Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ e-books ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Όλα θα πάνε καλά ή και όχι * Νυχτοπερπατήματα * Ο πρίγκιψ του δευτέρου ορόφου * Ο αρχάγγελος των βράχων * Το όνειρο του γερακιού * Όταν το μαζί πληγώνει * Δίχως ένα αντίο * Κλουαζονέ * Οι Ελληνίδες: Η υποδόρια επανάσταση * Οι μοίρες της αστροφεγγιάς, Οικογένεια Πελτιέ, Η κατάρα, Ροζ, Ανθοπωλείον ο Έρως * Το δάσος των ψυχών * Ρε μπαγάσα * Σε είδα ** Ποίηση: Δεύτερη φωνή Ι * Σκοτεινή κουκκίδα * Καταδύσεις * Λυκόσκυλα, Ίμερος και Ηλιοτρόπιο ονείρων * Εν αρχή ην ο έρως ** Διηγήματα: Το δέρμα της φώκιας * Ταρτάν το άλογο, Θεατές και δράστες και Η αγωνία του μέτρου * Στερνό μελάνι * Τέσσερις συλλογές διηγημάτων από τις εκδόσεις Βακχικόν ** Διάφορα άλλα: Οι πουτ@νες κι εγώ ** Μουσικό άλμπουμ: Worthless Treasures

Ο Γιώργος Περισανίδης Και στο ρεφρέν θα μπω ξανά

Τι σας ώθησε να γράψετε αυτό το βιβλίο;
Γ.Π.: Η καθημερινότητά μου περιλαμβάνει πολλές ώρες σε μια κατάσταση, όπου έχω ταυτόχρονα ανοιχτό το Facebook, “κάνω chat” στο Messenger, ακούω μουσική στο YouTube, ενώ μπορεί να μιλώ στο κινητό μου, με ανοιχτή ίσως και την τηλεόραση και κάνοντας διάλογο με κάποιον που μπορεί να είναι σπίτι. Περνάω την ημέρα μου λειτουργώντας στο multi-tasking, δηλαδή στην ταυτόχρονη εκτέλεση πολλών ενεργειών.
Όσο μεγαλύτερη γινόταν η επαφή μου με την τεχνολογία τόσο μεγαλύτερος και ο εθισμός μου στο multi-tasking! Όσο πιο πολύ ασχολούμουν με το διαδίκτυο τόσο λιγότερο διάβαζα!
Το βιβλίο είναι μια διαδικασία που “απαιτεί” single-tasking (όταν μόνο ένα πρόγραμμα μπορεί να εκτελείται μία χρονική στιγμή). Όμως ερεθίζοντας τον εγκέφαλο να λειτουργεί σε διαδικασία multi-tasking, είναι δύσκολο μετά να συγκεντρωθεί στο single-tasking. Οι διαδικασίες που απαιτούν single-tasking θα ξεπεραστούν σταδιακά από τα νέα δεδομένα της εποχής!
Μπορεί, όμως, ένα μυθιστόρημα να είναι multi-tasking; Η σκέψη αυτή “γέννησε” το μυθιστόρημά μου “Και στο ρεφρέν θα μπω ξανά”.

Αν θα έπρεπε να το περιγράψετε με μία μόνο λέξη, ποιά θα ήταν αυτή;
Γ.Π.: Μulti-tasking.

Τι θα συμβουλεύατε εκείνον που επρόκειτο να το διαβάσει;
Γ.Π.: Είναι ένα βιβλίο τελείως διαφορετικό απ’ ό,τι μέχρι στιγμής έχουμε συνηθίσει. Με συνεχόμενες “παρεμβολές” από τραγούδια, ταινίες και άλλα βιβλία, το μυθιστόρημα προσεγγίζει την αισθητική του multitasking!
Το “ρεφρέν” είναι ένα μυθιστόρημα που έχει γραφτεί στη γλώσσα της εποχής και για αυτό θα χρειαστεί και την ανάλογη προσέγγιση!

Αν το βιβλίο σας ήταν/γινόταν ένα κανονικό ταξίδι κάπου στον κόσμο, πού θα πηγαίναμε και πόσες μέρες θα κρατούσε;
Γ.Π.: Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου ο αναγνώστης μπορεί να ταξιδέψει σε πολλές πόλεις της Ελλάδος, σε ένα οδοιπορικό στα μπουζουξίδικα που κρατάει περίπου 10 χρόνια.

