Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης *** 1ος Διαγωνισμός Παραμυθιού koukidaki: Κυκλοφορεί ήδη το συλλογικό έργο, με κείμενα που διαγωνίστηκαν, από τις εκδόσεις Δερέ. *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμς ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Η νύφη που δεν γέλασε * Θύματα * Η αύρα του έρωτα * Ο θησαυρός της Σμύρνης * Ο Αρσάμης της Περσίας * Ίχνη στα όνειρα * Τα ίχνη του αίματος * Υπεράνω πάσης υποψίας * Μια ανάσα πριν το τέλος * Γιαννέσα * Είκοσι τσουβάλια λίρες ** Ποίηση: Κατάβασις * Με φόβο και πάθος * Το όνομα του έρωτα * Πικραλίδα * Η εξορία του Σειληνού ** Άλλα: Πέντε βιβλία των εκδόσεων Ελκυστής ** Διηγήματα: Τα αχνά φώτα της Μάρφα * Μέχρι να δω τον Άλκη * Φρούτα στο πιάτο και άλλες τρυφερότητες ** Παιδικά: Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια * Μικροί μαθητές της ζωής * Ο νέος εφιάλτης: Η ομάδα των 5 εναντίον...? ** Νουβέλες: Θα τα πω όλα στον Θεό * Club Killaz * Φάρος σκιών * Δύο ιστορίες ** Άλμπουμ μουσικό: The Birds Sing As Bells

Δευτέρα 23 Μαΐου 2022

Ο γλάρος έφυγε με το λεωφορείο

Η Καίτη Ιμπροχώρη στο Ο γλάρος με το λεωφορείο

Στις πρόβες ενός θιάσου στην Αθήνα συναντιούνται οι ήρωες από τον Γλάρο του Τσέχοφ με αυτούς από το Λεωφορείο ο πόθος του Ουίλιαμς και (ξανα-)συστήνονται αυτή η φορά μέσω των ηρώων που καλούνται να ερμηνεύσουν. Ζουν το σήμερα, πράττουν όσα δεν πρόλαβαν κι επιχειρούν ν' αλλάξουν την πορεία τους.
Για αυτά μας πληροφορεί το δελτίο τύπου της παράστασης, Ο γλάρος έφυγε με το λεωφορείο, που ανεβάζουν οι Θεατρίνων Θεατές στο Studio Κυψέλης, σε κείμενο Γιάννη Σολδάτου και σκηνοθεσία Γιώργου Λιβανού και Γιάννη Σολδάτου.
Πάθη, συγκρούσεις, χιούμορ και ένα τελικό κείμενο, που ποτέ δεν φτάνει, δημιουργούν τον καμβά πάνω στον οποίο οι Θεατρίνων Θεατές ολοκληρώνουν τη νέα αυτή δουλειά τους μέσω αυτοσχεδιασμών και του γραμμικού συμβολισμού, της μεθόδου που χρησιμοποιούν για τις δραματοποιήσεις των παραστάσεών τους.
Για αυτήν την ερωτική pop art κωμωδία, που φιλοδοξεί να κλέψει καρδιές, μιλούν οι συντελεστές...

Ο γλάρος έφυγε με το λεωφορείο

Ο Γιώργος Λιβανός και η Καίτη Ιμπροχώρη ερμηνεύουν τον εαυτό τους, οπότε συμμετέχουν με αγάπη και πολύ κέφι στο έργο αυτό του Γιάννη Σολδάτου, που συνεργάζεται για ακόμα μία φορά με τους Θεατρίνων Θεατές. Το δεδομένο να υποκριθούν τους εαυτούς τους, τους προκαλεί θετικά συναισθήματα και το απολαμβάνουν.

Γιώργος Λιβανός: Σκηνοθετικά, είχαμε με τον Γιάννη, το ιδανικό πλαίσιο να εκφραστεί η τεχνική του γραμμικού συμβολισμού!

