, έφηβοι και καθηγητές, ζουν σε μια μονίμως ποτισμένη ψυχολογική και σωματική βία. Η βία ως στερεοτυπική κατάσταση εμφανίζεται σε όλες τις μορφές της· μία κοινωνία που γεννάει και εκτρέφει βίαιες συμπεριφορές όπου η έμφυλη βία, η κοινωνική βία, η ταξική βία, η θεσμική βία, η ρατσιστική βία, η βία εν γένει είναι η «κανονικότητα» μας. Η κοινωνία είναι καταδικασμένη στην ατέρμονη βία, ανήμπορη να ξεφύγει από τη διαρκή πτώση. Η αντίσταση σε αυτή τη βύθιση είναι υποχρέωση όλων. Το νεαρό παιδί Πάκο Γιούνκε βιώνει από την αρχή της ζωής του μια μόνιμη και εξελικτική βία σε όλα τα επίπεδα, είτε λόγω της έμφυλης αναζήτησης του, είτε λόγω της ταξικής του θέσης, είτε επειδή η βία έχει γίνει μια «κανονικότητα». Ο Πάκο Γιούνκε πηγαίνει την πρώτη μέρα στο καινούργιο σχολείο, με το πρόσχημα να εξασφαλίσει ένα καλύτερο μέλλον, αλλά στην πραγματικότητα είναι εξαναγκασμένος να υπηρετεί ένα συμμαθητή ανώτερης κοινωνικής τάξης. Το σχολείο μεταβάλλεται σε τόπο καταπίεσης και εκφοβισμού, ένα βίαιο περιβάλλον που επιβιώνει ο πιο ισχυρός. Θα μπορέσει να σπάσει τις κακοποιητικές αυτές συμπεριφορές και να βρει μια αχτίδα ελπίδας; Ως τις 6 Απριλίου 2023 κάθε Τετάρτη και Πέμπτη στις 21:15 στο θέατρο 104 [Ευμολπιδών 41 Αθήνα].
Παίζουν: Μικαέλα Δανά: Ουμπέρτο Γκριβ, Φιλιππία Κοντογιαννακοπούλου: Καθηγητής | Δήμητρα Παπουρτζή: Πάκο Φαρίνια | Κατερίνα Παρισσινού: Πάκο Γιούνκε | Σκηνοθεσία: Λευτέρης Παπακώστας | Διασκευή/δραματουργική επεξεργασία: Λευτέρης Παπακώστας, Κατερίνα Παρισσινού | Σύμβουλος Δραματουργίας: Δρ Κατερίνα Διακουμοπούλου | Σκηνογραφία/ενδυματολογία: Σπύρος Γκέκας | Φωτισμοί: Άννα Σμπώκου | Πρωτότυπη μουσική: Ανθή Γουρουντή | Sound design: Μάριος Τσάγκαρης | Επιμέλεια κίνησης /χορογραφίες: Φιλιππία Κοντογιαννακοπούλου | Φωτογραφίες: Παύλος Μαυρίδης | Υπεύθυνη Παραγωγής: Πασχαλιά Σιγγίκου | Παραγωγή: ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΕΝΤΡΟΠΙΑ»
Ο Τσέχωφ κι εγώ
«Οι βλαβερές συνέπειες του καπνού», από τα δημοφιλέστερα μονόπρακτα του Άντον Τσέχωφ, καθώς και το νέο αλληγορικό θεατρικό έργο του Θεοδόση Πελεγρίνη «Η σταφίδα», έρχονται να αλληλοσυμπληρωθούν σε μια σουρεαλιστική παράσταση με τίτλο Ο Τσέχωφ κι εγώ. Μια παράσταση με πρωτότυπη ματιά, ανάλαφρη και παράδοξη. Παράλληλα προς την κακοποίηση της γυναίκας, που έχει, δικαίως, καταστεί κυρίαρχο ζήτημα της κοινωνίας μας, υφίσταται η κακοποίηση του άνδρα, η οποία δεν έχει αντιμετωπιστεί ίσως με την ανάλογη ευαισθησία. Στο έργο «Ο Τσέχωφ κι εγώ» διεκτραγωδούνται κατά τρόπον ευτράπελο, ως επί το πολύ, τα βάσανα που υφίσταται ο ήρωάς του από την ασύστολη εκμετάλλευση της συζύγου του. Όσο κι αν υποφέρει αυτός από την ιταμή συμπεριφορά της συζύγου του, παρόλα αυτά παραμένει πιστός σύντροφός της. Εξακολουθεί να την αγαπά, προκαλώντας έτσι την συμπάθεια που συνοδεύει έναν τραγικό ήρωα. Η κακοποίηση, καθώς δεν περιορίζεται στη γυναίκα μόνο ή στον άνδρα μόνο, είναι ένα στίγμα πάνω στον άνθρωπο στην ολότητά του. Την κακοποίηση του ανθρώπου από τον άνθρωπο, ένα παμπάλαιο φαινόμενο που εξακολουθεί να υφίσταται ακέραιο στις μέρες μας. Στο θέατρο Παραμυθίας [Παραμυθίας 27 και Μυκάλης, Κεραμεικός] κάθε Πέμπτη στις 20.00 (ως 6 Απριλίου 2023).
Σκηνοθεσία: Αλμπέρτα Τσοπανάκη | Σκηνικά: Πάολα Γερολυμάτου | Κοστούμια: Μάγδα Καλορίτη | Σχεδιασμός φωτισμού: Μιχάλης Ομουρτζάνης | Video Art - Μουσική επιμέλεια: Διονύσης Λυκιαρδόπουλος | Φωτογράφιση: Αντώνης Στελιανέσης | Βοηθός σκηνοθέτη: Λύσανδρος Βασιλακόπουλος | Παίζουν: Θεοδόσης Πελεγρίνης, Αλμπέρτα Τσοπανάκη | Παραγωγή: Θεατροσκόπιο
VOCALOVE DIARIES
VOCALOVE DIARIES 
Αποσπασματικά ημερολόγια ανθρώπων που έζησαν, ζουν και θα ζήσουν σε διαφορετικές χρονικές στιγμές της ανθρωπότητας, αποκαλύπτουν βιώματα αγάπης, κάθε μορφής, μέσα από τραγούδια αγαπημένα, αλλιώς ειπωμένα. Δύο ξεχωριστοί καλλιτέχνες, η ερμηνεύτρια Φανή Γέμτου και ο πιανίστας Αντώνης Παλαμάρης φέρνουν στη σκηνή τη φωνή όλων αυτών των ανθρώπων, δημιουργώντας ένα μικρό μωσαϊκό αναζήτησης της αγάπης μέσα στον χρόνο και τον τόπο, από την Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2023 ως 9 Απριλίου 2023 και κάθε Κυριακή στις 20.00 στο Μουσικό Βαγόνι Orient Express στο Τρένο στο Ρουφ. Σε αυτή την παράσταση τραγούδια που έχουν ερμηνεύσει οι Diana Ross, Shirley Bassey, Δήμητρα Γαλάνη, Leonard Cohen, Lionel Richie, Freddie Mercury, Τάνια Τσανακλίδου, Άλκηστις Πρωτοψάλτη, Sarah Bareilles, Nina Simone κ.ά παίρνουν τη μορφή προσωπικής εξομολόγησης ανάμεσα στα χρόνια, τις δεκαετίες, τους αιώνες.
