Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Αιθέρια: Η προφητεία * Ζεστό αίμα * Το μονόγραμμα του ίσκιου * Μέσα από τα μάτια της Ζωής! * Οι Σισιλιάνοι * Όλα θα πάνε καλά ή και όχι * Νυχτοπερπατήματα * Ο πρίγκιψ του δευτέρου ορόφου * Ο αρχάγγελος των βράχων * Το όνειρο του γερακιού ** Ποίηση: Και χορεύω τις νύχτες * Δεύτερη φωνή Ι * Άπροικα Χαλκώματα * Σκοτεινή κουκκίδα * Καταδύσεις ** Διάφορα άλλα: Πλάτωνας κατά Διογένη Λαέρτιο * Παζλ γυναικών * Rock Around... Women! ** Παιδικά: Η λέσχη των φαντασμάτων * Το μαγικό καράβι των Χριστουγέννων * Οι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί * Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου * Ο Κάγα Τίο... στην Ελλάδα ** Νουβέλες: Το δικό μου παιδί * Όταν έπεσε η μάσκα

Ο Απόστολος Θηβαίος και οι ηθοποιοί μιλούν για την παράσταση 05:05

Για την παράσταση 05:05 που παίζεται κάθε Σάββατο στις 19.15 στο Studio Κυψέλης, το σύγχρονο δράμα που διαδραματίζεται σε ένα δωμάτιο στις πέντε και πέντε το πρωί, σας έχουμε μιλήσει. Αυτή τη φορά ο λόγος δίνεται στους ίδιους τους συντελεστές να πουν για το έργο...
Δημήτρης Παπαδόπουλος
(ηθοποιός)

Πώς χαρακτηρίζετε το έργο με μια λέξη;
Δημήτρης Παπαδόπουλος: Τραγικό.

Πώς χαρακτηρίζετε τον ήρωά σας με μια λέξη και γιατί;
Δ.Π.: Μετέωρο, γιατί όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενη συνέντευξη είναι ένας ρόλος ανθρώπινος όμως «πατάει» μεταξύ του δικού του σκοτεινού κόσμου και της πραγματικότητας η οποία των πληγώνει βαθύτατα.

Ποιο είναι το μήνυμα της παράστασης και τι θέλετε να κρατήσουν οι θεατές;
Δ.Π.: Αυτό που θα ήθελα να καταλάβουν οι θεατές είναι πως ανεξαρτήτως των όποιων προβλημάτων υπάρχουν, αυτό που προέχει περισσότερο απ’ όλα είναι η ανθρώπινη ζωή, και ότι με γνώμονα την αγάπη μπορεί να λυθούν τα μεγαλύτερα προβλήματα. Επίσης το έγκλημα δεν αποτελεί την λύση του προβλήματος αντιθέτως επωάζει το κακό το οποίο είναι έτοιμο να «χτυπήσει» οποιαδήποτε στιγμή.
Αρμέλα Τσόκι
(ηθοποιός)
Πώς χαρακτηρίζετε το έργο με μια λέξη;
Αρμέλα Τσόκι: Τραγικό.

Πώς χαρακτηρίζετε την ηρωίδα σας με μια λέξη και γιατί;
Α.Τ.: Δυστυχισμένη διότι χωρίς να βλάψει κανένα έχασε την ζωή της από τον ίδιο της τον πατέρα και η αιτία ήταν, σύμφωνα με το σκεπτικό του, το κινητικό πρόβλημα που είχε. Είναι ένα νεαρό κορίτσι του οποίου ο συναισθηματικός κόσμος είναι μπερδεμένος έτοιμος να εκραγεί με άγνωστες συνέπειες.

Ποιο είναι το μήνυμα της παράστασης και τι θέλετε να κρατήσουν οι θεατές;
Α.Τ.: Οι θεατές θα ήθελα να καταλάβουν πως το να διαπράξει κάποιος μια ειδεχθή πράξη δεν δίνει λύση στο πρόβλημα, αντιθέτως το διογκώνει και δημιουργεί άλλα περισσότερα προβλήματα τα οποία μπορεί να αποβούν μοιραία για τους υπολοίπους.
Απόστολος Θηβαίος
(συγγραφέας-σκηνοθέτης)

Πώς χαρακτηρίζετε την παράσταση με μια λέξη;
Απόστολος Θηβαίος: Εκρηκτική.

Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίσατε και πώς ξεπεράστηκαν;
Α.Θ.: Η προσθήκη ενός επιπλέον προσώπου στην σκηνή, έθεσε εκ νέου τις βάσεις για την εκτίμηση του έργου. Δεν μετατέθηκε το ενδιαφέρον, δεν αλλοιώθηκε η ένταση, ωστόσο διατυπώθηκαν και άλλοι δρόμοι που βγάζουν στο ίδιο ξέφωτο. Αυτό το τελευταίο δεν συνιστά λύτρωση, αλλά το τέλος της διαδρομής. Μιας πορείας που υπακούει σκηνικά σε έναν αυστηρό ρυθμό, πότε εντατικό και άλλοτε ειρηνικό.
Μουσική και λόγος οφείλουν να κλιμακώσουν αυτήν την συναλλαγή ως το τέλος της παράστασης. Πρόκειται για ζήτημα προετοιμασίας αλλά και στιγμιαίου συγχρονισμού, μιας σύντομης συνύπαρξης που ηθοποιοί όπως ο Δημήτρης Παπαδόπουλος και η Αρμέλα Τσόκι κατορθώνουν επί σκηνής, ελέγχοντας την ένταση του μετέωρου κόσμου.

Τι θέλετε να κρατήσει ο θεατής;
Α.Θ.: Την αδιάκοπη προσπάθεια των πρωταγωνιστών στην παραγωγή ενός άρτιου αποτελέσματος. Αυτό πρωτίστως. Και μια θολή ανάμνηση του μύθου που θέλει το χάραμα ώρα μετέωρη, κάπου ανάμεσα στη ζωή και τον θάνατο να ακροβατεί, για να διαθέσω και ένα βασικό κλειδί της παράστασης. Σαν τους καλογυμνασμένους γελωτοποιούς στις χαλκογραφίες. Ο θεατής οφείλει να αφήσει ελεύθερη την φαντασία του ή ό,τι απέμεινε από αυτήν για τον καθένα μας, απαντώντας σε μια άλλη εκδοχή του ερωτήματός σας. Αν επιτύχουμε σε αυτό, τότε αυτή η παράσταση δικαιούται να έχει φέτος μια θέση μες στην πλούσια και ευρηματική, θεατρική χρονιά.

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
΄΄Εξι τίτλοι από τις εκδόσεις ΕλκυστήςΌταν έπεσε η μάσκα, Κωνσταντίνας ΜαλαχίαΌλα θα πάνε καλά ή και όχι, Meg MesonΟ αρχάγγελος των βράχων, Μένιου ΣακελλαρόπουλουΝυχτοπερπατήματα, Λέιλα ΜότλιΟ Κάγα Τίο... στην Ελλάδα, Καλλιόπης ΡάικουΠαζλ γυναικών, Σοφίας Σπύρου
Το μονόγραμμα του ίσκιου, Βαγγέλη ΚατσούπηΣκοτεινή κουκκίδα, Γιάννη ΣμίχεληΠλάτωνας κατά Διογένη ΛαέρτιοΚαι χορεύω τις νύχτες, Γαβριέλλας ΝεοχωρίτουΑιθέρια: Η προφητεία, Παύλου ΣκληρούRock Around... Women!, Γιώργου ΜπιλικάΆπροικα Χαλκώματα, Γιώργου Καριώτη
Οι Σισιλιάνοι, Κωνσταντίνου ΚαπότσηΟ πρίγκιψ του δευτέρου ορόφου, Άρη ΣφακιανάκηΜέσα από τα μάτια της Ζωής!, Βούλας ΠαπατσιφλικιώτηΖεστό αίμα, Νάντιας Δημοπούλου
Καταδύσεις, Κατερίνας ΜαρτζούκουΤο όνειρο του γερακιού, Αλεξάνδρας ΜπελεγράτηΔεύτερη φωνή Ι, Γιάννη Σμίχελη