#Cancel στο θέατρο Αθηνών, του Ιρλανδού συγγραφέα Ντέιβιντ Άιρλαντ, σε σκηνοθεσία Μανώλη Δούνια, με τους Αιμίλιο Χειλάκη, Θανάση Κουρλαμπά και Αθηνά Μαξίμου.
Σε ένα άδειο θέατρο συναντιούνται ένας οσκαρικός ηθοποιός, ένας σκηνοθέτης και η συγγραφέας του έργου που πρόκειται να ανεβάσουν οι τρεις τους. Οι διάφορες τους όμως, όσον αφορά τη δομή του έργου, τους οδηγούν σε συγκρούσεις με δυσάρεστα αποτελέσματα. Οι αποκαλύψεις διαδέχονται η μία την άλλη, τα κακώς κείμενα της showbiz βγαίνουν στη φόρα, η κατάχρηση εξουσίας στον καλλιτεχνικό χώρο έχει την τιμητική της όπως και η τεχνολογία, τα social media και ο καθοριστικός ρόλος που παίζουν στην εικόνα των διάσημων.
Θίγονται πολλά θέματα στην παράσταση: ο φεμινισμός, η σύγχρονη προοδευτικότητα, το κίνημα Me Too, η ομοφυλοφιλία αλλά και πολιτικά θέματα που ταλανίζουν ανά τους αιώνες την κοινωνία σε όλο τον κόσμο καθώς επίσης και οι κοινωνικές και οι πολιτικές διαφορές των εκάστοτε κρατών.
Και οι τρεις ηθοποιοί απέδωσαν επάξια τους ρόλους τους. Μας έδωσαν να καταλάβουμε τι γίνεται πίσω από την κλειστή αυλαία του θεάτρου, στα παρασκήνια. Ο κόσμος του θεάτρου δεν είναι αγγελικά πλασμένος τελικά και τολμώ να πω ότι κανένας επαγγελματικός χώρος δεν είναι ασφαλής από πολλές απόψεις.
Η μόνη μου ένσταση είναι η ακατάπαυστη, άσχημη φρασεολογία και οι ύβρεις που εξαπολύονταν καθώς και οι άσεμνες χειρονομίες. Δεν τις βρήκα καθόλου αστείες, σε αντίθεση με άλλους θεατές οι οποίοι γελούσαν και διασκέδαζαν με εκφράσεις πολύ άσχημες που μόνο γέλιο δεν μου προξενούσαν· αντιθέτως ένιωσα βαθύτατη θλίψη για την αίσθηση του χιούμορ των παρευρισκομένων. Θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί· ένιωσα άσχημα.
Επιμέλεια - διορθώσεις: Τζένη Κουκίδου