Κείμενο, Ερμηνεία, Φωνή: Φανή Γέμτου | Πιάνο, Ερμηνεία, Φωνή: Αντώνης Παλαμάρης | Δημιουργική συνεργάτης: Νένα Μεϊμάρογλου | Φωτογραφίες: Έφη Σκίτσα | Αφίσα, Γραφιστική επιμέλεια: Ιουστίνη Γιαννακοπούλου | Επικοινωνία: ArtsPR
Η μάνα αυτουνού… Έλλη Ζάχου Ταχτσή
Μετά την θριαμβευτική υποδοχή από κοινό και κριτικούς, ο μονόλογος της Κικής Μαυρίδου Η μάνα αυτουνού… Έλλη Ζάχου Ταχτσή, βασισμένος στη ζωή της μητέρας του Κώστα Ταχτσή, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Λάσκαρη, με τη Ράνια Σχίζα στον ομώνυμο ρόλο, επιστρέφει για δεύτερη χρονιά στον Πολυχώρο VAULT από την Παρασκευή 7 Οκτωβρίου κάθε Παρασκευή στις 21:15 και Σάββατο και Κυριακή στις 18:15 έως τις 9 Απρλίου 2023. Η παράσταση «Η μάνα αυτουνού… Έλλη Ζάχου Ταχτσή» είναι μία από τις τρεις παραστάσεις με τις οποίες συνεχίζεται κι αυτή τη σεζόν το θεατρικό project «Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ... ». Ένα θεατρικό φεστιβάλ μονολόγων, με εμπνευστή και καλλιτεχνικό διευθυντή τον Δημήτρη Καρατζιά, που φέρνει επί σκηνής μάνες σπουδαίων Ελλήνων ανδρών. Η Έλλη Ζάχου Ταχτσή, υπήρξε μια ανυπόταχτη γυναίκα, που το μόνο που ήθελε, ήταν να ζήσει ελεύθερη και να αγαπηθεί. Ατύχησε και στα δύο. Υπέκυψε στη σκληρότητα της εποχής της και έγινε πιο σκληρή από αυτήν. «Η μάνα αυτουνού». Προσφώνηση απαξιωτική, ειρωνική, σαρκαστική, μα τόσο οικεία, τόσο γνώριμη. Ειπωμένη υπαινικτικά και πάντοτε χαμηλόφωνα. Σχεδόν ψιθυριστά. Από αυτούς τους ψιθύρους που είναι μαχαιριές στην καρδιά. Που καμιά φορά όμως γίνονται και φονικά. «Ο γιος αυτηνής», ο Κώστας Ταχτσής, δολοφονήθηκε. Όπως «δολοφονείται» σ’ αυτόν τον κόσμο, ότι απειλεί να ξεσκεπάσει την υποκρισία του. «Η μάνα αυτουνού». Το λιγότερο φωτισμένο πρόσωπο στον κυρίως αυτοβιογραφικό συγγραφικό κόσμο του Κώστα Ταχτσή. Στον οποίο βασίστηκε για να γράψει και το σημαντικότερο έργο του. Το «Τρίτο στεφάνι». Που αποτελεί, πέρα από μια καταγραφή κι ένα ξεμασκάρεμα της αγίας ελληνικής οικογένειας. Εάν όμως το «Τρίτο στεφάνι» ταυτίζεται με την ίδια την Ελλάδα, η ιστορία της μητέρας του, ταυτίζεται με όλα τα κρυμμένα μυστικά. Που κρατάμε καλά κλειδωμένα σε σκονισμένα μπαούλα, στοιβαγμένα στα υπόγεια της ψυχής μας. Περισσότερα για την παράσταση
Συγγραφέας: Κική Μαυρίδου | Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Λάσκαρης | Πρωτότυπη μουσική σύνθεση: Μάνος Αντωνιάδης | Σκηνικό / Κοστούμι: Γιώργος Λιντζέρης | Κατασκευή κοστουμιού: Ειρήνη Αβζίδου | Σχεδιασμός φωτισμών: Βαγγέλης Μούντριχας | Φωτογραφίες παράστασης: Χριστίνα Φυλακτοπούλου | Αφίσα παράστασης: Γιάννης Κεντρωτάς | Trailer / Κινηματογράφηση: ORKI Productions | Πρόγραμμα παράστασης: Εκδόσεις Αιγόκερως | Επικοινωνία / Προώθηση παράστασης: Νταίζη Λεμπέση & Biri Biri Communications (B.B.C. Athens) | Παραγωγή: Team Vault AMKE | Στον ρόλο της Έλλης Ζάχου Ταχτσή η Ράνια Σχίζα | Την φωνή του χαρίζει στο ρόλο του Κώστα Ταχτσή ο Νίκος Καραθάνος
Foodball: No time for losers
Tο θρυλικό FOOTBALL του Θανάση Τριαρίδη, μια σκληρή ματωμένη κωμωδία, η οποία ανεβαίνει πάντα με επιτυχία, παρουσιάζεται σε μια έμφυλη ανάγνωση σκηνοθετημένο και παιγμένο μόνο από γυναίκες. Σε δραματουργική επεξεργασία της Δέσπως Πύρτσιου και της Αλεξάνδρας Σταμούλη και με την προσθήκη του υπότιτλου No time for losers για 11 μοναδικές παραστάσεις από τις 26 Ιανουαρίου ανεβαίνει για δεύτερη χρόνια στην Αθήνα και στο θέατρο Faust  [Αθηναΐδος 12, Αθήνα, 2103234095] κάθε Πέμπτη στις 20.00.
