Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Φωνή τέχνης *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Ουδείς εκών κακός * Η πτώση * Η Βεσσαραβία μου: Εργασία για το σπίτι * Άλκηστη * Η γκαλερί των νεκρών * Συνοδός κορυφής * Το σπίτι μόνο * Ψωμί καθάριο * Ζήτα το! * Σκότωσε σαν τον Στίβεν Κινγκ * Όταν το «σαν» μπήκε στη ζωή μας * Της αλός νεύμα * Τα κύματα ** Ποίηση: Σκοτεινή κουκκίδα * Περιγραφές του ανεκπλήρωτου ** Άλλα: Περί ιατρικής Κέλσου ** Νουβέλα: Μπαρτάκοβα... η δωδεκάχρονη πόρνη * Τα σπασμένα κομμάτια μιας αγάπης * Στην άλλη πλευρά του κρεβατιού ** Διηγήματα: Οι επισκέπτες * Συνέβη στη Θεσσαλονίκη ** ΑΛΜΠΟΥΜ ΜΟΥΣΙΚΗΣ: She sleeps to the sound of knives, The boatman on the downs

Ύποπτη για το φόνο μου

Μετά το «Δείπνο Βασιλισσών», ο Βαλεντίνος Τσίλογλου επιστρέφει θεατρικά με ένα αστυνομικό θρίλερ τής noir αισθητικής που έχει στόχο του να παρουσιάσει τις αδυναμίες, τις ευαισθησίες, τις ανάγκες και τις πιο σκοτεινές πτυχές των ανθρώπων όταν ο έρωτας τούς εξουσιάζει. Το θρίλερ, Ύποπτη για το φόνο μου, είναι ατμοσφαιρικό και γεμάτο εντάσεις, συγκινήσεις, ανατροπές και σασπένς.

Νέα Υόρκη, 1957.
O νεαρός αστυνομικός Τζόρτζ Φέρμπεν ερευνά την υπόθεση δολοφονίας της Άννα Γουόρεν, που τάραξε την κοσμική ζωή της Νέας Υόρκης. Οι ύποπτοι… πρόσωπα οικεία, στενά συνδεδεμένα μαζί της. Το πορτραίτο της, τον καθιστά δέσμιο της γοητείας της. Μέσα από τις ανακρίσεις και τις μαρτυρίες, βγαίνει το «πόρισμα» της ενοχής του καθενός.
Όλοι είχαν λόγο να την δολοφονήσουν!
Ποιος το έκανε όμως;
Ποιός είναι ο θύτης και ποιός το θύμα;
Πού βρίσκεται η αλήθεια πίσω απ΄όλες αυτές τις αντιφατικές καταθέσεις;
Μέσα σε μια στιγμή μπορούν όλα να ανατραπούν!
Ο Βαλεντίνος Τσίλογλου απαντά τις ερωτήσεις μου σχετικά με την παράσταση.

Πώς σας ήρθε η ιδέα;
Β.Τ.: Πέρυσι είχα παρακολουθήσει ένα σεμινάριο πανευρωπαϊκό μέσω του erasmus+ με εισηγήτρια την αγαπημένη μου δασκάλα αλλά και φίλη Αθηνά Παππά. Το σεμινάριο ήταν μια ειδίκευση πάνω στο film noir και την noir αισθητική όλων των παραστατικών τεχνών. Μου γεννήθηκε μια αγάπη για τη noir αισθητική και θέλησα να δημιουργήσω μια παράσταση που θα την μεταφέρει στο θέατρο και τους θεατές. Προσπάθησα να αποδώσω λοιπόν με κοστούμια, σκηνικά, μουσική όλη την αίσθηση της δεκαετίας των 50's και πιστεύω ότι το πέτυχα. Θα ήταν κρίμα κάτι τόσο όμορφο και δουλειά τόσων μηνών να καταχωνιαστεί στα συρτάρια.

Ποιες οι προκλήσεις ή οι δυσκολίες που αντιμετωπίσατε γράφοντας και σκηνοθετώντας αυτό το έργο;
Β.Τ.: Οι προκλήσεις πολλές, θα έλεγα. Όταν έγραφα το «Ύποπτη για τον φόνο μου» προσπαθούσα να περιορίσω τα πρόσωπα του έργου, κάτι το οποίο μου άλλαζε την εξέλιξη της ιστορίας. Κάποιοι χαρακτήρες που είχαν γραφτεί για άντρες τελικά έγιναν γυναίκες και ένας αντρικός ρόλος θα παιζόταν από γυναίκα ηθοποιό αλλά τελικά τον υποδύεται άντρας επί σκηνής. Σας μπέρδεψα! Σεναριακά δεν υπάρχει καμία «τρύπα» καθώς έχει γίνει δεύτερη και τρίτη γραφή για να καταλήξω στην τελική μορφή του κειμένου. Ο τίτλος με έβαλε σε σκέψεις επίσης. Δεν θα σας αναφέρω τις επιλογές μου, αλλά ελπίζω να σας αρέσει ο τελικός τίτλος που επέλεξα.
Σκηνοθετώντας το έργο δεν βρήκα πολλές δυσκολίες τολμώ να πω, καθώς είχα ήδη στο μυαλό μου εικόνες που ήθελα να δημιουργήσω και φωτογραφικά κάδρα. Είμαι φορμαλιστής, οπότε «φόρεσα» τους χαρακτήρες που ήθελα και κατόπιν συν-δημιουργίας με τους ηθοποιούς μου ζωντανέψαμε τους Νεοϋορκέζους ανθρώπους που θα δείτε στη σκηνής. Είμαι τυχερός καθώς όλοι μου οι ηθοποιοί είναι εξαιρετικοί άνθρωποι (πάνω απ΄όλα), ταλαντούχοι, δικές μου επιλογές και ο κάθε ένας από αυτούς βάζει το δικό του λιθαράκι, την δική του πινελιά, στο δικό μου όραμα.