Κλείστε τη μίνι συνέντευξη με μία φράση/παράγραφο από το βιβλίο
Γ.Π.: “Γιατί νομίζεις λένε ότι “οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο”;
Γιατί “αν μπορεί να υπάρξει άδολη αγάπη, είναι αυτή που θα συναντήσεις στο τέλος του έρωτα. Αν μπορέσουμε να τον μεταβάλλουμε σε αγάπη, έχει εκπληρώσει την αποστολή του!”

Το μυθιστόρημα του Γιώργου Περισανίδη, Και στο ρεφρέν θα μπω ξανά, κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές.
Στη σελίδα του βιβλίου στο facebook  υπάρχει η περίληψη όπου αναφέρονται μεταξύ άλλων:
Σε ένα πολυμεσικό έργο, με φόντο μια ερωτική ιστορία και ένα οδοιπορικό στα μπουζουξίδικα της Ελλάδας, ο Γιώργος Περισανίδης προσεγγίζει τη φύση του έρωτα και τις επιλογές μας σε σχέση με αυτόν και τη ζωή γενικά, την εισβολή των social media στην καθημερινότητά μας, την τέχνη, την κατάρρευση των ηθικών, θρησκευτικών και πολιτικών ιδεολογιών, τα φαινόμενα ματαίωσης και τα εφαλτήρια δημιουργίας.
Η ερωτική ιστορία ξεκινά in media res και ακολουθεί η αφήγηση με δύο παράλληλες παρελθοντικές αφηγήσεις και με ταυτόχρονες αναφορές από το παρόν και αποσπάσματα από το προηγούμενο και επόμενό του βιβλίο, χωρίς να είναι εις βάρος της ροής και χωρίς να είναι απαραίτητο να έχει διαβάσει κάποιος το πρώτο του βιβλίο.
Πρόκειται για μυθιστόρημα φιλοσοφίας multitasking (υπάρχει σχετική εξήγηση στο εισαγωγικό σημείωμα του βιβλίου), multimedia (είναι γεμάτο με τραγούδια και άμεσες, αλλά και έμμεσες αναφορές σε ταινίες), διαδραστικό (καθώς στην ιδιαιτερότητα της αφήγησης ανήκουν οι συνεχείς «παρεμβολές», που έχουν σχέση άλλες με τον χώρο των μπουζουκιών, άλλες γνωστές και ως αστικοί μύθοι, άλλες βιωματικές, άλλες με αναφορές σε άλλα βιβλία και άλλες με σαφείς επιρροές από τον κόσμο του Facebook και των Social Media, καθώς επίσης και οι “διάλογοι” του συγγραφέα με τον Κούντερα, τον Χέμινγουεϊ, ακόμα και με τον εαυτό του!

Περισσότερα από/για τον Γιώργο Περισανίδη:

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
Το δέρμα της φώκιας, Αριστούλας ΔάλληWorthless Treasures, Temple Music΄Σε είδα, Ιωάννη ΜαρίνουΟ αρχάγγελος των βράχων, Μένιου ΣακελλαρόπουλουΝυχτοπερπατήματα, Λέιλα ΜότλιΛυκόσκυλα Αγγέλας Καϊμακλιώτη, Ίμερος Μαίρης Χάψα και Ηλιοτρόπιο ονείρων Γιάννη ΑναστασόπουλουΔίχως ένα αντίο, Γωγώς Ψαχούλια
Ρε μπαγάσα, Θεόδωρου ΟρφανίδηΤέσσερις συλλογές διηγημάτων από τις εκδόσεις ΒακχικόνΌταν το μαζί πληγώνει, Βικτώριας ΠροβίδαΤαρτάν το άλογο Ευτυχίας Καλλιτεράκη, Θεατές και δράστες Σύλβας Γάλβα και Η αγωνία του μέτρου Γιώργου ΣπανουδάκηΚλουαζονέ, Λίνας ΒαλετοπούλουΤο δάσος των ψυχών, Ιωάννη ΜαρίνουΟι πουτ@νες κι εγώ, Γιάννη Ράμνου
Ο πρίγκιψ του δευτέρου ορόφου, Άρη ΣφακιανάκηΟι Ελληνίδες: Η υποδόρια επανάσταση, Χρύσας ΜαρδάκηΡοζ, Ανθοπωλείον ο Έρως, Οικογένεια Πελτιέ, Οι μοίρες της αστροφεγγιάς, Η κατάραΣτερνό μελάνι, Άγγελου Αναγνωστόπουλου
Εν αρχή ην ο έρως, Ευαγγελίας ΤσακίρογλουΤο όνειρο του γερακιού, Αλεξάνδρας ΜπελεγράτηΔεύτερη φωνή Ι, Γιάννη Σμίχελη