Βασισμένο στο έργο Football του Θανάση Τριαρίδη | Σκηνοθεσία: Δέσπω Πύρτσιου | Δραματουργική επεξεργασία: Δέσπω Πύρτσιου, Αλεξάνδρα Σταμούλη | Σκηνική και ενδυματολογική επιμέλεια: Ζενεβιέβ Αθανασοπούλου | Φωτισμοί / Βοηθός σκηνοθέτιδας: Εμμανουέλα Κρίσιλια | Πρωτότυπη μουσική: Νείλος Καραγιάννης | Σχεδιασμός αφίσας: Νικόδημος Τριαρίδης | Trailer / Φωτογραφίες: Χρύσα Γούτου | Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Γιώτα Δημητριάδη | Στον ρόλο της Φ. η Αλεξάνδρα Σταμούλη
Άγγελου Ανδρεόπουλου Κοιμωμένος Χαλεπάς... ο ΣΑΛόΣ άΓΙΟΣ
Το θέατρο Αλκμήνη παρουσιάζει, στην σκηνή Secret Room, έως και τις 9 Απριλίου 2023, κάθε Κυριακή στις 18.15, τον νέο θεατρικό μονόλογο του Άγγελου Ανδρεόπουλου Κοιμωμένος Χαλεπάς... ο ΣΑΛόΣ άΓΙΟΣ Πρόκειται για τον τρίτο μονόλογο, που ερμηνεύει ο Γιώργης Κοντοπόδης. Μετά από την ιστορία του Τζον Κέισι (Και τα αγόρια κλαίνε) και του Άρνυ (Ξέρεις τι σημαίνει Α.Ρ.Ν.Υ.;), ο αγαπημένος ηθοποιός θα ερμηνεύσει έναν μονόλογο για τον σπουδαίο Έλληνα γλύπτη Γιαννούλη Χαλεπά. Το έργο, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, πραγματεύεται την ζωή του Έλληνα καλλιτέχνη, ξεκινώντας ενώ είναι εσώκλειστος στο ψυχιατρείο της Κέρκυρας και μέσα από τα διαρκή ταξίδια του μυαλού του, βλέπουμε όλη του τη ζωή, την ευλογημένη Τήνο, την αυταρχική μητέρα και τον «τυπικό» πατέρα, τα αδέρφια... τον μεγάλο έρωτα της ζωής του, μα πιο πολύ... την έμπνευση, την μανία δημιουργίας... για να φτάσουμε μέχρι τα σημαντικά έργα του, τα όνειρα, τους εφιάλτες του... και να καταλήξουμε στο τελικό ερώτημα... ...τι αξίζει άραγε περισσότερο, να είσαι τρελός (σαλός) και ευφυής ή φυσιολογικός και απλά... άνθρωπος; Διαβάστε περισσότερα για την παράσταση.
Κείμενο: Άγγελου Ανδρεόπουλου | Σκηνοθεσία - φωτισμοί: Αλέξανδρος Λιακόπουλος | Μουσική: Άγγελος Ανδρεόπουλος | Φωτογραφίες - εικαστική επιμέλεια: Μιχάλης Παπαδόπουλος | Βοηθός σκηνοθέτη: Γωγώ Φάκου | Στο ρόλο του Χαλεπά ο Γιώργης Κοντοπόδης
Η Μαντόνα με το γούνινο παλτό
Η Μαντόνα με το γούνινο παλτό
 είναι μια έντονη ιστορία αγάπης και απώλειας, επίκαιρη και διαχρονική, καθώς αφορά όλα εκείνα που θέλουμε να πούμε, όλες τις σκέψεις που κάνουμε και δεν μοιραζόμαστε, όλα τα ανείπωτα, που μας πνίγουν και τελικά μας οδηγούν σε έναν συμβολικό ή και όχι μαρασμό. Τρεις χαρακτήρες μπλέκονται ψυχαναλυτικά σε ένα παιχνίδι ενηλικίωσης και ωρίμανσης. Καλούνται να μάθουν να ζουν τις στιγμές, να συλλαβίζουν τις αλήθειες της ζωής, να μας μυήσουν στα μυστικά του ανιδιοτελούς έρωτα και τελικά στα μυστικά της ίδιας της ζωής. Ένας συνεσταλμένος Τούρκος, ο οποίος δυσκολεύεται να βρει νόημα στη ζωή, φεύγει, μετά το τέλος του Μεγάλου Πολέμου, για το Βερολίνο, με σκοπό να μαθητεύσει στο εμπόριο αλλά και να ανακαλύψει τη ζωή. Όντας ερασιτέχνης ζωγράφος, εκεί στους πολυσύχναστους δρόμους της πόλης, στα ενδιαφέροντα μέρη και μουσεία, στα περιβόητα καμπαρέ, θα γνωρίσει μια όμορφη Γερμανίδα καλλιτέχνη, η οποία θα του αλλάξει τη ζωή. Η σχέση τους θα μεταμορφώσει και θα στοιχειώσει και τους δύο για πάντα. Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00 στο Alhambra Art Theater [Στουρνάρη 53, Αθήνα, 2105220120].
Σκηνοθεσία: Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη | Πρωτότυπη μουσική: Κώστας Νικολόπουλος | Σκηνικά - Κοστούμια: Γιώργος Λιντζέρης | Επιμέλεια φωτισμών: Γιώργος Αγιαννίτης | Επιμέλεια κίνησης - Χορογραφία: Ματίνα Κωστιάνη | Βοηθός σκηνοθέτη: Δανάη Παπακωνσταντίνου | Φωτογραφίες: Πέτρος Μακρής | Επικοινωνία και προβολή παράστασης: Νταίζη Λεμπέση | Ηθοποιοί: Βίκυ Διαμαντοπούλου, Φώτης Καράλης, Βασίλης Τριανταφύλλου | Παίζει ζωντανά ο μουσικός: Ανδρέας Γυφτάκης | Συμπαραγωγή ομάδα Anima και Alhambra Art Theater
Ελένη Θεοδοσοπούλου, Φανή Κουλούρη
Η Φαίη και η Ελπίδα φίλες από πάντα. Δύο νέοι άνθρωποι στην Αθήνα του 2022. Και περίπου όπως όλοι οι άνθρωποι στην Αθήνα του 2022 έχουν σχέδια, φόβους, όνειρα ματαιωμένα, όνειρα που παραμένουν όνειρα, χιούμορ, μεγάλα μυστικά, μικρά μυστικά, αυτοσαρκασμό, αναζητήσεις και έντονη ανάγκη για εκτόνωση. Μια αναγκαστική συγκατοίκηση τις φέρνει ακόμη πιο κοντά και πυροδοτεί συγκρούσεις, ενδοσκόπηση και οριακές συμπεριφορές. Το Χάος και Τάξη (Ένας φαύλος κύκλος) είναι ένα έργο για μια γενιά που είχε περίπου τα πάντα και τα έχασε σχεδόν όλα. Που δεν σταματά να ονειρεύεται, να ελπίζει, να σπάει πλάκα, αλλά και να γκρεμίζει ότι έχτισε αφού πλέον δε φοβάται να χάσει. Για μια γενιά που τα έχει ζήσει όλα. Ή και τίποτα. Από 24 Φεβρουαρίου στο θέατρο 104 [Ευμολπιδών 41, Γκάζι, 2103455020] κάθε Παρασκευή στις 21.15.