Ο γλάρος έφυγε με το λεωφορείο

Η Μαρία Δρακοπούλου είπε: Μια ανατρεπτική παράσταση με κλασσικές αναφορές και στοιχεία σουρεαλισμού και μεταμοντέρνου κινήματος. Ο ρόλος μου, η Μπλανς, συναντά την ηθοποιό και η ηθοποιός καταρρακώνεται στη ζωή της μέσα από τη διαδρομή του ρόλου. Μιλάμε για ταύτιση ίσως. Το μόνο που δεν συμβαίνει είναι οι παράλληλοι κόσμοι να ενωθούν. Παράλληλο σύμπαν για την Μπλανς είναι η Νίνα και τελικά η ασυμβατότητα των χαρακτήρων τους δεν οδηγεί πουθενά. Και στη ζωή όμως έτσι συμβαίνει...

Ο Σωτήρης Αντωνίου, με τη σειρά του: Ο ρόλος του Τρέπλιεφ ενός εργατικού νέου που πασχίζει να εκφραστεί μέσω του θεάτρου ενώ στο μυαλό του κυριαρχεί η σχέση του με τη Νίνα, παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον και δραματουργικές εκπλήξεις στη σύγχρονη μεταφορά του. Ο γραμμικός συμβολισμός, που ο Λιβανός πρεσβεύει, βρήκε την ιδανική του έκφραση γιατί θεωρώ ότι μόνο μέσω αυτού θα μπορούσε να υπάρξει το έργο.

Ο γλάρος έφυγε με το λεωφορείοΟ γλάρος έφυγε με το λεωφορείο

Ο Μάνος Τσιβιλής για τη συμμετοχή του: Τι συμβαίνει όταν ο Γλάρος του Τσέχοφ συναντάει το Λεωφορείον ο πόθος και φεύγει μαζί του; Ο ρόλος μου, ο Στάνλεϊ Κοβάλσκι του Λεοφωρείου ο πόθος, συναντιέται με τη Μπλανς, τη Στέλλα αλλά και τη Νίνα, και τον Τρέπλιεφ του Γλάρου και μέσα από τις οδηγίες του σκηνοθέτη, που προσπαθεί να δέσει τις δύο ιστορίες, τελικά κάνει αυτό που όλοι φοβόντουσαν αλλά κανείς δεν ομολογούσε... Σε μια δύσκολη εποχή θεατρικά με ένα επίσης δύσκολο έργο, ο Γιώργος Λίβανος κατάφερε να κρατήσει τους ήρωες σε μια ισορροπία, ανάμεσα στην πραγματικότητα και το όνειρο, μέσα από τον ρόλο του σκηνοθέτη, ηθοποιού, δημιουργού ή όπως αλλιώς θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει ο θεατής.

Η Παναγιώτα Αβραμοπούλου για τον ρόλο της σημειώνει: «Ο γλάρος που έφυγε με το λεωφορείο» διαπραγματεύεται τις δυσκολίες τις οποίες αντιμετωπίζουμε στον χώρο του θεάτρου, τις προστριβές και την αγάπη να ανέβουμε πάνω στη σκηνή. Όταν διάβασα για πρώτη φορά το κείμενο μού θύμισε πολύ αυτό που στις ζωές μας περιμένουμε να αλλάξει κάτι για να ευτυχίσουμε. Κάποιος άλλος να αλλάξει κάτι ή να μας δώσει κάτι για να ευτυχίσουμε και αυτό φυσικά δεν γίνεται ποτέ γιατί για να βρούμε την ευτυχία μας πρέπει οι ίδιοι να αλλάξουμε και να πάρουμε στα χέρια μας τη ζωή μας, δίχως να περιμένουμε τίποτα από κανέναν. Ο ρόλος της Νίνας που κλήθηκα να ερμηνεύσω είναι διττός. Η Νίνα του Τσέχωφ και η Νίνα του Σολδάτου. Τις συνδέει η ευαισθησία και το όνειρο για την υποκριτική και τις ξεχωρίζει η θρασύτητα και η προκλητικότητα στη μια και η αθωότητα και ο παρορμητισμός στην άλλη. Το έργο, αν και αρκετά δύσκολο στη δραματοποίηση του, πιστεύω ότι στην σκηνή καταφέραμε ως ομάδα να επικοινωνήσουμε τον κόσμο αυτών των ανθρώπων, το όνειρο, την επιθυμία, τη φωτιά, που καίει μέσα τους, και τέλος την απογοήτευση και πού αυτή μπορεί να καταλήξει.

