ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΔΙΠΛΕΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ: Οι περιπέτειες του Παβ * Η Γελάδα *** Ο 1ος Λογοτεχνικός Διαγωνισμός koukidaki.gr είναι γεγονός! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο, παρακολουθείτε όλα τα είδη και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Από 1η Ιανουαρίου 2020 αλλάζουν οι όροι στις δωροθεσίες. Διαβάστε τους νέους όρους εδώ.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Ουμπούντου * Το αρπακτικό * Δύο ιστορίες για ένα πρόσωπο * Ο παραμυθάς * Ο Καπήλαρης * Ώρα μηδέν * Αριάδνη * Το βαλς του ονείρου * Η τελευταία λέξη είναι της μοίρας * Χάρτινος πύργος * Πέντε μέρες κι ένας μήνας * Το καλοκαίρι του αιγόκερου * Η αγάπη μπορεί * Ένγκαρ Χέβενσκαρ, Η επανάσταση ** Νουβέλα: Αδέσποτος νους * Το γιασεμί ** Θεατρικό: Άκουσε τα κύματα ** Διηγήματα: Εκεί που ανθίζουν οι κραυγές * Εξ απροόπτου έρωτες * Πόσες είναι οι εποχές; ** Παιδικά: Το παραμύθι με τα παραμύθια * Πέντε βιβλία της σειράς ΩΟ * Ονειρικές αφηγήσεις * Παραμυθοταξιδεύοντας... * Η Ντο και τα μαγεμένα πινέλα * Ένας αδικοχαμένος από τη μοίρα γίγαντας και Ο μαγεμένος καθρέφτης * Μάρα Μαντάρα, μια μάγισσα κάπως ξεχασιάρα ** Ποίηση: Προσωρινή αιωνιότητα * Ossimoro * Τα λογοπαίγνια μιας ύπουλης αλήθειας * 2ος Νόμος * Η γυναίκα του κόσμου * Πέρασε καιρός ** Βιογραφικά: Κάθε Ιούλιο επιστρέφω ** Αυτοβελτίωση-στοχασμοί: Αναζητώντας φως * Now and Zen ** Λευκώματα: Βίβλος βιβλιοφίλων

Σάββατο, 26 Οκτωβρίου 2019

Ο Απόστολος Θηβαίος και οι ηθοποιοί μιλούν για την παράσταση 05:05

Για την παράσταση 05:05 που παίζεται κάθε Σάββατο στις 19.15 στο Studio Κυψέλης, το σύγχρονο δράμα που διαδραματίζεται σε ένα δωμάτιο στις πέντε και πέντε το πρωί, σας έχουμε μιλήσει. Αυτή τη φορά ο λόγος δίνεται στους ίδιους τους συντελεστές να πουν για το έργο...
Δημήτρης Παπαδόπουλος
(ηθοποιός)

Πώς χαρακτηρίζετε το έργο με μια λέξη;
Δημήτρης Παπαδόπουλος: Τραγικό.

Πώς χαρακτηρίζετε τον ήρωά σας με μια λέξη και γιατί;
Δ.Π.: Μετέωρο, γιατί όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενη συνέντευξη είναι ένας ρόλος ανθρώπινος όμως «πατάει» μεταξύ του δικού του σκοτεινού κόσμου και της πραγματικότητας η οποία των πληγώνει βαθύτατα.

Ποιο είναι το μήνυμα της παράστασης και τι θέλετε να κρατήσουν οι θεατές;
Δ.Π.: Αυτό που θα ήθελα να καταλάβουν οι θεατές είναι πως ανεξαρτήτως των όποιων προβλημάτων υπάρχουν, αυτό που προέχει περισσότερο απ’ όλα είναι η ανθρώπινη ζωή, και ότι με γνώμονα την αγάπη μπορεί να λυθούν τα μεγαλύτερα προβλήματα. Επίσης το έγκλημα δεν αποτελεί την λύση του προβλήματος αντιθέτως επωάζει το κακό το οποίο είναι έτοιμο να «χτυπήσει» οποιαδήποτε στιγμή.
Αρμέλα Τσόκι
(ηθοποιός)
Πώς χαρακτηρίζετε το έργο με μια λέξη;
Αρμέλα Τσόκι: Τραγικό.

Πώς χαρακτηρίζετε την ηρωίδα σας με μια λέξη και γιατί;
Α.Τ.: Δυστυχισμένη διότι χωρίς να βλάψει κανένα έχασε την ζωή της από τον ίδιο της τον πατέρα και η αιτία ήταν, σύμφωνα με το σκεπτικό του, το κινητικό πρόβλημα που είχε. Είναι ένα νεαρό κορίτσι του οποίου ο συναισθηματικός κόσμος είναι μπερδεμένος έτοιμος να εκραγεί με άγνωστες συνέπειες.