Κείμενο: Γιώργος Τριανταφύλλου, Μαρία-Στέλλα Γκότση | Σκηνοθεσία: Γιώργος Τριανταφύλλου | Πρωτότυπη μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης | Στίχοι τραγουδιού: Γιώργος Τριανταφύλλου | Σκηνικά - Κοστούμια: Γιώργος Τριανταφύλλου | Επιμέλεια κίνησης: Ζωή Σωτηροπούλου | Σχεδιασμός φωτισμών: Στέβη Κουτσοθανάση | Φωτογραφίες: Νιρέτα Γκόνου | Video: Χρήστος Γκίνης | Βοηθός σκηνοθέτη: Μαρία-Στέλλα Γκότση | Δραματουργική επεξεργασία: Δημήτρης Τριανταφύλλου | Κατασκευή σκηνικού: archlabyrinth  | Φιλική συμμετοχή: Νέλλη Μποφίλιου | Επικοινωνία: Χρύσα Ματσαγκάνη | Διανομή: Ελένη Θεοδοσοπούλου, Φανή Κουλούρη
Ο Θεατρικός Οργανισμός «Νέος Λόγος» και το studio Μαυρομιχάλη [Μαυρομιχάλη 134, Αθήνα, 2106453330] παρουσιάζουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε θεατρική διασκευή, το μυθιστόρημα του Χανς Φάλαντα, Ο καθένας πεθαίνει μόνος του, κάθε Σάββατο στις 20.30 και Κυριακή στις 19.00 ως τις 26 Μαρτίου 2023. Με ρεαλισμό και ειλικρίνεια στο έργο του, ο Φάλαντα περιγράφει την καθημερινή ζωή των Γερμανών πολιτών και την αντίσταση που πρόβαλαν στο ναζισμό κάποιοι -λίγοι- «συνηθισμένοι» άνθρωποι. Κεντρική ιστορία είναι αυτή των Κβάνγκελ, μια αληθινή ιστορία, την οποία ανακάλυψε ο συγγραφέας σε φακέλους της Γκεστάπο μετά το τέλος του ναζιστικού καθεστώτος. Περισσότερα για την παράσταση και συντελεστές
Φανή Γρύλλη, Ντίνα Κούκου, Σοφία Ρούβα, Αναστασία Τσούτση
Η Θεατρική Oμάδα Ανδρομέδα παρουσιάζει την παράσταση Δεν είναι παιχνίδι στο θέατρο Noūs - Creative space [Τροίας 34, Αθήνα] κάθε Πέμπτη στις 21.00 ως τις 6 Απριλίου 2023. Αληθινά γεγονότα και μαρτυρίες γυναικών και ανήλικων κοριτσιών που έχουν εκτεθεί σε κακοποιητικές συνθήκες στο διαδίκτυο. Τρεις γυναίκες αποφασίζουν να περάσουν ένα βράδυ πίνοντας και συζητώντας. Στο σπίτι μαζί τους βρίσκεται και η ανήλικη αδερφή της οικοδέσποινας. Και οι τέσσερις διαφορετικές μεταξύ τους, διαφορετικές ηλικίες, διαφορετικές καταβολές. Εξομολογούνται ιστορίες στις οποίες έχουν υπάρξει θύματα ή θύτες μέσω του διαδικτύου. Διαδικτυακοί εκβιασμοί, sextortion, revenge porn, bullying, challenges, απάτες και ο εθισμός στο διαδίκτυο. Οι τέσσερις πρωταγωνίστριες αποκαλύπτονται. Οι μορφές του ηλεκτρονικού εγκλήματος που θίγονται μέσα από την παράσταση είναι τα έμφυλα διαδικτυακά εγκλήματα που συχνά οδηγούν σε δημόσια διαπόμπευση (sextortion, revenge porn), το διαδικτυακό bullying, τα challenges που οδηγούν σε αυτοκτονίες, οι διάφορες μορφές κακοποίησης που συντελούνται σε chat rooms, dating apps και μέσα κοινωνικής δικτύωσης και, τέλος, ο εθισμός στο διαδίκτυο.