Τέλος, η Φαίη Χουλιάρα για τον δικό της ρόλο αναφέρει: Μια μη συμβατική παράσταση δύο κλασσικών έργων που εμπλέκονται μεταξύ τους για να βγάλουν ένα ανατρεπτικό αποτέλεσμα. Ο ρόλος μου συναντά τη δημοσιογράφο που μετατρέπεται σε ηθοποιό για τις ανάγκες μιας παράστασης. Η Στέλλα ισορροπεί μεταξύ πραγματικότητας και ονείρου μέσα από τη σχέση της με τον Κοβάλσκι, τη Μπλανς και τη σχέση της με τη Νίνα η οποία αποτελεί αντανάκλαση ενός ανεκπλήρωτου έρωτα.

Ο γλάρος έφυγε με το λεωφορείο

Αποκλειστικές φωτογραφίες δημοσίευσης: Σάκης Γεωργιάδης

Συντελεστές:
Σκηνοθεσία: Γιώργος Λιβανός και Γιάννης Σολδάτος
Κινησιολογία: Σίμωνας Πάτροκλος
Σκηνικά - κοστούμια: Δέσποινα Βολίδη
Μουσικές επιλογές - οργάνωση παραγωγής - φωτισμοί: Γιώργος Λιβανός
Δραματολόγος: Χαρά Μπακονικόλα
Βοηθός σκηνοθέτη: Χρίστος Χαλικιάς
Το τραγούδι της παράστασης ερμηνεύει η Μαρίνα σε μουσική Ν. Δανίκα και στίχους Ζ. Χατζηφωτίου
Φωτογραφίες - λήψεις: Βασίλης Θεοδώρου
Μοντάζ - teaser: Αντώνης Μανδράνης
Δημ. σχέσεις: Ζωή Τριανταφυλλίδη
Παίζουν Καίτη Ιμπροχώρη, Γιώργος Λιβανός, Έφη Βενιανάκη, Σωτήρης Αντωνίου, Μάνος Τσιβιλής, Παναγιώτα Αβραμοπούλου, Φαίη Χουλιάρα
Β' διανομή Μπλανς: Μαρία Δρακοπούλου
Σε video o Γιάννης Σολδάτος.

Δείτε την παράσταση στις 27, 28 και 29 Μαΐου στις 21.00 στο Studio Κυψέλης [Σπετσοπούλας και Κυψέλης]  και από τον Σεπτέμβρη ξανά.

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο/-α που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
Δύο ιστορίες, Ερμιόνης ΚεχαγιάΦάρος σκιών, Μιχάλη ΓριβέαΗ εξορία του Σειληνού, Βαγγέλη ΚατσούπηThe Birds Sing As Bells, Twelve Thousand DaysΜέχρι να δω τον Άλκη, Τίτσας ΔιαμαντοπούλουΤα ίχνη του αίματος, Τειρεσία ΛυγερούΟ θησαυρός της Σμύρνης
Ο νέος εφιάλτης, Αναστασίας Ξενοφώντος-ΓαϊτάνουClub Killaz, Γιάννη ΤζανήΊχνη στα όνειρα, Γιώργου ΠαναγιωτίδηΜικροί μαθητές της ζωής, Μαρίας ΠαπακωνσταντίνουΟ Αρσάμης της Περσίας, Αντώνη ΞυραφάΥπεράνω πάσης υποψίας, Θεοχάρη ΛιβιεράτουΦρούτα στο πιάτο και άλλες τρυφερότητες, Νένας Φιλούση
Τα αχνά φώτα της Μάρφα, Νίκος ΤσιπόκαςΤο όνομα του έρωτα, Δημήτρη ΜπαλτάΜια ανάσα πριν το τέλος, Χρήστου ΠαπαδημητρίουΘα τα πω όλα στον Θεό, Κώστα ΓραμματικόπουλουΠικραλίδα, Κικής ΣαλαμούραΓιαννέσα, Παρασκευής ΜπακέλλαΕίκοσι τσουβάλια λίρες, Θεοφάνη Παπαδόπουλου