Ποιο είναι το μήνυμα της παράστασης και τι θέλετε να κρατήσουν οι θεατές;
Α.Τ.: Οι θεατές θα ήθελα να καταλάβουν πως το να διαπράξει κάποιος μια ειδεχθή πράξη δεν δίνει λύση στο πρόβλημα, αντιθέτως το διογκώνει και δημιουργεί άλλα περισσότερα προβλήματα τα οποία μπορεί να αποβούν μοιραία για τους υπολοίπους.
Απόστολος Θηβαίος
(συγγραφέας-σκηνοθέτης)

Πώς χαρακτηρίζετε την παράσταση με μια λέξη;
Απόστολος Θηβαίος: Εκρηκτική.

Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίσατε και πώς ξεπεράστηκαν;
Α.Θ.: Η προσθήκη ενός επιπλέον προσώπου στην σκηνή, έθεσε εκ νέου τις βάσεις για την εκτίμηση του έργου. Δεν μετατέθηκε το ενδιαφέρον, δεν αλλοιώθηκε η ένταση, ωστόσο διατυπώθηκαν και άλλοι δρόμοι που βγάζουν στο ίδιο ξέφωτο. Αυτό το τελευταίο δεν συνιστά λύτρωση, αλλά το τέλος της διαδρομής. Μιας πορείας που υπακούει σκηνικά σε έναν αυστηρό ρυθμό, πότε εντατικό και άλλοτε ειρηνικό.
Μουσική και λόγος οφείλουν να κλιμακώσουν αυτήν την συναλλαγή ως το τέλος της παράστασης. Πρόκειται για ζήτημα προετοιμασίας αλλά και στιγμιαίου συγχρονισμού, μιας σύντομης συνύπαρξης που ηθοποιοί όπως ο Δημήτρης Παπαδόπουλος και η Αρμέλα Τσόκι κατορθώνουν επί σκηνής, ελέγχοντας την ένταση του μετέωρου κόσμου.

Τι θέλετε να κρατήσει ο θεατής;
Α.Θ.: Την αδιάκοπη προσπάθεια των πρωταγωνιστών στην παραγωγή ενός άρτιου αποτελέσματος. Αυτό πρωτίστως. Και μια θολή ανάμνηση του μύθου που θέλει το χάραμα ώρα μετέωρη, κάπου ανάμεσα στη ζωή και τον θάνατο να ακροβατεί, για να διαθέσω και ένα βασικό κλειδί της παράστασης. Σαν τους καλογυμνασμένους γελωτοποιούς στις χαλκογραφίες. Ο θεατής οφείλει να αφήσει ελεύθερη την φαντασία του ή ό,τι απέμεινε από αυτήν για τον καθένα μας, απαντώντας σε μια άλλη εκδοχή του ερωτήματός σας. Αν επιτύχουμε σε αυτό, τότε αυτή η παράσταση δικαιούται να έχει φέτος μια θέση μες στην πλούσια και ευρηματική, θεατρική χρονιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο/-α που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
Η επανάσταση, Σπύρος ΠαπαλέξηςΗ Ντο και τα μαγεμένα πινέλα, Μ.ΤσακιρίδουΣειρά βιβλίων ΩΟ, Σόφι ΆντερσενΏρα μηδέν, Αιμιλία ΠλατήΤο βαλς του ονείρου, Ελισάβετ ΔανέζηNow and Zen, Άγγελος ΜπάκαςΟνειρικές αφηγήσεις, The weird side tales
Το παραμύθι με τα παραμύθια, Α. ΠλατήΠέντε μέρες κι ένας μήνας, Π. ΜπακέλλαΤο καλοκαίρι του αιγόκερου, Δ. ΤσιχλάκηςΠέρασες καιρός, Ε. ΛούμπαΕκεί που ανθίζουν οι κραυγές, Ν. ΒαρδάκαςΑριάδνη, Μαίρη ΚατσανίδουΤα παιδικά βιβλία της Νανάς Μπροδήμα
Πόσες είναι οι εποχές; Σ.Λειβαδιώτου2ος Νόμος, Αργύρης ΧριστομάγνοςΒίβλος βιβλιοφίλων, Άγγελος ΜπάκαςΤο γιασεμί, Σταυρούλα ΝοβακίδουΜάρα Μαντάρα, μια μάγισσα κάπως ξεχασιάρα, Ε.Μ.Τσουκάλη
Ο παραμυθάς, Γ. ΠαπουλήςΜύθοι και Ιστορίες της Άπω Ανατολής
Χάρτινος πύργος, Σοφία ΚατάραΗ τελευταία λέξη είναι της μοίρας, Μ. ΚατσούπηΤα λογοπαίγνια μιας ύπουλης αλήθειας, Σ. ΦράγγοςΗ αγάπη μπορεί, Σ. ΠετρίδουΗ γυναίκα του κόσμου, Νίκη Ταγκάλου
Εξ απροόπτου έρωτες, Ισμήνη ΖαγοραίουΑναζητώντας φως, Β. Παπακώστας