Συγγραφή έργου/σύνθεση κειμένων: Θεατρική Ομάδα Ανδρομέδα | Σκηνοθεσία - Φωτισμοί: Παναγιώτης Ι.Ε. Βασιλείου και Αναστασία Τσούτση | Εικαστική Επιμέλεια - Σκηνογραφία: The Krank | Μουσική σύνθεση: Solmeister | Τeaser/Trailer παράστασης: Βίνα Σέργη | Γραφιστική Επιμέλεια: Νοve Graphics | Sound design: Γιάννης Ανδριτσόπουλος | Φωτογραφίες παράστασης: Τhe Krank | Παίρνουν μέρος οι ηθοποιοί: Φανή Γρύλλη, Ντίνα Κούκου, Σοφία Ρούβα, Αναστασία Τσούτση | Τυπογραφείο για την καλλιτεχνική επιμέλεια και έκδοση του προγράμματος-βιβλίου της παράστασης: Εκδόσεις ΚΨΜ | Παραγωγή - Έρευνα για την επιμέλεια κειμένων: Θεατρική Ομάδα Ανδρομέδα | Επικοινωνία: Χρύσα Ματσαγκάνη
Θα γίνω η Μήδεια: Κανείς δεν μαρτυρεί για τον μάρτυρα
Η Ομάδα Θεάτρου Exitus, επιστρέφει με την παράσταση Θα γίνω η Μήδεια: Κανείς δεν μαρτυρεί για τον μάρτυρα στην Αθήνα και τη σκηνή του θεάτρου Άβατον [Ευπατριδών 3, Αθήνα] για τέσσερις μόνο παραστάσεις: Σάββατο 4, Σάββατο 11, Σάββατο 18 και Σάββατο 25 Μαρτίου 2023. Ένα πρόσωπο επί σκηνής. Σα να αφέθηκε τυχαία εκεί. Σα να πρόκειται να φύγει. Ένας άνθρωπος που «είδε» την τραγωδία να συμβαίνει. Ο Αγγελιαφόρος του μύθου, έρχεται τώρα να αφηγηθεί αυτήν την τραγωδία μπροστά στα μάτια άλλων ανθρώπων, κι αυτό που τον ωθεί να ξεκινήσει την αφήγησή του, είναι τα βλέμματα των άλλων. Στηρίζεται στη μνήμη του και ακολουθεί τη γνώμη του. Μπαίνει μέσα στα συμβάντα και τα πρόσωπα. Γίνεται, ο ίδιος, τα συμβάντα και τα πρόσωπα. Προσπαθεί, τότε, να τα εξηγήσει: τον Έρωτα και την βάρβαρη καταγωγή του, τη θέση μιας θηλυκότητας μέσα σε έναν κόσμο ανδρών, την πραγματικότητα της εκδίκησης ή μιας απελευθέρωσης. Κυρίως, όμως, ένα από όλα αυτά: τη Μήδεια. Ο μόνος τρόπος να την κατανοήσει είναι να γίνει εκείνη. Να γίνει η Μήδεια. Κι όταν όλα, στο τέλος, μεταβληθούν, ένα ερώτημα αιωρείται: Ως πότε θα αρκεί η σιωπή;
Σύλληψη, Ερμηνεία: Σταύρος Μόσχης | Σκηνοθεσία: Αναστασία Μπάρκα | Επιμέλεια σκηνοθεσίας: Αλεξάνδρα Σταμούλη | Δραματουργία: Αναστασία Μπάρκα, Σταύρος Μόσχης | Πρωτότυπη μουσική, Ηχητικό περιβάλλον: Νείλος Καραγιάννης | Σκηνογραφία, Ενδυματολογία: Ζενεβιέβ Αθανασοπούλου | Φωτισμοί: Αναστασία Μπάρκα | Φωτογραφίες: Χρύσα Γούτου | Trailer: Ανθούλα Αηδώνη | Σχεδιασμός αφίσας: Δήμητρα Μποντζίδου | Εκτέλεση παραγωγής: Exitus Ομάδα Θεάτρου | Επικοινωνία: Νατάσα Παππά
Έγκλημα στο Κατσικονήσι
Στο ΔΙΑΧΡΟΝΟ ΘΕΑΤΡΟ [Πυθέου 50-52 Νέος Κόσμος, 2107233229] της Μαίρης Βιδάλη, κάθε Σάββατο στις 21.00 και Κυριακή στις 19.00 δείτε το έργο του Ούγκο Μπέτι Έγκλημα στο Κατσικονήσι Πρόκειται για ένα από τα κορυφαία κείμενα της ιταλικής δραματουργίας. Ένα κράμα κοινωνικού, ψυχολογικού και ερωτικού θρίλερ που προσφέρεται για εκρηκτικές ερμηνείες και διαχρονικά συναρπάζει τους θεατές.
Μετάφραση - σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Κυριακού | Σκηνικά: Ιωάννα Κατσιαβού | Φωτισμοί: Γιώργος Δανεσής | Επικοινωνία: Νταίζη Λεμπέση | Πρωταγωνιστούν: Μαίρη Βιδάλη, Μιχάλης Αλικάκος, Ρούλα Αντωνοπούλου, Βάνα Βάσιου, Σάββας Σουρμελίδης (φωνή) | Τραγούδια της Καλαβρίας αποδίδει η Ρούλα Αντωνοπούλου
Δήμητρα Νικητέα
Μετά από 6 sold out παραστάσεις στο θέατρο Αλκμήνη, η Δήμητρα Νικητέα συνεχίζει τον 2ο κύκλο παραστάσεων της stand up comedy ΠΝΙΓΟΜΑΙ. Η Δήμητρα αποφασίζει στα 23 της έτη, να κάνει ένα τολμηρό βήμα και βουτάει, ανεβάζοντας την 1η της solo παράσταση με πολλά visuals και πρωτοποριακές σκέψεις. Από την Παρασκευή 3 Μαρτίου, και κάθε Παρασκευή στις 21.30 στο Θέατρο NOUS, η Δήμητρα πνίγεται με τις εξής απορίες: Τελικά το 10 είναι μόνο για τον Θεό; Θα μπορούσε ο Φεμινάζι να είναι ο Χίτλερ φασαία Εξαρχειώτισσα; Ο πατέρας μου που είναι Συνταγματάρχης, δουλεύει σε προσομοίωση; Πού είναι οι φανταστικοί μας φίλοι; Ποιος παρανοϊκός σκέφτηκε τα έθιμα για να μην φάει ποτέ κράξιμο; Δεν είναι λίγο άδικο το βραβείο στην ιππασία να το παίρνει ο άνθρωπος και όχι το άλογο; Είναι ο αδελφός μου ο πιο κουλ αυτιστικός της Ελλάδας; Πού χάθηκε ο Φλοριάν; Πού δουλεύουν πλέον οι νάνοι του Φορ Μπουαγιάρ; Θα μπορούσε ο Πλεύρης να κάνει φοβερά ASMR βίντεο; Πώς θα ήταν ο εθνικός μας ύμνος αν τον είχε γράψει ποιητής του Instagram; Η παράσταση συνοδεύεται με διαγράμματα venn και videos. Μια παράσταση ραμμένη για ανθρώπους που ψάχνουν το διαφορετικό, είναι λάτρεις του σουρεάλ, της αυτοσαρκαστικής και ειρωνικής κωμωδίας, του meta, της παράνοιας, γεμάτη πόνο, απογοήτευση και συνάντηση με την λυτρωτική ματαίωση της ζωής.