Ποια είναι τα μηνύματα του έργου, τι μένει στον θεατή όταν κλείσει η αυλαία και τι θα θέλατε εσείς να κρατήσει ο θεατής;
Β.Τ.: Το μήνυμα του έργου παρόλο που είναι αστυνομικό-θρίλερ είναι ο έρωτας. Ο έρωτας που σε μετατρέπει σε πιόνι του και σε ωθεί στο να έρθεις αντιμέτωπος με τα πάθη, τα λάθη, τους φόβους σου, τις αδυναμίες σου, τον ίδιο σου τον εαυτό και τους ανθρώπους που συναναστρέφεσαι. Αυτός κινεί τα νήματα και σε αφήνει γυμνό και εκτεθειμένο.
Θα ήθελα ο θεατής να απολαύσει τη παράσταση σαν να έβλεπε ένα κλασσικό film noir σε έναν παλιό κινηματογράφο. Θέλω να κρατήσει φεύγοντας από το θέατρο την αίσθηση και να θυμάται τους χαρακτήρες που θα δει επί σκηνής. Τώρα τι θα θελήσει ο ίδιος να κρατήσει, μόνο αυτός το ξέρει.
Ταυτότητα παράστασης:
Κείμενο - Σκηνοθεσία - Μουσική επιμέλεια: Βαλεντίνος Τσίλογλου
Επιμέλεια σκηνικού: Workshop Makis
Κοστούμια: Mάκης Καρράς (γυναικεία ένδυση) & Τranoulis (ανδρική ένδυση)
Σχεδιασμός Φωτισμών: Σάββας Σουρμελίδης
Βοηθός Σκηνοθέτη: Δήμητρα Μπουρνελέ
Επιμέλεια κίνησης: Θοδωρής Χαλάς (Marie Claire dance studio)
Φωτογραφία – Video Trailer: Δομνίκη Καστανάκη
Graphic Design & ArtWorks: Γιώργος Καστανάκης
Επιμέλεια μακιγιάζ: Βίνα Ευστρατιάδου
Εκτέλεση μακιγιάζ: Απόφοιτοι των ΙΕΚ AKMH
Επιμέλεια Hair Styling (φωτογράφισης): Άκης Βιτάλης

Παίζουν (με αλφαβητική σειρά):
Νίκος Αβαγιαννός, Καίτη Βαρβαρέσου, Ρόμυ Βασιλειάδη, Νικόλας Γεωργανής, Δήμητρα Μπουρνελέ, Δημήτρης Παπάς, Λούλα Τριανταφύλλου, Πάνος Τσαλιγόπουλος

Στο Θέατρο Βαφείο-Λάκης Καραλής, Αγίου Όρους 16 & Λ. Κωνσταντινουπόλεως 115, Κεραμεικός (πλησίον Μετρό Κεραμεικός)
Από την Πέμπτη 1η Νοεμβρίου 2018 κάθε Τετάρτη & Πέμπτη στις 21:15   
Διάρκεια: 100'
Τηλέφωνα Κρατήσεων: 2103425637 - 6974262708

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
Ψωμί καθάριο, Παναγιώτας ΣμυρλήΤο σπίτι μόνο, Κοραή ΔαμάτηΗ γκαλερί των νεκρών, Κρις ΚάρτερΤης αλός νεύμα, Κωνσταντίας Σκανδάλου-ΚορδολαίμηΤα κύματα, Βιρτζίνια ΓουλφΠεριγραφές του ανεκπλήρωτου, Δημήτρη ΜπαλτάΣαν λουκούμι τριαντάφυλλο, Οικογένεια Καραντίνα, Μικροί και μεγάλοι αναγραμματισμοί και Γυναίκα σημαίνει πόνος
Περί ιατρικής ΚέλσουΣτην άλλη πλευρά του κρεβατιού, Άνθιας Χριστοδούλου-ΘεοφίλουΣυνοδός κορυφής, Μαίρης ΒανδώρουΟι επισκέπτες, Πέτρου ΕυαγγελόπουλουShe sleeps to the sound of knives και The boatman on the downsΜπαρτάκοβα... η δωδεκάχρονη πόρνη, Ελευθερίας ΚαραδήμουΌταν το «σαν» μπήκε στη ζωή μας, Μιχαήλ Ράλλη
Σκοτεινή κουκκίδα, Γιάννη ΣμίχεληΤα σπασμένα κομμάτια μιας αγάπης, Πόπης ΚλειδαράΣκότωσε σαν τον Στίβεν Κινγκ, Δημήτρη ΜαμαλούκαΆλκηστη, Μαρίας ΚέιτζΣυνέβη στη Θεσσαλονίκη (συλλογικό)Η πτώση, Νίκου ΤσουρλάκηΖήτα το!, Μαρίας Καραμπίνη-Ανθούλη