Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ e-books ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο –παρακολουθείτε όλα τα είδη– ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθοπλασίες: Το παιχνίδι της νύχτας: Η αφύπνιση των θρύλων * Το αγόρι * Έξι τίτλοι των εκδόσεων Ελκυστής * Ασμοδαίος * Ετοιμόρροποι: Αναζητώντας τα μυστικά της σύντηξης * Ο κύριος Σάλβο και η πριγκίπισσα που ταξίδεψε στο φως * Ταξίδι προς την ελευθερία: Αξίζει(;!) * Η εφημερίδα της λέσχης των φαντασμάτων * Άμμος και Λιανή = Αμμουλιανή * Στο Camping: Πυρ, γυνή και θάλασσα ** Διηγήματα: Η ενδεκάτη εντολή * Στιγμές ζωής * Ακατάσχετη ψυχορραγία ** Ποίηση: Ονειρεύτηκα τη Διοτίμα και άλλα εφήμερα ειδύλλια * Τριθέκτη Ώρα * Οδυσσέας * Ναι, αρνούμαι

Μωσαϊκό σκέψεων και λέξεων

Μωσαϊκό σκέψεων και λέξεων, Δημήτρη Ρακιτζάκη

Κυκλοφόρησε, από τις εκδόσεις Βακχικόν, το πρώτο εκδοτικό πόνημα του Δημήτρη Ρακιτζάκη, το Μωσαϊκό σκέψεων και λέξεων.

Η ποιητική συλλογή του κυρίου Ρακιτζάκη, που ξεκινά με μια ωδή προς τη μάνα, ασχολείται με το μέγεθος του ανθρώπου, δηλαδή με το πόσο μικρός είναι συγκριτικά (Κόκκος άμμου, Το μυρμήγκι)ενώ απευθύνεται προς εαυτόν (του) περισσότερο απ' οτιδήποτε άλλο.

Μιλάει για φόβους όπως τον φόβο της αγάπης και για αναμονές. Εξετάζει εκτενώς την αγάπη και τον έρωτα, που πρωταγωνιστούν, και, ειδικότερα, αναφέρεται στο μαχαίρι της αγάπης και την πληγή του έρωτα.

Σε αυτό το πρώτο του βιβλίο με το οποίο συστήνεται στο φιλαναγνωστικό κοινό, ο δημιουργός δείχνει πεσιμιστής κι απαισιόδοξος χωρίς ωστόσο να είναι, γιατί αναμένει το καλύτερο και ευχολογεί για αυτό (βλ. Ίσως αύριο).

Παρατηρώ τη συμβολή των παιδιών, που είναι καθοριστική... ώσπου στο Μείνε παιδί προτρέπει ουσιαστικά τον άνθρωπο να κρατήσει το παιδί μέσα του. Παρατηρώ τη θάλασσα και τις παραλίες αλλά και τις αλληγορικές του προθέσεις, όπως στο Μοναξιά όπου παρομοιάζει τη ζωή με ένα τρένο ή όπως στο Υπήρξα δέντρο όπου «αναμετριέται» η αλλαγή με τη φθορά και τη μεταμόρφωση και από άνθρωπος-δέντρο οραματίζεται τον άνθρωπο-χαρτί.
η ζωή τον βρήκε κρεμασμένο στο σαλόνι
Γράφει με ελευθερόστιχα και έχει ουσία και δύναμη. Αντλεί έμπνευση από τη ζωή και μεταφέρει τον αντίκτυπό της με ανήσυχο πνεύμα και καθαρές αποχρώσεις.