Μία ζωή: Η μαρτυρία δύο παιδιών
Μία ζωή: Η μαρτυρία δύο παιδιών
 Από την Κυριακή 26 Φεβρουαρίου και κάθε Κυριακή στις 21:15 στο Studio Κυψέλης [2108819571]. Η αναπάντεχη συνάντηση δύο άγνωστων παιδιών, που εγκλωβίζονται –κυριολεκτικά και μεταφορικά– σε έναν απροσδιόριστο χωροχρόνο. Ποια κοινή μοίρα τα έφερε κοντά; Και τι τα χωρίζει; Η συζήτησή τους, πότε συγκρουσιακή και πότε  τρυφερή ξεδιπλώνει ένα κοινό παρελθόν, το οποίο είναι ταυτόχρονα και διαφορετικό. Ένα παρελθόν που κουβαλάει συναισθήματα, πληγές, αγάπη, απόρριψη και απορίες... Ποιοι είναι τελικά οι δύο ήρωες; Και πόσο διαχρονική και απαραίτητη η σημασία της αυτοανακάλυψης μέσω της γνωριμίας μας με τον άλλο;
Κείμενο - Σκηνοθεσία: Ιωακείμ Ιωακειμίδης | Παίζουν: Ελένη Αβραμιώτη, Ιωακείμ Ιωακειμίδης | Πρωτότυπη μουσική: Γιώργος Κελεσίδης | Σκηνικά - κοστούμια: Θεανώ Τσαλόγλου | Βοηθός σκηνοθέτη: Σταυρούλα Θωμαδάκη | Σχεδιασμός οπτικοακουστικού υλικού: Κωνσταντίνος Κολάτσος | Επικοινωνία: Ζωή Τριανταφυλλίδη | Παραγωγή: Art 'n' Soul events - Αρετή Ρασσά
Επικίνδυνες σχέσεις
Ο Πολυχώρος VAULT παρουσιάζει τις Επικίνδυνες σχέσεις στην πολυβραβευμένη διασκευή του Christopher Hampton (βραβεία Olivier και Evening Standard για καλύτερο θεατρικό έργο), που βασίζεται στο διάσημο μυθιστόρημα του Choderlo de Laclos, κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις 21:00 και Κυριακή στις 18:00 έως 9 Απριλίου 2023. H παράσταση είναι ακατάλληλη για ανήλικους. Το διάσημο μυθιστόρημα του Choderlos de Laclos «Επικίνδυνες σχέσεις» όπως και η θεατρική μεταφορά του από τον Christopher Hampton ξεκινούν ως η αφήγηση μιας ίντριγκας, μιας επιχείρησης παραπλάνησης και αποπλάνησης για να καταλήξουν σε μια οξυδερκή μελέτη της αιφνιδιαστικά απρόσμενης ανθρώπινης ψυχής. Η Μερτέιγ και ο Βαλμόν είναι δύο πανέξυπνοι, πνευματώδεις αλλά αδίστακτοι άνθρωποι που αποφασίζουν να στήσουν ένα παιχνίδι, ένα σχέδιο εκδίκησης, προκειμένου να τιμωρήσουν αυτούς που αμφισβήτησαν την υπεροχή τους. Στη φρενήρη και ερεθιστική πορεία προς την υλοποίηση του σχεδίου τους δεν θα διστάσουν να χρησιμοποιήσουν και να καταστρέψουν αθώους ανθρώπους. Όμως η παρτίδα που παίζουν είναι εξαιρετικά επικίνδυνη, όχι μόνο για όσους βρίσκονται στο δρόμο τους αλλά και για τους ίδιους. Οι «Επικίνδυνες σχέσεις» ανιχνεύουν τους βαθύτερους λόγους που μας οδηγούν στις εκάστοτε πράξεις μας, τα ψυχολογικά κίνητρα και τις διαφορετικές εκφάνσεις τους. Όλα αυτά σε ένα αφάνταστα κομψό περιβάλλον που δεν ταιριάζει καθόλου με τις σκοτεινές και κρυφές σκέψεις των βασικών ηρώων: Ένας κατάφυτος, πανέμορφος κήπος, μέσα στον οποίο μπορεί να χαθεί κανείς, να κρύψει και να κρυφτεί. Και στο τέλος οι μάσκες βγαίνουν και η αλήθεια αποκαλύπτεται εκκωφαντικά. Σώματα πέφτουν, συνειδήσεις καίγονται κάτω από τις δυνατές ακτίνες του ήλιου, σώματα εξαϋλώνονται όταν έρχονται σε επαφή με το φως, το οξυγόνο και τον αέρα. Όλα, μα όλα φανερώνονται. Tα άσχημα, τα άρρωστα, τα σάπια. Αλλά μαζί τους φανερώνονται και τα όμορφα, τα υγιή, τα δυνατά. Και εμείς πρέπει να τα αντικρίσουμε κατάματα και να τα αναγνωρίσουμε. Γιατί όλα είναι δικά μας...
Συγγραφέας: Christopher Hampton | Μετάφραση: Γεωργία Ζάχου, Αντώνης Γαλέος | Σκηνοθεσία / Δραματουργική επεξεργασία / Κοστούμια / Μουσική επιμέλεια: Βίκυ Βολιώτη | Σκηνικό: Μαρίτα Αμοργιανού, Βίκυ Βολιώτη | Σχεδιασμός φωτισμών: Σίμος Σαρκετζής, Χριστίνα Φυλακτοπούλου | Φωτογραφίες παράστασης: Μαρίτα Αμοργιανού | Αφίσα παράστασης: Γιάννης Κεντρωτάς | Παίζουν: Δημήτρης Αλεξανδρής, Άντρια Ράπτη, Ευσταθία Τσαπαρέλη, Έλενα Τυρέα, Μαριλένα Μπαρταλούτσι
Αγορομάνα
Μια νέα μητέρα διαπιστώνει ότι, παρά την κοινωνική πίεση και τις συνεχείς παροτρύνσεις, καλείται να ανταποκριθεί μόνη σε μια επίπονη και εντατική εργασία. Μόνο εκείνη το βιώνει έτσι; Είναι κακή μητέρα; Η παράσταση εξερευνά, εξιστορεί και αποδομεί τα βιώματα της μητρότητας και της πατρότητας. Φωτίζει σταδιακά τους έμφυλους ρόλους που συνεχίζουν να υφίστανται σήμερα. Ψάχνει να πιάσει από την αρχή το νήμα της βίας κατά των γυναικών. Μεταξύ stand-up comedy, ντοκιμαντέρ και μουσικής παράστασης, η Αγορομάνα βρίσκει φωνή ακούγοντας και μεταφέροντας τις φωνές και τις επιθυμίες πολλών άλλων γυναικών. Στο Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων [Κύπρου 91Α & Σικίνου 35Α, Κυψέλη, Αθήνα] κάθε Παρασκευή, μέχρι 7 Απριλίου 2023, στις 21:00.
Κείμενο: Αφροδίτη Μητσοπούλου | Σκηνοθεσία: Ιάκωβος Μολυμπάκης, Αφροδίτη Μητσοπούλου | Σκηνογραφία: Μαρία Καραθάνου | Φωτισμοί: Αποστόλης Κουτσιανικούλης | Μουσική: Κώστας Μητσόπουλος | Βοηθός σκηνοθέτη: Μαρία Χαριτοπούλου | Φωτογραφίες: Δομνίκη Μητροπούλου | Ερμηνεία: Αφροδίτη Μητσοπούλου, Ιάκωβος Μολυμπάκης
Φελίτσε και Λίλυ: Ένας άνθρωπος ανάμεσα σε ανθρώπους
Μετά τις sold out παραστάσεις, το 2020, το υποψήφιο για το βραβείο Δραματουργίας Κάρολου Κουν, έργο της Ελένης Καρασαββίδου Φελίτσε και Λίλυ: Ένας άνθρωπος ανάμεσα σε ανθρώπους επιστρέφει στο Vault κάθε Τετάρτη και Πέμπτη στις 21:15 ως τις 6 Απριλίου 2023. Μια αληθινή ιστορία που ενέπνευσε την συγγραφέα, ερευνώντας την μέσα από το βιβλίο της Erica Fischer, την ταινία Aimee and Jaguar αλλά και την επικίνδυνη άνοδο της ναζιστικής απειλής και των ρατσιστικών επιθέσεων παγκοσμίως. Βερολίνο 1942. Δυο γυναίκες συναντιούνται. Μια Εβραία και μια Γερμανίδα, παντρεμένη με αξιωματικό των Ναζί. Έχει τέσσερα αγόρια. Έχει τιμηθεί από τον Φύρερ γιατί έφερε στη ζωή τέσσερις μελλοντικούς στρατιώτες. «Που θα μάθουν να σκοτώνουν χωρίς πρόβλημα, αγόρια στην ηλικία τους». Δυο γυναίκες συναντιούνται και μια μεγάλη αγάπη γεννιέται. Σ’ ένα Βερολίνο όπου έξω έπεφταν οι βόμβες βροχή και μέσα οι άνθρωποι χόρευαν και ερωτεύονταν απελπισμένα. Όλη η ζωή της Γερμανίδας Ναζί, της Λίλυ, οι 18 μήνες που έζησε με την Εβραία Φελίτσε. Και συνεχίζει να ζει μαζί της όλη την υπόλοιπη ζωή της. Με τις αναμνήσεις της, τις ενοχές της, στην αέναη προσπάθεια να κατανοήσει αυτό το τεράστιο και αναπάντητο «γιατί». Μια παράσταση που ξυπνά συναισθήματα και γεννά σκέψεις, με αφορμή μια αληθινή ιστορία αγάπης που γεννιέται σε ένα τραυματικό ιστορικό πλαίσιο… την ιστορία της Φελίτσε και της Λίλυ. Περισσότερα για την παράσταση
Σκηνοθεσία: Κατερίνα Παπαχρονοπούλου | Παίζουν: Δήμητρα Βαμβακάρη, Δήμητρα Σύρου, Έλενα Τυρέα
Η γυναίκα της Γκουέρνικα της Πολύνας Γκιωνάκη
Το 2023 σηματοδοτεί την πεντηκοστή επέτειο του θανάτου του Pablo Picasso και θέτει το έτος ως «χρονιά Picasso». Σε όλη την Ευρώπη και την Αμερική θα τιμηθεί ο μεγάλος καλλιτέχνης. Στο έργο του Γκουέρνικα εκφράζει την προσωπική του αλληγορική άποψη για τη φρίκη, τη βία και την κτηνωδία του πολέμου. Ένας πίνακας με αντιπολεμικά μηνύματα και με έντονη διαμαρτυρία ενάντια στον πόλεμο.  Θέλοντας κι εμείς να τιμήσουμε τον καλλιτέχνη Picasso που σημάδεψε τον αιώνα, παρουσιάζουμε φέτος το θεατρικό έργο Η γυναίκα της Γκουέρνικα της Πολύνας Γκιωνάκη. Μία παράσταση όπου το θέατρο συνυπάρχει με την εικαστική τέχνη. Η μυστηριώδης μούσα του Picasso, Dora Maar διάσημη σουρεαλίστρια φωτογράφος-ζωγράφος έζησε μια θυελλώδη σχέση με το μεγάλο ζωγράφο, φωτογράφισε λεπτό προς λεπτό όλες τις φάσεις της δημιουργίας της Γκουέρνικα κι εκείνος την απαθανάτισε μέσα στο αντιπολεμικό έργο του αιώνα Γκουέρνικα. Η Maar ζει, αναπνέει, τρελαίνεται για τον άνθρωπο που ώθησε τα σύνορα της τέχνης πιο μακριά από τα σύνορα του κόσμου.  Παρίσι - Ισπανικός εμφύλιος - Γερμανική κατοχή - Έρωτας - Πάθος - Τέχνη - Picasso. Στο θέατρο Αλκμήνη [Αλκμήνης 8-12, Κάτω Πετράλωνα, 2103428650] από 1η Μαρτίου κάθε Τετάρτη στις 21.00.
Σκηνοθεσία: Μανώλης Ιωνάς | Σκηνογραφία - Εικαστική επιμέλεια: Βίκυ Τσαλαματά | Κοστούμια: ΛΟΥΚΙΑ | Χορογραφία: Ρούλα Κουτρουμπέλη | Μουσική επιμέλεια: Αυγερινός Σουλόπουλος | Φώτα: Μανώλης Μπράτσης | Βοηθός σκηνοθέτη: Λευτέρης Παπανικολάου-Γκιωνάκης | Φωτογραφίες: Υπατία Κορνάρου | Δημόσιες σχέσεις: Άντζυ Νομικού | Ερμηνεύει η Πολύνα Γκιωνάκη | Στην παράσταση συμμετέχουν: η εικαστικός Δήμητρα Μπακογιαννάκη και η εικαστικός Βίκυ Κολλιπέτσα
Αρχαιολογία μια σχέσης: Αυτό που μένει, αυτό που αντέχει
Στο πλαίσιο της νέας θεματικής του ομπρέλας «Οικειότητα/Intimacy», ο Κινητήρας προσκαλεί από την Κύπρο τον σκηνοθέτη Πάρι Ερωτοκρίτου, μέλος του δικτύου από το 2007, για μια αποκαλυπτική συνεργασία με το «κινητήριο» ζευγάρι, Αντιγόνη Γύρα και Δημήτρη Αγορά. Μαζί μελετούν, οραματίζονται κι ονειρεύονται τις συντροφικές σχέσεις πάνω στον πλανήτη Γη. Πρόκειται για ένα πρότζεκτ που ξεκίνησε τον Σεπτέμβρη του 2022 και θα παρουσιαστεί σε τρία στάδια. Στο πρώτο στάδιο της performance Αρχαιολογία μια σχέσης: Αυτό που μένει, αυτό που αντέχει, η ομάδα δουλεύει με αυτό που μένει (remains) και αυτό που αντέχει (endures). Τι μένει και τι αντέχει στο πεδίο μιας μακροχρόνιας συντροφικής σχέσης; Και πώς αυτό που μένει και αντέχει διαμορφώνεται από το παρελθόν αλλά και από το περιβάλλον μέσα στο οποίο μια τέτοια σχέση εξελίσσεται; Σ' ένα κόσμο που μεταβάλλεται με αστραπιαίο ρυθμό, με τα στερεότυπα να καταρρίπτονται καθημερινά και με πολλά μοντέλα σχέσεων (μακροχρόνιων ή βραχύβιων) πέραν των «παραδοσιακών», οι ερμηνευτές ιχνηλατούν την προσωπική διαδρομή τους μέχρι το σήμερα. Εκτός από το προσωπικό υλικό των συντελεστών, ακούγονται αποσπάσματα από συνεντεύξεις της ευρύτερης κοινότητας του Κινητήρα με θέμα την μακροχρόνια σχέση. Στον Χώρο προβών Κινητήρας Lab (Ιγγλέση 18, Νέος Κόσμος) τις Κυριακές 5, 12, 19 Μαρτίου 2023 διπλές παραστάσεις στις 12.00 και στις 14.00, Δευτέρες 6, 13, 20, 27 Μαρτίου 2023 στις 17.45.
Σκηνοθεσία: Πάρις Ερωτοκρίτου | Κίνηση: Κατερίνα Γεβετζή | Μουσική: Χρίστος Θεοδώρου (ακούγονται κομμάτια από το νέο του άλμπουμ Ισιδώρα) | Ερμηνεία: Δημήτρης Αγοράς, Αντιγόνη Γύρα | Παραγωγή: Χριστίνα Παπαδάκη
Περιμένοντας τον Ζορό
Το Περιμένοντας τον Ζορό έρχεται στο Θέατρο Διάχρονο (Πυθέου 50-52, Νέος Κόσμος) από 13 Μαρτίου κάθε Κυριακή στις 21:30 και Δευτέρα στις 20:00. Μία παράφραση στο θεατρικό έργο του Σάμουελ Μπέκετ «Περιμένοντας τον Γκοντό» (που ποτέ δεν ήρθε). Μία παράσταση οικουμενική, με θέματα των καιρών, μαύρη κωμωδία, καθαρά υπαρξιακή. Τι κοινό μπορεί να έχουν ο Ζορό, η Κοκό Σανέλ, μια καθημερινή γυναίκα, η Μαντάμ Σουσού, ένας πιανίστας και μία εκπρόσωπος τύπου; Τι θα συμβεί όταν όλοι αυτοί βρεθούν στο ίδιο μέρος; Η απάντηση επί σκηνής.
Παίζουν: Κατερίνα Κλήμη, Νεκτάριος Καλαϊτζάκης, Βαρβάρα Αγουρίδα, Δανάη Νεονάκη, Μάριος Κλήμης και η Χριστιάννα Φωτιάδη | Κείμενο: Γιάννης Φιλιππάκης | Σκηνοθεσία: Χρήστος Κάλλοου | Μουσική: Άκης Μελής | Σκηνικά - κοστούμια: Χρύσα Δαπόντε | Πιάνο: Μάριος Κλήμης | Σύμβουλος θεάτρου: Αρετή Τσιαμπόκαλου | Φωτογραφίες παράστασης: Ευάγγελος Λουτριώτης | Video παράστασης: Ευάγγελος Κάλλοου | Σχεδιασμός αφίσας: Ευάγγελος Λουτριώτης | Δημόσιες σχέσεις - Επικοινωνία: Χριστιάννα Φωτιάδη | Βοηθός σκηνοθέτη: Χρύσα Νικολάκη | Μακιγιάζ: Ηλίας Σαρδέλλης | Φωτισμοί - Ήχος: Τατιάνα Γιόβα | Η ηχογράφηση των τραγουδιών έγινε στο Studio Earth

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
Νόστος, Εν ονόματι της μούσας Ερατώς, Διόρθωση Ημαρτημένων, Η χρυσή κληρονόμος και ΦρουτίνοWorthless Treasures, Temple Music΄Σε είδα, Ιωάννη ΜαρίνουΗ οργή του Θεού και άλλες ιστορίες, Ιωάννας ΣερίφηΈνα πιο σκοτεινό φως, Μαρίας ΣυλαϊδήΟ καπετάνιος τση ΖάκυθοςΔίχως ένα αντίο, Γωγώς Ψαχούλια
Ρε μπαγάσα, Θεόδωρου ΟρφανίδηΤέσσερις συλλογές διηγημάτων από τις εκδόσεις ΒακχικόνΟι τρεις πίνακες, Βαΐας ΠαπουτσήΤο κορίτσι της Σελήνης, Μαργαρίτας ΔρόσουΚλουαζονέ, Λίνας ΒαλετοπούλουΤο δάσος των ψυχών, Ιωάννη ΜαρίνουΟι πουτ@νες κι εγώ, Γιάννη Ράμνου
Μέθεξη, Μαρίας ΠορταράκηΟι Ελληνίδες: Η υποδόρια επανάσταση, Χρύσας ΜαρδάκηΡοζ, Ανθοπωλείον ο Έρως, Οικογένεια Πελτιέ, Οι μοίρες της αστροφεγγιάς, Η κατάραΣτερνό μελάνι, Άγγελου Αναγνωστόπουλου
Εν αρχή ην ο έρως, Ευαγγελίας ΤσακίρογλουΆννα, Μαρίας ΚέιτζΔεύτερη φωνή Ι, Γιάννη Σμίχελη